Mitä peniksen koko merkitsee
Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.
Kommentit (190)
eikä se mua mitenkään haittaa, seksielämämme on oikein toimivaa ja vireää
Ja ihmetteleekin miten muut tietävät sentin tarkkuudella miehensä kalun koon...
minä haluan peniksen ensisijaisesti vaginaani en persereikään se on homojen hommaa.
Jos on kokemuspohjaa eli isompi otanta miehiä joiden kanssa on paneskellut niin voi sanoa että sillä koolla on väliä.
Pienuutta ei kompensoi hyväkään rakastelutaito jos on mahdollisuus ottaa mies jolla on keskikoinen tai iso kalu + hyvä rakastelutaito.
Pienimunaiset eivät välttämättä ole hyviä rakastajia, hyviä rakastajia löytyy kaikista kokoluokista.
Jos olo on kuin heinällä heiluttelis niin jätän mieluummin kokematta, mieluummin omin käsin onnneen.
ne jotka saavat suurempaa sanovat että on sillä väliä varsinkin ne joilla kokemusta useammasta kalusta eri kokoluokista.
Kuvitellaan neitsytvaimo jolle aviomies on ensimmäinen seksikontakti toki hän tyytyy pieneen kun ei muusta tiedä.
On 12.5cm ja 2 lasta sillä tehty
On 12.5cm ja 2 lasta sillä tehty
peniksen koko merkitsee naisille kuin rintojen koko miehille.
vähän myös ratkaisee muut seksitaidot, mutta loppupeleissä ne taidot voi opetella/opettaa, mutta tuota kokoa ei vaan voi kasvattaa...
15-16 cm ehkä ja ihan hyvän paksuinen. Aivan paras ja osaa käyttää kaluaan hyvin. Liian iso olis taatusti kivulias, liian pieni taas turha, ei tunnu missään, jos ei nyt pelkkää anaalia halua. Keskikoko paras. Luulen että ehkä toi omakin anatomia nyt lasten jälkeen on sitä keskikokoa, ennen oli välillä hankalaa tuon miehenkin peniksen kanssa. Nyt tuntuu vaan molemmista hyvältä.
Kyllä sillä on!!!
Jokainen nainen tietää tämän jos seksikumppaneita on ollut muutamaa enempi.
Pieni ei vaan tunnu miltään... Ihan sama miten sitä käyttää jos on LIIAN pieni.
Liian isokaan ei tietysti ole kiva.
Paljon saa anteeksi pienimunainen mies jos hänellä on nainen joka on jaksanut treenata lantionpohjanlihaksiaan.
...mutta liian pieni on silti liian pieni...
jotain merkitystä. Kuten täälläkin sanottu, liian pieni ei oikein anna nautintoa, liian suurikaan ei ole hyvä. Keskikokoinen, hieman ohut sopii minulle parhaiten.
Onko erektiomitaltaan 15.5cm pitkä ja 12cm ympärysmitaltaan oleva pieni?
5cm paksuhan on aivan pieni ohut pilli. Onko jollain muka noin ohut?
Siis liian pitkä ei saa olla, mutta ehdottomasti paksu. Mulla on kokemusta monenkokoisista, ja pienet ei tunnu missään! Paksuus n. 5cm pitää olla!
Erosin just miehestäni, vaikka seksi oli mahtavaa, hänellä sellainen paksu ja ehkä noin 16cm pitkä. Suhde oli muuten ihan p****stä mutta kyllä tuota kullia tekia aina mieli!!
Nyt ajattelin hommata tuommosen sopivan kokosen dildon ;-)
5cm paksuhan on aivan pieni ohut pilli. Onko jollain muka noin ohut?
Siis liian pitkä ei saa olla, mutta ehdottomasti paksu. Mulla on kokemusta monenkokoisista, ja pienet ei tunnu missään! Paksuus n. 5cm pitää olla!
Erosin just miehestäni, vaikka seksi oli mahtavaa, hänellä sellainen paksu ja ehkä noin 16cm pitkä. Suhde oli muuten ihan p****stä mutta kyllä tuota kullia tekia aina mieli!!
Nyt ajattelin hommata tuommosen sopivan kokosen dildon ;-)
halkaisijaa, ei ympärysmittaa.
Koolla on väliä. Minusta saisi olla isompikin kuin ympärykseltään 14cm :P Paksuus tärkeämpi, mutta minimipituus 15cm, pidempi parempi.
Olipa tuo vaikka kaksi metrinen, minua ei vie mihinkään suuntaan.