Mitä peniksen koko merkitsee
Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.
Kommentit (190)
Mulla on 15.5cm pitkä ja ympärys on 11.5cm.
Mitä mieltä ootte naiset?Täällä puhutaan siitä pienestä ja isosta, niin mikä on pituudeltaan ja paksuudeltaan se pieni?
Ja penishän mitataan täydessä erektiossa mitta häpyluuhun painettuna.Mutta tähän asti tää peli on kelvannu kaikille hyvin...
Paksuutta pitäisi löytyä enemmän. 13cm ympärysmitaltaan ainakin. Tuo 11cm on liian laiha. Oletko 11cm mies?
Kiitos Siskot! Tiesin sen jo kuulemastani, mutta aina on kiva lukea sama. Vaatimaton kun olen. Silti onnellinen 13 cm erektiostani, jolla olen aiheuttanut aina useita orgasmeja, ja saanut kiitosta kuinka osaan käyttää lahjaani. Olen luvannut aina orgasmeja ja niitä on jaeltu. On tapaukisia, että itse en ole lauennut. Mielihyvä on silti ollut suuri. Ne ovat olleet aika haastavan kokoisia simpukoita. Omalla otannalla luulisin, että kertoman mukaan olen todella hyvää tasoa. Ainoa missä tunnen itseni pieneksi on miestensauna. Joukossa on aina yksi kömpelö isokalukaveri. Jonka munalle on hetero miehet kateellisia ja läheskään kaikki naiset ei tykkää! Iso muna on kuuleman mukaan usein huono, ja ei niin kestävä. Ei voi olla jos äijän 22 cm on koko ego ;)
mukavampi imeä. Iso ei mahdu suuhun.
Kyllä se nautinnollinen seksi alkaa vasta kun kumppanilla on yli 20cm pitkä. nämä suomalaisjuustonakit ovat pieniä ja toimimattomia. parhaimmat löytyy afrikasta. yksikään pokaamani afrikkalaismies ei ole pettänyt minua sängyssä koossaan tai taidoissaan.
Once you go black, never go back...
... olisin jättänyt mieheni jo aika päiviä sitten. Exmieheni oli ensimmäinen seksikumppani. seksi ei tuntunut miltään ja luulin että sen ei tarvitsekkaan. kolme lasta ja vuosia myöhemmin nettikeskusteluja selaten tajusin että ukollahan on pieni pili :D 15cm erektiossa. haavelin tummista etelän normaalikullisista (yli 20cm) miehistä ja masturboin tietokoneen ääressä. lopulta annoin ukolle lähtöpassit jotta pääsisin elämään omaa elämää. varasin matkat tunisiaan ja vietin ikimuistoisen kaksi viikkoa tummien miesten huolettavana.
Lapset ovat isällään viikot ja minulla viikonloput. Käyn yleensä yökerhoissa viikolla ja juon pelkästään vettä. Monesti minua lähestyy tumma mies ja jos pidän hänestä lähden mukaan. kertaakaan en ole pettynyt :)
Olen saanut seksuaalisuuden padot avautumaan ja minua ei estä mikään nauttimasta elämästäni täysin rinnoin.
... olisin jättänyt mieheni jo aika päiviä sitten. Exmieheni oli ensimmäinen seksikumppani. seksi ei tuntunut miltään ja luulin että sen ei tarvitsekkaan. kolme lasta ja vuosia myöhemmin nettikeskusteluja selaten tajusin että ukollahan on pieni pili :D 15cm erektiossa. haavelin tummista etelän normaalikullisista (yli 20cm) miehistä ja masturboin tietokoneen ääressä. lopulta annoin ukolle lähtöpassit jotta pääsisin elämään omaa elämää. varasin matkat tunisiaan ja vietin ikimuistoisen kaksi viikkoa tummien miesten huolettavana.
Lapset ovat isällään viikot ja minulla viikonloput. Käyn yleensä yökerhoissa viikolla ja juon pelkästään vettä. Monesti minua lähestyy tumma mies ja jos pidän hänestä lähden mukaan. kertaakaan en ole pettynyt :)
Olen saanut seksuaalisuuden padot avautumaan ja minua ei estä mikään nauttimasta elämästäni täysin rinnoin.
Tänä iltana peppu/pylly ja pimppi jumppaa. KYLLÄ 13CM ON HYVÄ PERÄSUOLESSA.
... persjalkainen, pälvikaljuinen, rasvainen iho, kaljamaha jonka kruunaa pieni penis.Hyi mikä ällötys. Toista ovat etelän tummat miehet. Pitkät jäntevät vartalot jonka kruunaa mahtava kokoinen elin. NAM! vai mitä siskot ;)
peniksistä asettuu erektiomitaltaan välille 13-15 cm.
Tietenekin tänne ovat seuloutuneet ne isomunaisten vaimot
peniksistä asettuu erektiomitaltaan välille 13-15 cm.
Tietenekin tänne ovat seuloutuneet ne isomunaisten vaimot
että silleen..
Ihan turha kai teeskennellä, ettei peniksen koolla olisi mitään merkitystä. Tai sitten peniksen koko on ainoa asia, jonka koolla ei ole merkitystä (onko nenän koolla mitään väliä, tai pimpin, auton, asunnon, villapaidan, käsilaukun - joo-o, kyllä sopivan kokoinen on aina parempi).
Kun on tottunut hyvänkokoiseen munaan, pieni lähinnä turhauttaa. Toki jos mies on muuten kiva, tekee mieli selitellä itselleen ettei sillä koolla mitään väliä ole. Vaikka onhan sillä. Niin isoon en ole vielä törmännyt, että sattuisi, hämmentävän pieniin kyllä. Ja vastoin yleistä harhaluuloa monet isomunaiset miehet ovat hyviä rakastajia: iso muna kohentaa itsetuntoa, jolloin saa naisiakin paremmin ja seksi kiinnostaa enemmän.
Siis liian pitkä ei saa olla, mutta ehdottomasti paksu. Mulla on kokemusta monenkokoisista, ja pienet ei tunnu missään! Paksuus n. 5cm pitää olla!
Erosin just miehestäni, vaikka seksi oli mahtavaa, hänellä sellainen paksu ja ehkä noin 16cm pitkä. Suhde oli muuten ihan p****stä mutta kyllä tuota kullia tekia aina mieli!!
Nyt ajattelin hommata tuommosen sopivan kokosen dildon ;-)
Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.
on se, että taito ei oo mitään jos ei toista huomioi oikeasti. Ei pidä kuvitella että mikä toimii yhden naisen kanssa toimii kaikkien kanssa. Näitä "jumalan lahjoja" on tullut nähtyä ja koettua ja tylsempää ei voi olla. Eli se taidoista.
Ihan pientä ei oo tullut vastaan, vaan keskikokoista ja vähän isompaa ja valinta on päätynyt keskikokoiseen: näkyy olevan asia niin että vähänkin isompi ei tahdo seisoa kunnolla ja puolikovalla nylkyttäminen ei vaan tunnu missään vaikka olis miten iso! Ja toista kertaa ei takuulla samana päivänä tai edes seuraavana. Koska tykkään saada sellaset 3-5krt/vk niin kyllä semmonen keskikokoinen ja kivikova voittaa tuhatkertaisesti ison lerpattimen jota pitää palvoa ja kumartaa että se seisois edes kerran viikossa.
En tiennyt tätä ennen kuin nykyisen mieheni kanssa, aikaisemmin kohdalle sattunut pienimunaisempia tapauksia.
Panettaa niin vietävästi! Mut muuten n.14-16cm on hyvä koko.
Tosi isoa (yli 25 cm) en ole tosin koskaan tavannut. Yhden mikropeniksen kyllä (seisokissa varmaan jotain 5-7 cm), ei seisonut edes kunnolla eikä tuntunut missään.
Miehelläni on 17 senttinen, ympärysmittaa en tiedä, suht paksu kuitenkin. Todella hyvänkokoinen ja mies todella osaa käyttää sitä parhaimmalla mahdollisella tavalla, että mä saisin siitä nautintoa. Kokemusta on isommistakin, mutta jos mies on idiootti ja ajattelee vaan itseään, niin ei siitä jyystämisestä nauti.