Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaaja syyteeseen

Vierailija
11.02.2010 |

kunnianloukkauksesta ajattelin nostaa syyteen. Kuinka kauan menee että tällainen kiusaamisjuttu vanhenee?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä, jos vihdoinkin kiusaajat saadaan vastuuseen ja jo vanhemmat opastamaan lapsiaan niin, että huolehtivat siitä, että omat kersat eivät kiusaa heikompiaan-erilaisia tms.

Vanhenemisesta luulen, että tässä on olemassa samat kriteerit kuin muissakin rikoksissa, eli 10 vuotta taitaa olla vanhenemisaika.

kunnianloukkauksesta ajattelin nostaa syyteen. Kuinka kauan menee että tällainen kiusaamisjuttu vanhenee?

Vierailija
2/3 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa vasta 15-vuotiaana. Lisäksi näytöksi ei riitä mielikuvat vaan pitää olla todistajia. Sitten vielä arvioidaan tarkoituksellisuutta, joten vaikea on tuomiota vuosien päästä saada jostain teini-iän jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minää sain vastuuseen alle 15-vuotiaan luokkatoverini tekoset. Ja nämä ajoittuivat 1970-luvun alkupuolelle. Ko mies on tällä hetkellä matematiikanopettaja yhdessä Suomen arvostetuimmassa koulussa ja vaikken oikeuteen mennytkään, hän kokee nahoissaan, mitä teki minulle, joka olin häntä silloin kaksi vuotta nuorempi. Ja saan oman tyydytykseni siitä.

alkaa vasta 15-vuotiaana. Lisäksi näytöksi ei riitä mielikuvat vaan pitää olla todistajia. Sitten vielä arvioidaan tarkoituksellisuutta, joten vaikea on tuomiota vuosien päästä saada jostain teini-iän jutuista.