Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa pääsemään yli, paha mieli pikkujutuista

Vierailija
29.07.2024 |

Tuntuu, että koko ajan tulee pieniä takapakkeja.

Esim. ostettiin auto (liikkeestä), nyt siinä ilmeni pieni vika jonka korjausta myyjä ei maksakaan kokonaan vaan joudutaan itse maksamaan osa, tyyliin myyjä maksaa 75%. Yrittäjä oli tosi mukava ja vaikutti oikeasti siltä, että häneen voisi luottaa. Ärsyttää, vaikkei summa ole suuri ja auto on kuitenkin ihan ajokuntoinen. 

Tilasin Kärkkäiseltä vaatteita, mutta osa tulleista oli vääriä (tyyliin vastaava, mutta ei kuitenkaan oikea/yhtä hyvä kuin oikea olisi ollut). Kerkisin jo irrottaa laput. Harmittaa.

Vaihdoin säästösyistä liittymää, ja päälle tulee kiva lahja (ei juurikaan vaikuttanut ostopäätökseen). Vasta myöhemmin kävi ilmi että sen saa vasta syyskuussa. Tyhmää. 

Kaikki nämä ovat pikkujuttuja mutta ovat silti saaneet mut surkealle tuulelle kesken muutoin mukavan lomapäivän. Pistäkää joku mut ruotuun nyt, elämässä on isompiakin ongelmia!!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tyyliin hellanlettas sentään.

Vierailija
2/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh! Pikkujuttuja kuten itse sanoit. Lähde pitkälle lenkille ja laita hyvää musaa korviin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö välipala, tulee parempi mieli

Vierailija
4/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoaihe: et ole ensimmäinen! Tulee mieleen jo, että ihan käytäntö. Hyvitystä vain valittamaan vaivautuville -> autoliikkeelle aina plussaa.

Jobbarin ammattitaito nähdään kai juuri tässä. 

Vierailija
5/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et palauttanut saamiaisi vääriä tuotteita joita et edes ollut tilannut? Melkoinen moka Kärkkäiseltä lähettää täysin eri tuotteet kuin oli tilattu.

Vierailija
6/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa ehkäpä tehdä samoin mitä minä. Mä aloin miettimään että miten saisin elämäni stressitekijöitä pienemmäksi. Ne suuret asiat yleensä liittyy töihin ja niihin on omat keinonsa sitten siellä, mutta arjessa muuten. Ensin listaamaan ne ihan pienistä pienimmätkin asiat, joiden huomaat että ne ärsyttää tai vähän nostaa stressimittaria. Sitten alkaa niitä järjestelmällisesti purkamaan. Esimerkkejä: huomasin että työsähköpostien kilahdus puhelimeen vapaa-ajalla aiheutti pienen stressireaktion, että mitä siellä nyt on ja vaikken viestiä siis lukenutkaan, se pelkkä kilahdus aiheutti stressiä. Tein kännykkään profiilit, että kun kello on 16, niin outlook ja team hiljenee, ne viestit ei tule siihen puhelimeen. Auttoi heti. Toinen esimerkki: huomasin että puhelimen herätyskello aiheutti aina stressin, kun se pärähti soimaan. Laitoin älykellosta värinähälytyksen. Eli se alkaa värisemää ja herättää mut sillä värinällä. Auttoi. Ja tällaisia mikrotekoja kun alkaa tehdä elämässään, niin huomaa että yleinen stressikuorma laskee merkittävästi. Sen jälkeen asiat ei ärsytä, ei ole pahalla tuulella, saa nukuttua paremmin ja niin edelleen.

Vierailija
7/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa, kun muistutan itseäni siitä, että kärsin parhaillaan erittäin positiivisista ongelmista. Uskon, että ihmisellä on luontainen taipumus harmistua aina jostain, vaikka elämä olisi miten hulppeaa ja ihanaa tahansa. Se on inhimillistä, mutta kannattaa palauttaa mieleen asioiden mittasuhteet. Esim. Malediivien matkalla elämäni rakkauden kanssa unohdin pakata mukaan 500 euroa maksaneet lempisandaalini, ja nyt harmittaa, mutta suurimmalla osalla ihmisiä ei ole koskaan elämänsä ikana mahdollisuutta harmistua tällaisessa tilanteessa. On etuoikeus saada harmistua ja kantaa huolta sellaisista asioista, kuin uuden auton pikkuvika tai liittymälahjan viivästyminen.

Vierailija
8/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sinua harmittavista asioista sekä niihin liittyvät ajatuksista ja tunteista pari sivua. Voit myöhemmin silputa paperit.

Vierailija
9/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttaa, kun muistutan itseäni siitä, että kärsin parhaillaan erittäin positiivisista ongelmista. Uskon, että ihmisellä on luontainen taipumus harmistua aina jostain, vaikka elämä olisi miten hulppeaa ja ihanaa tahansa. Se on inhimillistä, mutta kannattaa palauttaa mieleen asioiden mittasuhteet. Esim. Malediivien matkalla elämäni rakkauden kanssa unohdin pakata mukaan 500 euroa maksaneet lempisandaalini, ja nyt harmittaa, mutta suurimmalla osalla ihmisiä ei ole koskaan elämänsä ikana mahdollisuutta harmistua tällaisessa tilanteessa. On etuoikeus saada harmistua ja kantaa huolta sellaisista asioista, kuin uuden auton pikkuvika tai liittymälahjan viivästyminen.

Tämä on ihan totta. Viime yönä mua ahdisti ja piti hereillä se, että rakkaissa huonekasveissani on kuvottavia tuholaishyönteisiä. Toisaalta mietin, että mun elämässä ei vissiin ole tällä hetkellä mitään kovin isoja ongelmia, kun pystyn kehittämään niin ison ongelman joistain tyhmistä ötököistä.

Vierailija
10/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana kommentti, kiitos </3

Ja jollekin aiemmalle, aionkin palauttaa ne Kärkkäisen väärät vaatteet mutta haluaisin silti ne oikeat tilalle. Selvittelen nyt, että miten se oikein sitten tehdään (jos kerta sitä tuotetta joka kuvassa on ei saa tilaamalla sen, vaan vastaavan!). 

-Ap

Vierailija
11/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et palauttanut saamiaisi vääriä tuotteita joita et edes ollut tilannut? Melkoinen moka Kärkkäiseltä lähettää täysin eri tuotteet kuin oli tilattu.

Tai sitten on kuviteltu, että tilattiin jotain ihan muuta. Omasta tilauslistastahan sen näkee eikä kaiketi kukaan irrota lappuja ennen kuin on verrannut tilauslistaa saapuneisiin tuotteisiin?

Vierailija
12/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vätys eikä ole pannut sinua kunnolla toviin kun joutavia mietit

Vierailija
13/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jollekin aiemmalle, aionkin palauttaa ne Kärkkäisen väärät vaatteet mutta haluaisin silti ne oikeat tilalle. Selvittelen nyt, että miten se oikein sitten t

Hyväksyykö Kärkkäinen tosiaan takaisin tuotteet joista kertomasi mukaan laput on jo leikattu irti?

Vierailija
14/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ratkeaa sillä, että et tilaa Kärkkäiseltä mitään, ja samalla lakkaat tukemasta tällaista: https://www.hs.fi/feature/art-2000005416974.html

Vierailija
15/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään Kärkkäiseltä ei kannata ostaa yhtään mitään. Omaa tyhmyyttä jos sinne sortuu.

Vierailija
16/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ratkeaa sillä, että et tilaa Kärkkäiseltä mitään, ja samalla lakkaat tukemasta tällaista: https://www.hs.fi/feature/art-2000005416974.html

Tämä!

Olen boikotoinut Kärkkäistä jo vuosikausia rassenasseilun takia.

Vierailija
17/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko käytetty auto? käytetyssä autossa KUULUU olla vikoja. muutenhan siitä pyydettäisiin uuden hinta.

samoin käytetyissä taloissa. ihmiset valittavat ihan ihme asioista. käytetyn hinnalla pitäisi saada muka uusi ja viaton.

Vierailija
18/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä selvitänkin, että voiko niitä tuotteita palauttaa, joista ehdin jo laput irrottaa. 

Tilasin siis 4 paitaa, joista kaksi värillistä oli oikeita, ja ne sovitin ensin ja totesin hyviksi. Sen jälkeen irrotin laput kaikista. Kaappiin laittaessani huomasin että ne loput kaksi mustaa paitaa oli melko samanlaisia, mutta sitten kuitenkin eri paita. Tiedän tämän siitä, että mulla oli jo tällainen musta paita, ja tilasin niitä lisää siksi kun ovat hyviä peruspaitoja. Paitsi nuo jotka tulivat, ovat eri mallisia, eri materiaalia ja erilaisella yksityiskohdalla. Tarkistin kyllä, että tuote on eri kuin tilaamani (enkä löytänyt verkkokaupasta ollenkaan niitä paitoja jotka minulle tulivat). 

Ap

Vierailija
19/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jollekin aiemmalle, aionkin palauttaa ne Kärkkäisen väärät vaatteet mutta haluaisin silti ne oikeat tilalle. Selvittelen nyt, että miten se oikein sitten t

Olet ilmeisesti ostanut tuotteen josta ei verkkokaupassa ostettaessa voi valita itse haluamaansa väriä/kuosia vaan kauppa lähettää vaihtoehdoista jonkun värin/kuosin sattumanvaraisesti valittuna.

Vierailija
20/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan olen tilannut mustan paidan x2 ja saman paidan myös kahdessa muussa värissä. Värilliset paidat olivat oikeanlaiset, mustista mm. puuttui olkainten kiristykset, jotka aivan selkeästi näkyvät myyntikuvassa. 

Ap