Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä peniksen koko merkitsee

Vierailija
12.02.2010 |

Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläinen sopii? pituutta on 16cm ja ympärysmitta 15.5cm varren keskeltä mitattuna.

Vierailija
62/190 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitsee aika paljon. Ei ole kiva jos miehen penis on etusormen kokoinen. Juuri laitoin välit poikki yhden kanssa, jolla vehje oli surkean kokoinen eikä kieltäkään osannut käyttää. Tässä iässä ei jaksa enää alkaa opettamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläinen sopii? pituutta on 16cm ja ympärysmitta 15.5cm varren keskeltä mitattuna.

Mulle sopis hyvin

Vierailija
64/190 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen kokeillut mustaa, eikä ollut yhtään valkoista erikoisempi. Hyvä jos keskikokoinen. Sitäpaitsi minulla on miehelle muitakin kriteerejä, esimerkiksi koulutuksen suhteen.

En tahdo miehekseni laivasiivojaa.

Huvittaa että tätä myyttiä pidetään yllä. Afrikkalaisilla on tutkimusten mukaan noin puili senttiä pienempi kuin Keski-Eurooppalaisella. Ja muistaakseni Brasilialaisella sentin lyhyempi

Vierailija
65/190 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokenut, en tahdokaan. Miehelläni on mitoiltaan sopiva kalu, paksuuttakin sopivasti.

Käyttää sitä niin, että nautin suunnattomasti. Joo, ja huudan..

Vierailija
66/190 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö erektiossa 8cm pitkä ja 6,5cm ympärysmitta oleva penis naiselle ?

Lepopituus vähän hävettää uimahallissa ku on vaan 3-4cm ja tuntuu, että kaikilla on levossaki isompi ku ittellä erektiossa.

Vierailija
67/190 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes sitten erosin ja sinkkuilessa tuli kokeiltua yhtä sun toista. Kyllä se isompi on vaan parempi, MUTTA olen huomannut, että iso vehje stimuloituu myös helpommin yhdynnässä, joten välillä nämä isommat saattavat olla myös niitä nopeimpia, joka ei aina ole hyvä asia.

Nimimerkillä viikonloppuna 2 minuuttia isoa saaneena...

Vierailija
68/190 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kaikinpuolin hyvä niin kyllä seksikin tuntuu hyvältä yleensäottaen.

Vierailija
69/190 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimunainen mies oikein silla munallaan lykkii ? kertokaa te joille tama erikoistaito on kaikki kaikessa ?

Vierailija
70/190 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siis todellakaan tunnu hyvältä. Seurustelin joskus miehen kanssa, jolla oli oikeasti liian iso! Aloin pelätä seksiä.

Olen myös ollut miehen kanssa, jolla oli seisokissa kuin nakki! Eihän se missään tuntunut, alkoi turhauttaa.

Nyt on mies, jolla on ehkä ihan vähän keskimääräistä pienempi, mutta mulle juuri sopivan kokoinen ja mikä tärkeintä, käyttää sitä taitavasti! ;)

Seksi on hirveän iso osa parisuhdetta, varsinkin silloin, kun se ei toimi.

Vierailija
71/190 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä liian iso on huono koska se sattuu.. 15 cm on just passeli.. ja mun toisella reiällä on vain yks kulku suunta.. eli sieltä voi tulla ulos mut sinne ei tungeta yhtään mitään mikä ei sinne kuulu.. :D

Vierailija
72/190 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon tosi onnellinen, että sillä on varustusta!!! Kyllä sitä varmaan jaksais pari viikkoa jotain lyhyttäkin nussia, mutta sitten kun pitää vuosi kymmeniä saada tyydytystä, niin mielummin hyvän kokonen!

Vierailija
73/190 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim "nautinto alkaa 20cm kohdalta". Ilmiselvästi nuorten miesten viestejä.

Peniksen koolla ei ole merkitystä minulle, käyttäjällä on.

Vierailija
74/190 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim "nautinto alkaa 20cm kohdalta". Ilmiselvästi nuorten miesten viestejä.

Peniksen koolla ei ole merkitystä minulle, käyttäjällä on.

Vierailija
75/190 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 sormea yhtäaikaa niin aika paksuhan se kalu saa silloin olla jos samaan pyrkii. Pitkä on visuaalisesti näyttävä, mutta keskimäärin naisen syvyys on 10 cm, toki venyy, joten isoille naisille isoa, muille riittää sopiva:-)

Vierailija
76/190 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan!

Vierailija
77/190 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Siskot! Tiesin sen jo kuulemastani, mutta aina on kiva lukea sama. Vaatimaton kun olen. Silti onnellinen 13 cm erektiostani, jolla olen aiheuttanut aina useita orgasmeja, ja saanut kiitosta kuinka osaan käyttää lahjaani. Olen luvannut aina orgasmeja ja niitä on jaeltu. On tapaukisia, että itse en ole lauennut. Mielihyvä on silti ollut suuri. Ne ovat olleet aika haastavan kokoisia simpukoita. Omalla otannalla luulisin, että kertoman mukaan olen todella hyvää tasoa. Ainoa missä tunnen itseni pieneksi on miestensauna. Joukossa on aina yksi kömpelö isokalukaveri. Jonka munalle on hetero miehet kateellisia ja läheskään kaikki naiset ei tykkää! Iso muna on kuuleman mukaan usein huono, ja ei niin kestävä. Ei voi olla jos äijän 22 cm on koko ego ;)

Vierailija
78/190 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.

Vierailija
79/190 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen emätin on 9-14cm syvä.

Vierailija
80/190 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenattu ja ketä kun ensin pitäis miestä varten niiitä lantionpohjia ja sitten taas vain itseään.