Mitä peniksen koko merkitsee
Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.
Kommentit (190)
Sellainen on paras!
Sopivan pitkä että yltää sisään kaikista asennoista. Sopivan ohut ettei hankaa eppariarpia. Iso terska stimuloi g-pistettä mahtavasti.
10 cm kalu on kans ihan kiva, mutta sillä ei voi oikein olla kaikissa asennoissa, kun ei yllä sisään.
Isompia, pitempiä ja paksumpia en halua. 15 cm ja keskipaksu jo teki kipeää, hakkasi kipeästi mahanpohjaan ja kiristi välilihasta.
Aamen.
Sellainen on paras!
Sopivan pitkä että yltää sisään kaikista asennoista. Sopivan ohut ettei hankaa eppariarpia. Iso terska stimuloi g-pistettä mahtavasti.
10 cm kalu on kans ihan kiva, mutta sillä ei voi oikein olla kaikissa asennoissa, kun ei yllä sisään.
Isompia, pitempiä ja paksumpia en halua. 15 cm ja keskipaksu jo teki kipeää, hakkasi kipeästi mahanpohjaan ja kiristi välilihasta.
Aamen.
Niin se vain on. Jos saan valita, niin otan mieluummin ison kuin pienen.
Ex-aviomiehelläni oli pitkä, mutta kapea penis. Minun oli vaikea hyväksyä sitä "pääni sisällä", sillä exääni edeltävällä exälläni oli iso, joka tuntui joka sopukassa. Eroni jälkeen olen maannut vain yhden miehen kanssa ja vaikka hän muuten olikin täydellinen mies, hänellä oli mikropenis. Siis todella pieni. Se ei tuntunut miltään.
Sellainen on paras!
Aamen.
Miehelläni on aika kookas 20/15cm,hyvin on työt hoitununeet,yhdessä oltu kohta 30v.pienempään en vaihtaisi
Tosi isoa (yli 25 cm) en ole tosin koskaan tavannut. Yhden mikropeniksen kyllä (seisokissa varmaan jotain 5-7 cm), ei seisonut edes kunnolla eikä tuntunut missään.
Miehelläni on 17 senttinen, ympärysmittaa en tiedä, suht paksu kuitenkin. Todella hyvänkokoinen ja mies todella osaa käyttää sitä parhaimmalla mahdollisella tavalla, että mä saisin siitä nautintoa. Kokemusta on isommistakin, mutta jos mies on idiootti ja ajattelee vaan itseään, niin ei siitä jyystämisestä nauti.
11cm mies on nyt varmaan otettu
Sellainen on paras!
Aamen.
Olen sanottavani sanonut näissä ketjuissa. Kaikki tietävät mitä mieltä olen "näistä" ketjuista.
Miten voitte olla niin lapsellisia ja kirjoitella tänne? Kirjoittaisitteko tähän ketjuun kirjastossa, töissä, koulussanne, kotonanne lastenne ja miestenne nähden?
Ette varmaankaan, hävetkää nyt. Hyi, hävetkää. Minä ainakin häpeän teidän kaikkien puolesta.
T: 11cm mies
13cm kyrpä ja hyvältä tuntuu joka röörissä.
No minun ei miehenä tulisi kommentoida, mutta kommentoin senverran että kyllä koolla tuntuisi naisille väliä olevan, varsinkin jos nainen on aiemmin ollut isokullisen kanssa niin ei se pieni välttämättä tunnu yhtä hyvältä, minulle joskus tästä mainittu ja sanottu exällä olleen esim 18 cm , no minulla tällähetkellä 15 cm mikä on mielestäni ihan normaali, aiemmin tosin vain 12,5 cm. Mutta sitä pystyy oikeasti hiukan kasvattamaan jos haluaa, mutta ihan hetkessä se ei tapahdu.
Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.
16cm, varsi aika ohut, terska isompi. Kelpaisiko? Vai onko ihan pieni?
Pittää olla iso vehe, muuten ei tunnu hyvälle. Pienimunasia en ees kattele. Enkä mä miehistäkän yhtään välitä, sama millasia ne on, mutta iso kulli tekkee hyvvää.
kun astun ylväänä löylyhuoneeseen, kaikki heti huomaavat, kuka se alfa-uros porukasta oikein onkaan.
Tero
Riippuu varmasti naisesta ja minkämoista on tottunut saamaan,itsellä 19-20cm ja paksu eikä ikään ole vaimon kanssa ongelmia ollut,surutta on laitettu,joskus useamman tunnin yhteen soittoon:)
ei kiinnosta penis jutut pippeli kyrpä penis siitin napero pallitkivekset kivi pussi
Sääliksi käy, jos et saa isoa mieheltäsi. Nautinto alkaa vasta 20cm jälkeen.
Ootta työ kyllä löysä pillusta väkeä...
Mulle riittää nykysin toi 12cm ympärykseltään oleva mainiosti. Joskus ei riittänyt kun ei tullut pidettyä alpään lihaksia kunnossa.