Mitä peniksen koko merkitsee
Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.
Kommentit (190)
Mutta en muista että seksi olisi ollut mitenkään parempaa muiden miesten kanssa. Toki se johtuu tietysti siitäkin että parisuhteemme on hyvällä tolalla noin muuten mieheni kanssa. Olemme varmaan hyvin toisiamme täydentävä pari, koska minua sattuu usein jo tuo pienikin vehje takaapäin rakastellessa, ovulaation aikaan kun kohdunkaula on pehmeä ja penis tökkii siihen. Pidemmän kanssa se olisi varmaan mahdotonta. T: 18
joten mitattiin miehen kanssa: pituus 17 cm ja paksuus 13,5. Ei ollu mikään miehenvalintakriteeri, mut en valita - paitsi välillä kun työntyy oikeen syvälle, nii vähän sattuu ;)
Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.
se on tärkeää, että koko ei ole alle 10 cm vaan noin 12 cm. Kokoni on miellyttänyt naisia kun olen lisäksi käyttänyt maalaisjärkeä ja kotikonsteja.
Kuka haluaa kuulla kotikonsteistani?
Voin kertoa Teille arvon naiset miten olen saanut supermiehen maineen jos haluatte.
se on tärkeää, että koko ei ole alle 10 cm vaan noin 12 cm. Kokoni on miellyttänyt naisia kun olen lisäksi käyttänyt maalaisjärkeä ja kotikonsteja.
Kuka haluaa kuulla kotikonsteistani?
Voin kertoa Teille arvon naiset miten olen saanut supermiehen maineen jos haluatte.
On se aikamoista tuskaa miehelle peppuseksi jolla on iso ja paksu,perinteinen parasta.tm 20/15cm:)
paksuutta löytyy noin 17cm YMPÄRYYSMITALATAN paksuimmasta päästä. Kalu mahtuu minuun noin 14cm matkalta. Mieheni on elättini. Pidän hänet tyytyväisenä käymällä töissä. Olen tyytyväinen että hän tekee edes joitain kotitöitä. Hän on oppinut muutaman sanan suomea ja häntä kelpaa esitellä vieraille. Naisvieraat pidän vähäisinä sillä mieheni on todella aktiivinen "tykkääjä". Kun ensikertaa pääsin ratsaille. Tajusin että tämä on yksi kertaa elämän kalu. Eli varjeltu salaisuus lähes Kraalinmalja! Olen raskaana ja tulos näyttää poikaa. Luultavasti armoton suurikullinen kuten isänsä. Minusta tuntuu kuin odottaisin Uudenmaailman Keisaria..
voi taivas! tää oli hauska
ja joskus kun oikein isona erektiossa niin saattaa vähän sattuakin mutta tuntuu vaan hyvälle
Pienellä munalla ei tee mitään. Keskikokoinen menee jos sitä osaa käyttää. Suuri on paras
Vauva-palstalla on mietitty ykstoista vuotta peniksen koon merkitystä.
No, ei kai sillä muuta merkitystä ole kuin: Kun penis kerran on tarkoitettu lisääntymisessä tarvittavaksi elimeksi niin sillä nyt pitää sen verran mittaa olla, että siemen pääsee sinne minne pitääkin....
Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palstalla on mietitty ykstoista vuotta peniksen koon merkitystä.
No, ei kai sillä muuta merkitystä ole kuin: Kun penis kerran on tarkoitettu lisääntymisessä tarvittavaksi elimeksi niin sillä nyt pitää sen verran mittaa olla, että siemen pääsee sinne minne pitääkin....
Ei muuta.
Naisten pitäisi lopettaa teeskentely ja alkaa reilusti vaan keskeyttämään homma, jos ei tunnu missään. Ei pääsisi ne huonot siemenet sitten leviämään.
Koolla ei ole väliä, kunhan on vähintään 20 senttinen
Riittävän kokoinen penis on ehdottoman tärkeä, jotta se ylettyy oikeisiin paikkoihin, jotta saan nautinnon. Anaalia en harrasta, joten peniksen koon valkkaan pimpan mukaan.
!!!!! pillusta se on vaan kiinni onko miten paljon kitkaa eli väljä(ei puristu kunnolla munan ympärille) tarvii isomman munan että tuntuu kummallakaan. Normi/tiukalle toimii normikokoinenkin muna. Munaa runkatessa käsi säätelee tiukkuutta ei se minkäkokoinen muna on. Näin se vaan on. Juu mulla ei ole isomuna vaan ihan normi.
Koolla on väliä.
Joku 15 senttinen ei riitä hyvään seksiin.
Sellainen keskimittainen 20 senttinen on ok, mut kyllä 25 senttinen on oma suosikkini.
Kulli koolla ei ole yhtää mitään merkisystä...
KUNHAN SE ON VAAN MAHDOLLISIMMAN ISO MURHAKYRPÄ !!!
Tykkään isosta, se on sekä esteettinen kysymys (näyttää hyväkroppaisella todella upealta, niin valmiusasennossa kuin lepotilassakin) että tuntumiskysymys. Ei nyt tarvitse mikään hillitön parru olla, mutta nuo 15 cm tai vähän yli vaan tuntuu hyviltä.