Mitä peniksen koko merkitsee
Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.
Kommentit (190)
Sex alle 20 senttisen kanssa on ajan hukkaa
No ite en ainakaan anna millekään turhalle 15 cm ukolle
Mulle saa olla maksimissaan tuo 15cm, muuten jotku asennot sattuu.
Riippuu itselläni niin siitä kiihotuksen tilasta kai. Olen joskus saanut sellaista ns isokaluista miestä ja meinasi silmät pyörähtää nautinnosta ympäri kun hän hitaasti pitkän lämmittelyn jälkeen työntyi sisään. Kaikki mahdolliset asennot siinä varmaan käytiin läpi ja minä olin yhtä orgasmia moneen kertaan hänelle. Vaativa ja samaan aikaan sopivan hellä, toimi ainakin minulle tuolloin. Mieheni on vähän vaatimattomammin varusteltu, mutta muita avuja sitten on laatikko täynnä :)
No itse en peppuun halua mitään, joten peniksen pitää olla sopiva pimppaan. Peniksen pitää ylettyä pohjaan saakka, jotta saan kunnollisen tyydytyksen, koska itselläni on siellä emättimen pohjassa nautinnollisimmat pisteet.
Nauran surkeille pikkupoikien 15 senttisille 😃
Kokeneempana naisena sanoisin, et 20 cm pitää olla, jotta sex olis laadukasta.
Pituudeltaan sellainen keskikokonen, mutta jos on paksuutta, niin siitä tulee plussaa. Paksu tuntuu paremmalta kuin sellainen normaalia pidempi.
Peniksen koko ylipäätään tuntuu merkitsevän enemmän miehille kuin naisille.
Itse haluan vain normaalia yhdyntää, joten peniksen koolla on suurta väliä. Sen pitää osua pohjaan saaakka, jotta saan kunnon nautinnon. En ryhtyisi yhdyntään, joka ei tunnu miltään. N30