Mitä peniksen koko merkitsee
Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.
Kommentit (190)
ja kannattaa olla musta, kaikkien pitäis kokeilla mustaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mut onneks kaikki ei haluu. ja niin saan ite enemmän.
jee odotan miestäni kotiin.
t. valkoseen en enää vaihda!
Hyvä jos keskikokoinen. Sitäpaitsi minulla on miehelle muitakin kriteerejä, esimerkiksi koulutuksen suhteen.
En tahdo miehekseni laivasiivojaa.
Idiootti. Itse oon tummaihoisen lääkärin vaimo!
Iso parempi. Kokemusta monelaisista ja itsellä suht tiukka, mut ei se pieni vaan tunnu niiin hyvältä.
Jos keskikoko on mittausten mukaan alle 15 cm, niin mistä alkaa iso?
"Varmaan vähän samalla lailla peniksen koko merkitsee naisille kuin rintojen koko miehille."
Ei, vähän sama asia on pimpin tiukkuus, ei suinkaan rintojen koko. Ellet tarkoita visuaalisesti katsottavaa asiaa, etkä tuntemusta.
heitin näkemäni perusteella senttimäärän ja tasan osui oikeaan. eli voi tietää.
pari senttiä lisää tuohon, niin Bravo!
Muutenkin kalussa pitää olla kokoa. Ne on ihan paskapuheita että muka pienella tekis yhtä hyvää kuin isolla!
Iso on iso ja pieni vain pieni.
ylläpitävä annabella metsästää käyttäjiä.
Lopettakaa jo tämän nostelu, tämä ei tee kenellekään henkisesti hyvää.
Hyvä jos keskikokoinen. Sitäpaitsi minulla on miehelle muitakin kriteerejä, esimerkiksi koulutuksen suhteen.
En tahdo miehekseni laivasiivojaa.
Toivottavasti viestinä lähettäjä tajuaa jossain vaiheessa olevansa törkeä ihminen typerine väitteineen.
Ja eikö sen nyt jokainen tiedä ilman kokeilemistakin, että niin mustissa kuin valkoisissakin löytyy eri kokoja. Alunperinhän tuo mustan miehen peniksen koko on valkoisen miehen aikaansaamaan pelottelua eläimellisistä orjista joiden ei haluttu millään tavalla kiinnostaa valkoisia slavemastersin tyttäriä/vaimoa.
Voisin kiteyttää asian näin:
Peniksen on hyvä olla n. 15 cm pitkä, ei mielellään kauheasti tämän määritelmän alle (töpö) tai yli (sattuu). Keskimittainen penis stimuloi parhaiten ja joustavimmin g-aluetta.
Olennaista on myös peniksen sopiva paksuus. Vähäpätöisimmät yhdyntäkokemukset on koettu ohuiden penisten parissa. Liian suuri tatti toisaalta voi olla hieman ahdistava kokemus yhdynnän alussa.
Että tässä teille totuus. Kultainen keskitie pätee siis tässäkin.
paksuutta löytyy noin 17cm YMPÄRYYSMITALATAN paksuimmasta päästä.
Kalu mahtuu minuun noin 14cm matkalta. Mieheni on elättini. Pidän hänet tyytyväisenä käymällä töissä. Olen tyytyväinen että hän tekee edes joitain kotitöitä. Hän on oppinut muutaman sanan suomea ja häntä kelpaa esitellä vieraille. Naisvieraat pidän vähäisinä sillä mieheni on todella aktiivinen "tykkääjä".
Kun ensikertaa pääsin ratsaille. Tajusin että tämä on yksi kertaa elämän kalu. Eli varjeltu salaisuus lähes Kraalinmalja!
Olen raskaana ja tulos näyttää poikaa. Luultavasti armoton suurikullinen kuten isänsä.
Minusta tuntuu kuin odottaisin Uudenmaailman Keisaria..
paksuutta löytyy noin 17cm YMPÄRYYSMITALATAN paksuimmasta päästä.
Kalu mahtuu minuun noin 14cm matkalta. Mieheni on elättini. Pidän hänet tyytyväisenä käymällä töissä. Olen tyytyväinen että hän tekee edes joitain kotitöitä. Hän on oppinut muutaman sanan suomea ja häntä kelpaa esitellä vieraille. Naisvieraat pidän vähäisinä sillä mieheni on todella aktiivinen "tykkääjä".
Kun ensikertaa pääsin ratsaille. Tajusin että tämä on yksi kertaa elämän kalu. Eli varjeltu salaisuus lähes Kraalinmalja!
Olen raskaana ja tulos näyttää poikaa. Luultavasti armoton suurikullinen kuten isänsä.
Minusta tuntuu kuin odottaisin Uudenmaailman Keisaria..
Sä löysit Afrikan Tähden!! Ja pidät sen itselläsi. Tietenkin. Minä tekisin samoin. onnea vaan!
Lähinnä juttu on kyllä esteettinen ja antaa muutenkin komeaan vartaloon säväyksensä. Sinänsä rakastelussa minulle ei kovin keskeistä ole työntely, joten koolla ei niin paljoa merkitystä.
ja täytyy sanoa, että paksuudesta en haluaisi luopua, mutta pituutta saisi olla 1-3cm vähemmän, sattuu toisissa asennoissa jos työntää "juuriaan myöden". Ärsyttää, kun suurimman kiihkon keskellä vihlasee, kiihotus katoaa ja orgasmin voi unohtaa!
Ex-poikakaverilla oli mun peukalon kokoinen pippeli kun seisoi. Mies itsekin tiesi sen koska jouduin tekemään turkasesti töitä että sain sen edes seisomaan. Ehti lerpahtaa uudestaan ennenku oli sisässä. Jos ehti työntyä sisään ennenku taas lerpahti, en nauttinut yhtään koska ei kertakaikkiaan tuntunut. En tiennyt oliko pippeli sisässä vai ei. Erottiin kun oltiin seukattu 3kk ja ihan sen vuoksi että seksi oli surkeata. Muutenkaan jätkä ei ollut niin ihana että olisi kannattaa jatkaa.
sillä väliä! Pituudella ei niinkään, mutta paksuus ratkaisee. Eihän se pieni edes tunnu missään! Eipä siinä taidot auta, jos pippeli on peukalon kokoinen! :D
Seuraavaksi nousee peppuseksiketju.