G: Luettele kaikki ulkonäköön liittyvät vikasi, jotka häiritsevät sinua?
Niitä ei tarvitse luetella, joiden kanssa olet sujut :)
Kommentit (87)
- huono iho: hilseilee ja punoittaa aina
- pienet silmät syvällä päässä
- röllö maha, raskauksien jäljiltä nahkapussi joka ei lähde vaikka kuinka laihduttaisin
vähänkö nosti itsetuntoa kun eräs mies viikonloppuna baarissa kehui minua suloiseksi ja söpöksi. Olisi halunnut viedä minut kotiinsa, mutta oma mies ois saattanu tykätä hieman kyttyrää... =)
- rumat jalkaterät, lähes lattajalat, leveät ja rumat
- pienehköt silmät
- tällä hetkellä n. 5kg ylimääräistä läskiä, josta siis seuraa reisien ja takapuolen suuruus ja selluliitit, käsivarsien paksuus ja löysyys
- pienet ja löysät rinnat (oikestaan ei haittaa kovinkaan paljon)
Mielenkiintoista huomata, että oikeastaan tuossa on kaikki, ja painon pudotuksella ja liikunnalla on mahdollista vaikuttaa muuhun, paitsi silmiin (ja rintoihin, mutta niiden kanssa olenkin ehkä sinut...)
Rupesin tätä oikein miettimään. Minä saan kyllä itsestäni todella kauniin meikillä ja vaatteilla ym. Mutta kyllähän noita vikoja kuitenkinlöytyy. Ovat vain kaikki sellaisia, joita ei muut huomaa.
- Hiukset voisivat olla hieman paksummat, ettei tarvitsisi aina niitä laittaa (ja tupeerata) niin paljon.
- Ihoni voisi olla sileämpi, ettei tarvitsisi meikkivoidetta.
- Hampaat voisivat olla ihan valkoiset. Nyt ovat hieman tummentuneet.
- Tissini ovat pienet. voisivat olla vain hitusen pulleammat.
- Vatsa saisi olla hieman timmimpi. Olenkin sitä alkanut treenaamaan. lisäksi napani ns. räjähti toista lasta odottaessa. Se on varmasti ikuinen haitta.
- Pylly voisi olla vähän treenatumpi ja pyöreämpi. Ei se nyt paha ole kuitenkaan.
-mahaläskit
-muutenkin liikaa läskiä joka puolella n. 10kg
-roikkuvat rumanmalliset rinnat ja nännit rumat myös
-mun makuuni liian ohuet huulet
-rumasti nypityt kulmakarvat, osa karvoista ei enää kasva takaisin
-peffassa on sellua
-tummat silmänaluset
-epätasaisen värinen iho
-mustapäät leuassa ja nenässä
-kellertävät hampaat
-epätasaiset kynnet
-pottuvarpaissa kasvaa karvaa
-silmät on tyhmän väriset
-alapää meni vituiks synnytyksessä, jotain rompetta näkyy emättimensuulla ja häppärit isontuivat
-liian pyöreät kasvot ja pientä kaksoisleukaa näkyy
En keksi muuta. Olen aika sinut itseni ja kroppani kanssa, liikunta, hyvä kunto ja kokonaisuus auttaa.
Eniten ulkonäössäni häiritsee vinot etuhampaat, lähes olemattomat rinnat (ennen raskauksia sentään oli jotein) ja niiden vastaparina liian ison näköinen alaosa (vaikka vaatekoko on vain 38). Sellullitti ja raskausarvet myös.
-huonohko iho
-liiallinen karvankasvu
-liian leveä lantio
-rumat tissit, varsinkin nännit liian isot
-liikaa luomia
-järkyttävät varpaat, harottavat ja liian paksut
-lyhyet ripset
-silmät syvällä päässä
-haperokynnet
-ihmeellinen rasvapussi leauan alla, ei kuitenkaan
varsinainen kaksoisleuka
Ohuet hiukset
Matala takaraivo
Roikkuvat leukaperät (ikä)
Vähemmän tasaiset hampaat
Allit
Luisut hartiat
Röllömaha jonka sektioarpi vetää röllöpussiksi
Karmea reisiselluliitti
Löllörasva polvien ympärillä
Ja silti vaatteet päällä, meikattuna ja tukka kammattuna oon ihan kivannäköinen.
Kyömynenä ei enää 45-vuotiaana tunnu haittaavan.
Periaatteessa olen kauttaaltani täynnä vikoja, mutta itsetuntoni on sen verran kova, että suurimman osan ajasta olen tyytyväinen itseeni, ja lisäksi osaan vaatteila korostaa oikeita kohtia ja laittaa itseäni tarvittaessa muutenkin. Mutta pahimmat viat tässä:
* 25 liikakiloa
* omenavartalo, ei vyötäröä
* maha mulla on ollut aina, mutta liikkuvalle omenalle tyypillisesti mulla oli pitkään hoikat ja lihaksikkaat kädet ja jalat, mutta olen päästänyt plösähtämään ne =(
* lakanankalpea ihonväri
* ei minkään väriset silmät, näkymättömät ripset
* hennot hiukset
- liian pienet tissit
- liian iso vatsa
- ihan liian pienet tissit, lähes olemattomat
- ihan liian pienet nännit, sellaiset pikkutytön
- raskas alakroppa varsinkin suhteessa yläkroppaan, läskiset reidet ja leveä lantio
- omituinen profiili; ihan kuin mulla olis pää ja kroppa eri paria. Notkoselkä, iso perse ja pienehkö pää (joka on useimmiten hassussa asennossa)
- hiukset ovat liian hennot ja harventuvat erittäin helposti -> pää on aina täynnä jos jonkin mittaista karvaa
- pieni suu ja ruma, väkinäinen hymy
vyötäröttömyys, vaikka olenkin hoikka.
Seuraavat häiritsevät eniten:
- olemattomat rinnat(isoja en silti haluaisi, pyöreä a-kuppi riittäisi)
- punaiset näppylät käsivarsissa ja reisissä(onneksi ruskettuessa häviävät)
- tummat karvat: nännien ympärillä, juova alavatsalla, pari leuassa (tämä eniten häpeämäni vika, onneksi nypittyinä yleensä poissa)
- näkyvät suonet polvitaipeissa/alkavat suonikohjut(argh!)
Seuraavat häiritsevät jonkin verran:
- välillä pompöttävä maha ja löysät allit(tiedän että reenaamalla enemmän taas korjaantuisivat)
- naama punoittaa helposti
- toisen olkapään ryhtivirhe
- isot häppärit (tämän olen tajunnut "omituisuudeksi" vasta pari vuotta sitten)
Muita "vikoja", jotka eivät (enää) oikeastaan haittaa:
- iso takapuoli (runsaiden kehujen myötä olen hyväksynyt)
- selluliitti (näkyy vain puristettaessa)
- melko paksut pohkeet
- tummat silmänaluset(ei mielestäni noloa ja saa meikillä hyvin piiloon)
- suurehkot hampaat, joista yksi vino
- aika leveät kasvot
- naiseksi suurehkot kädet
-joskus finnejä (aika harvoin)
- hassut varpaat
Nyt sellua reisissä, perseessä
Raskaus arpia mahassa, jaloissa
Napa edelleen ulkoneva
Kiloja 16 liikaa!
Aknea pukkaa
Pureskellut kynnet
Riippa tissit
yms..
(harkitsen juuri oikomishoitoa, vaikkei sillä tätä purentaa pelastetakaan...)
Pituutta voisi olla 5cm vähemmän (nyt 180+cm). Lisäksi rinnat voisivat olla hieman isommat, nyt AA tai pienehkö A-kuppi. Toiveissa hieman täyteläisempi A-kuppi. Näppyjä voisi olla vähän vähemmän.
-lyhyet hiukseni (epäonnistunut kampaaja käynti)
-Ruma tyvikasvu (ei varaa värjätä edes kotikonstein)
-Oudot pienet tissit,en edes ole varma minkä muotoiset ovat..koen hiukan viha/rakkaussuhdetta niihin..joskus tykkään ja joskus en
-Ihoni on pintakuiva rasvainen ja todella vaikea hoitaa varsinkin talvella
- ohuet hiukset ja helposti takkuuntuvat.
- rinnat, sinänsä ihan kivat ja pyöreät, mutta nännit ovat teinimäisen pehmeät ja rumat silloin kun eivät ole kovana kylmästä tai muusta. Tulee sellainen ketunnokka -vaikutelma.
- ihokarvat. Olen melko karvainen luonnostani ja inhottaa jatkuvat karvojen poisto. Etenkin kesäisin! Kainalot pysyvät sileänä yhden illan. Rasittavaa :/
- selluliittia näkyy vähänkin puristaessa. Joskus kun istun jotenkin hiukankin vinossa niin sellut puristuu esiin. Ei kiva. Sekstaillessa etenkin eri asennoissa reidet puristuu..
- alapää voisi varmasti olla hehkeämpi.
Oletko kadonnut kaksoissiskoni?? Mulla on IHAN samat vaivat :D Paitsi mulla on paksu tukka ja paksu (MUSTA!) karvoitus muuallakin!
- jenkkakahvat
- rumat hampaat
- pyöreät kasvot
- näppyläinen naama
- pömppömaha
- raskausarvet lantiossa
- löysät sisäreidet
- pienet rinnat
- iso nenä
-ohuet hiukset
-riipputissit
-lattaperse