Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä peniksen koko merkitsee

Vierailija
12.02.2010 |

Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kumppani on muutakin kuin sitä kullia. Korjataan vähän on kuitenkin eli liian ison olen kyllä kokenut.

Kyllä ne muut asiat merkitsevät, ei se kalu.

Vierailija
42/190 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olisin jättänyt mieheni jo aika päiviä sitten. Exmieheni oli ensimmäinen seksikumppani. seksi ei tuntunut miltään ja luulin että sen ei tarvitsekkaan. kolme lasta ja vuosia myöhemmin nettikeskusteluja selaten tajusin että ukollahan on pieni pili :D 15cm erektiossa. haavelin tummista etelän normaalikullisista (yli 20cm) miehistä ja masturboin tietokoneen ääressä. lopulta annoin ukolle lähtöpassit jotta pääsisin elämään omaa elämää. varasin matkat tunisiaan ja vietin ikimuistoisen kaksi viikkoa tummien miesten huolettavana. Lapset ovat isällään viikot ja minulla viikonloput. Käyn yleensä yökerhoissa viikolla ja juon pelkästään vettä. Monesti minua lähestyy tumma mies ja jos pidän hänestä lähden mukaan. kertaakaan en ole pettynyt :) Olen saanut seksuaalisuuden padot avautumaan ja minua ei estä mikään nauttimasta elämästäni täysin rinnoin.

Itse olen suomalainen normaalivarusteinen mies(16cm) ja omaan laajat seksikokemukset eri kansallisuuksista liikkuvan työni vuoksi. Olen myös huomannut että, tummat etelän ja varsinkin aasian tytöt ovat aivan eri luokkaa sängyssä. Suomalaiset kun ovat varsin passiivisiä niin keholtaan kuin sukupuolielimiltään. Emättimen koossa ja etenkin jäntevyydessä on huomattavasti eroa. Siksi onkin helppo uskoa että, sama pätee miehiinkin. Miksi tämä pohjoinen rotu olisikaan vain toisen sukupuolen osalta "väärän" kokoinen. Ehkä ideaalista olisikin muodostaa seksuaalisia pareja suomalaisten naisten ja afrikkalaisten miesten kesken sekä suomalaisten miesten ja aasialaisten naisten kesken. Tämä taitaa jo vähän näkyä katukuvassakin.

Toisaalta elämässä on muutakin kuin seksi. Itse olen aviossa suomalaisen naisen kanssa ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Perheestäni en halua luopua. Lisäksi minulla on thai-rakastajar seksuaalisia tarpeita varten. Joidenkin mielestä tämä saattaa kuulostaa moraalittomalta ja itsekkäältä, mutta järjestely toimii hyvin.

Älkää ruikuttako miestenne peniksen koosta vaan tehkää omat ratkaisunne.

PS. Tuli vain mieleen että, mitäs niille ylijääneille afrikkalaisnaisille ja aasialaismiehille tehdään. Ne ei taida sopia mitenkään yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle just sopiva 9.5cm ympärys ja pituus 13.5cm

Vierailija
44/190 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olisin jättänyt mieheni jo aika päiviä sitten. Exmieheni oli ensimmäinen seksikumppani. seksi ei tuntunut miltään ja luulin että sen ei tarvitsekkaan. kolme lasta ja vuosia myöhemmin nettikeskusteluja selaten tajusin että ukollahan on pieni pili :D 15cm erektiossa. haavelin tummista etelän normaalikullisista (yli 20cm) miehistä ja masturboin tietokoneen ääressä. lopulta annoin ukolle lähtöpassit jotta pääsisin elämään omaa elämää. varasin matkat tunisiaan ja vietin ikimuistoisen kaksi viikkoa tummien miesten huolettavana. Lapset ovat isällään viikot ja minulla viikonloput. Käyn yleensä yökerhoissa viikolla ja juon pelkästään vettä. Monesti minua lähestyy tumma mies ja jos pidän hänestä lähden mukaan. kertaakaan en ole pettynyt :) Olen saanut seksuaalisuuden padot avautumaan ja minua ei estä mikään nauttimasta elämästäni täysin rinnoin.

Itse olen suomalainen normaalivarusteinen mies(16cm) ja omaan laajat seksikokemukset eri kansallisuuksista liikkuvan työni vuoksi. Olen myös huomannut että, tummat etelän ja varsinkin aasian tytöt ovat aivan eri luokkaa sängyssä. Suomalaiset kun ovat varsin passiivisiä niin keholtaan kuin sukupuolielimiltään. Emättimen koossa ja etenkin jäntevyydessä on huomattavasti eroa. Siksi onkin helppo uskoa että, sama pätee miehiinkin. Miksi tämä pohjoinen rotu olisikaan vain toisen sukupuolen osalta "väärän" kokoinen. Ehkä ideaalista olisikin muodostaa seksuaalisia pareja suomalaisten naisten ja afrikkalaisten miesten kesken sekä suomalaisten miesten ja aasialaisten naisten kesken. Tämä taitaa jo vähän näkyä katukuvassakin.

Toisaalta elämässä on muutakin kuin seksi. Itse olen aviossa suomalaisen naisen kanssa ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Perheestäni en halua luopua. Lisäksi minulla on thai-rakastajar seksuaalisia tarpeita varten. Joidenkin mielestä tämä saattaa kuulostaa moraalittomalta ja itsekkäältä, mutta järjestely toimii hyvin.

PS. Tuli vain mieleen että, mitäs niille ylijääneille afrikkalaisnaisille ja aasialaismiehille tehdään. Ne ei taida sopia mitenkään yhteen.

Jeeeee. Vanhaa juttua, tätä ovat palstat täynnä. Mene ja tiedä.

Vierailija
45/190 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuutta pitää löytyä 9-14cm

Sehän löytyy jo pikkupojalta!!!!

Vierailija
46/190 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikakaverilla oli mun peukalon kokoinen pippeli kun seisoi. Mies itsekin tiesi sen koska jouduin tekemään turkasesti töitä että sain sen edes seisomaan. Ehti lerpahtaa uudestaan ennenku oli sisässä. Jos ehti työntyä sisään ennenku taas lerpahti, en nauttinut yhtään koska ei kertakaikkiaan tuntunut. En tiennyt oliko pippeli sisässä vai ei. Erottiin kun oltiin seukattu 3kk ja ihan sen vuoksi että seksi oli surkeata. Muutenkaan jätkä ei ollut niin ihana että olisi kannattaa jatkaa.

sillä väliä! Pituudella ei niinkään, mutta paksuus ratkaisee. Eihän se pieni edes tunnu missään! Eipä siinä taidot auta, jos pippeli on peukalon kokoinen! :D

Minulla ihan samanlainen kokemus...tosin jätin jätkän heti seuraavana päivänä..:D syytä en tosin kertonu,kun en halunnut loukata...saattoi kyllä arvata syyn

Vierailija
47/190 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on iso (jtn 20cm tai vajaa), ja sitä kun on saanut 6v niin en todellakaan pienempään vaihtais.

Joskus koittanu miehen kaa jolla oli peukalon kokoinen, eihän siitä mitään tullut. Mitä niillä taidoilla tekee, jos ei ole sitä vehjettä kertakaikkiaan.

Monikaan täällä ei kait oo kuullut yhdistelmästä iso muna+hyvä rakastelemaan?

Vierailija
48/190 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä taitaa olla paljon neitsyitä kun muka koolla ei ole väliä.. Siis onhan pikkupiliä halpompi imeä, mutta sormea on vielä helpompi. Ison mulkun kanssa voi leikkiä vaikka miten, ja kyllä se siskot vaan niin on, että kookas muna TUNTUU UPEALTA kun taas pieni pili ei tunnu miltään. En pitäisi tätä aviomiehen valintakriteerinä mutta rakastajan suhteen kyllä. Paras on vähintään normipenis taitavalla miehellä.

Vierailija
49/190 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.

Vierailija
50/190 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/190 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksissä. Kyllä se tuntuu paremmalta, mutta kakka tarttuu helpommin pieneen, ja peräaukko hörppii ihmaa ja tuhnuttaa yhdynnän aikana pahan hajuisia päästöjä ilmaan.

Olen suuren puolella. Toki pieni käy paremmin anaaliin.

Vierailija
52/190 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan melkein perhettä.

T: Bodtha

Vierailija
53/190 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ja mun peppuun ei tule kukaan minkään kokoisella - homojen hommaa!

Vierailija
54/190 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin lopullista pamflettia anneta :(

Sun peppuus ja sun peppuus. Se sun peppus on myös meidän muiden peppu. Ei se kalu ole sun kalus vaan myös mun kalu. Ajattelisit välillä monimuotoisemmin.

Vierailija
55/190 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin lopullista pamflettia anneta :( Sun peppuus ja sun peppuus. Se sun peppus on myös meidän muiden peppu. Ei se kalu ole sun kalus vaan myös mun kalu. Ajattelisit välillä monimuotoisemmin.

...totesin vaan, että mulle käy kyllä isompikin kalu, koska harrastan vaan perinteisii lajeja ;)

Vierailija
56/190 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee helposti muistot elokuvata Nakertajat 1986.

Vierailija
57/190 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuolla koolla merkitystä!

1. jolla on ollut pieni - ei tunnu missään. Äijä oli hyvä tuolla alakerrassa kielineen

2. jolla oli pitkä mutta ohut - oli häijyn tuntuista kun se jyysti menemään "pohjaan" saakka.

3. paksu ja suht pitkä - loistava, tykkään.

Tuosta anaaliseksistä, hyi helkutti, miten voi joku sitä harrastaa!!!! Homojen hommaa, sanon minä

Vierailija
58/190 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen peniksen koolla ja tyytyväisyydelläni seksiin ei ole kerrassaan mitään yhteyttä ollut yhdessäkään seksisuhteessani (joita on ollut tosin vain neljä). Kivan näköinen penis on toki mukava, mutta ei välttämätön varuste. Hyvännäköinen ei välttämättä ole jättisuuri.

Vierailija
59/190 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te edes tiedätte miestenne peniksen koon? Ihan oikeastiko olette kysyneet luvan mittaamiseen? Mitä te sillä tiedolla edes teette?

Njooh, minulle ei koolla ole väliä. Kaiken kokemukseni mukaan omalla miehelläni ei ole iso, mutta ei pienikään. Moni av-mamma voisi silti pitää sitä pienenä. Mulla toi itse yhdyntä on nyt muutenkin aika merkityksetön, koska en ole koskaan siitä suuremmin nauttinut (se ei siis tunnut miltään). Onneksi mies on kielimiehiä =)

Vierailija
60/190 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen kanssa suhde (joka oli psyykkisellä tasolla hyvä) kariutui siihen että hänellä oli liian iso penis, paneminen sattui ja aloin pelätä ja vältellä sitä. Lopulta oltiin siinä pisteessä että aloin itkeä heti kun aloitettiin seksiä, mikä ei todellakaan riemastuttanut myöskään miestä.

Toisen kanssa suhde ei kariutunut pieneen penikseen (vaan muihin asioihin), mutta täytyy sanoa että se oli kyllä myös oma ikävä yllätyksensä.

Aviomiehelläni on jotain näiden kahden väliltä, varmaan siis jotakuinkin keskikokoinen, eikä koskaan ole ollut fyysisiä ongelmia. Mutta jos pitäisi valita joko liian pieni tai liian iso, niin valitsisin liian pienen. Sen liian ison kanssa en yksinkertaisesti pystynyt olemaan.