G: Luettele kaikki ulkonäköön liittyvät vikasi, jotka häiritsevät sinua?
Niitä ei tarvitse luetella, joiden kanssa olet sujut :)
Kommentit (87)
vinot hampaat ja ohuehkot hiukset. Silti kuulen usein kehuja ulkonäöstäni.
Rumat, keltaiset ja ulkonevat etuhampaat. (Kukaan ei tosin koskaan niistä ole mitään sanonut). Silmät ovat usein punaiset ja väsyneet. Huulten rajat häipyneet jne.
"satulalaukut" reisissä, treenaamaton perse, isohko nenä.
kaksari, väsyneen näköiset kasvot, .......
vinot etuhampaat
pienet tissit
iso maha
iso pylly
iso nenä
liian pitkä
paksut reidet, allit, selluliitti jaloissa ja persiissä, liian suuri nenä, atooppinen ihottuma kasvoissa ja raajoissa, kellertävät hampaat, kaksoisleuan alku, rupsahtaneet tissit, rumat varpaat.
En mä nyt erityisen hemaiseva olekaan.
huonot hampaat ja isot paikat takahampaissa, länkisääret, hapsottavat hiukset, vähän karsastavat silmät, kalvakka iho näin talvella, löllö takapuoli. Ja silti pidän itseäni ihan hyvännäköisenä muilta osin, koska paljon on myös todella hyvää.
ruma luomi nenän varressa, rumat etuhampaat, mustat silmänalukset (ei auta unet yms), hiukset ovat ihme haperoa ja todella huonokuntoisen näköiset (olleet aina), jenkkakahvat ja jonkin verran selluliitti + pienet ja riippuvat tissit tytön syntymän jälkeen (en voisi kuvitellakaan olla ilman liivejä toppi päällä) :(
jalat, pienet rinnat, atooppinen iho. Eniten häiritsee rinnat ja iho, jalkoihin olen melkein sopeutunut.
kohtaan kans kalpenivat just nyt ;-)
- selluliittia kaulasta polviin asti
- maharöllö
- lattana peppu
- kapea lantio
- ei vyötäröä (ei ollut edes laihana)
- liikaa mustaa karvaa joka paikassa
- karsastus
- maailman rumimmat tissit
- muhkurainen iho naamassa ja naama jotenkin "roikkuu"
- mustat silmänaluset
- harmaita hiuksia reilusti (olen 30v)
- selkään kertyvät läskit
- lyhyet jalat ja pitkä selkä
kaks asiaa joihin olen tyytyväinen: pituuteni ja hiukseni - loppuihin olen tyytymätön.
Ihoni on atooppinen ja punoittaa tosi helposti ja reilusti! Itkeminen, pakkanen, allerginen reaktio, ihon kuivuminen, ym. koko naama on tällöin hirveän näköinen kun punoitus iskee.
Mustat silmänaluset (ollut lapsesta asti, ei siis nukkumiset ja muut auta tähän).
Rumat kädet, joissa rumat töppösormet ja rumat kynnet (vaikka millaiseksi kasvattaisi).
Rumat, vinot alahampaat.
-pieni neneä, siis sellainen nappi
-raskausarvet, vaikkei niitä olekaan paljon ja ovat vaaleita
-löysyys, olen ns. laihaläski
muutoin tykkään :)
hampaat
tissit ja maha vois olla vähän kauniimmat..
* rumanmallinen nenä, iso pottu
* roikkuvat yläluomet (saavat vihaisen näköiseksi)
* rasvoittuva iho ja hiukset
* hyllyvä pelastusrengas vyötäröllä
* iso takamus
* pulleat reidet
eipä paljon hyvää sitten olekaan. olen maailman rumin ihminen.
kulmakarvat,mustapäät nenässä, näppylät käsivarsissa, roikkuva maha ja reidet..siinähän niitä tulikin enkä edes laittanut kaikkia.