G: Luettele kaikki ulkonäköön liittyvät vikasi, jotka häiritsevät sinua?
Niitä ei tarvitse luetella, joiden kanssa olet sujut :)
Kommentit (87)
- tumma pieni karva ylähuulella ja enenevästi myös leuassa (Olen kyllä luonnostaan tumma mutta nämä valkaisen veetillä säännöllisesti, saatan myös nyppiä)
- roikkuva löllömaha, nahkapussi joka ei kiinteydy enää ikinä
- iäti punoittavat kynsinauhat (arpeutuneet liiasta repimisestä. Punakat siis aina vaikka olis kunnossakin ja tän takia kaikki punasävyiset kynsilakat näyttää mulla tosi härskiltä, nounou)
- liian pieni ylähuuli
- jalkojen muoto reidestä nilkkaan: ohenevat nilkkaa kohti kolmion muotoisesti, VIHAAN TÄTÄ. Miksi en saanut kauniita jalkoja jotka ovat (edestä/takaa katsottuna)polven kohdalta kapeammat kuin säären paksuimmasta kohdasta. Kadehdin kauniita sääriä..
- selluliitti
- teevadin kokoiset nännipihat (näitä häpee uimahallissa samoin kun tota mahaakin)
- Kaksoisleuka, viimeaikoina alkanut häiritä tosi paljon.
Ne ovat lievä ylipaino ja (siitä riippumaton) taipumus selluliittiin. Liikun paljon, syön terveellisesti ja monipuolisesti (ei eläinrasvoja, hyvin vähän lisäaineita), juon vettä pari litraa päivässä ja kuivaharjaan joka päivä ja käytän selluliittivoidetta. Ja silti, se hemmetin selluliitti vaan on ja pysyy. Eikä sitä ole vähän vaan oikeasti PALJON. Reidet ja takapuoli on kuin sikaylipainoisella 80 vuotiaalla mummolla.
Rako etuhampaden välissä, hampaiden ei-aivan-valkoinen väri, hiukan riipuvat isot rinnat ja paljon keskimääräistä lyhyempi varsi eivät olisi ehkä olleet toivelistallani, mutta niiden kanssa pärjään hyvin. Itse asiassa, saan tosi paljon kehuja ulkonäöstäni :)
Oikeasti olen feministi ja pidän äärimmäisen surullisena naisten ulkonäön mielestäni aivan liiallista painoarvoa. Haluaisin olla sellainen löysissä tunikoissa, ilman meikkiä ja kainalokarvat rehottaen kuljeskeleva hippi. Sellaiset naiset näyttää usein siltä että voivat hyvin itsensä kanssa ja omissa nahoissaan.
Muita ylhäältä alaspäin:
Ohut lirutukka
Isohko nenä
Huono suurihuokosinen iho naamassa
Ruman muotoiset riipputissit + rumat nännit
Pureskellut kynnet
Rumat varpaat
Noi "muut" saa peitettyä, mutta ei läskiä. Yritän nyt karppaamista, aloitin 7 viikkoa sitten. Painoin 2004 70kg (pituus 173) , ja vaatekoko oli 40, joskus jopa 38. Silloin olin ok, jopa nätti. Nyt 85 kg, ja harras toiveeni on että onnituisin pudottamaan 10kg. 75 kg kelpaisi nyt 48 veenä.
- Ohut ylihuuli
- Aina auki oleva suu (hengitän suun kautta, joku osa joko nenän alla tai leuassa on jotenkin lyhyt, koska suuta joutuu oikein pitämään kiinni, jos näin haluaa tehdä...menee siis väkisin auki.)
- Lyhyet jalat
- Liittyen edelliseen paksut reidet (jos pituutta olisi enemmän, jakautuisi läski tasaisemmin, olen periaatteessa laiha ihminen)
- Syntymämerkki kasvoissa
- Liian lyhyet hiukset (mitäs menin leikkaamaan -> kasvatan)
- Ei nätit hiukset heti herätessä, vaan rumasti päätä myöten...
Siinäpä se.
- Ohut ylihuuli - Aina auki oleva suu (hengitän suun kautta, joku osa joko nenän alla tai leuassa on jotenkin lyhyt, koska suuta joutuu oikein pitämään kiinni, jos näin haluaa tehdä...menee siis väkisin auki.) - Lyhyet jalat - Liittyen edelliseen paksut reidet (jos pituutta olisi enemmän, jakautuisi läski tasaisemmin, olen periaatteessa laiha ihminen) - Syntymämerkki kasvoissa - Liian lyhyet hiukset (mitäs menin leikkaamaan -> kasvatan) - Ei nätit hiukset heti herätessä, vaan rumasti päätä myöten... Siinäpä se.
- Isot ihohuokoset
- Isot sisemmät häpyhuulet
- lihavuus
- nenä
- raskausarvet
- "kaulapoimut"
- epätasainen hammasrivistö
Rumat, keltaiset ja ulkonevat etuhampaat. (Kukaan ei tosin koskaan niistä ole mitään sanonut). Silmät ovat usein punaiset ja väsyneet. Huulten rajat häipyneet jne.
vastannutt, mutta ilmeisesti minulla on jokin kohtalontoveri, jolla samat "viat". Aivan samat. Nenä lisäksi punainen.
Pienet silmät, silmät ovat myös muodoltaan hiukan eri malliset, lyhyet silmäripset, muutama ruma luomi olkapään seudulla, pitää paitoja ostaessa aina tarkistaa että ei ole liian avoin kaula-aukko etteivät näy
(ylipainoa jonkin verran)läski vyötärö (oli ennen ihan tiimalasi) huonot kynnet...
-10kg liikaa painoa
-Liian pienet rinnat
-Alkaa tulla ryppyjä
-Keltaiset hampaat
-Liian kamalat reidet
-Allit
-Riippuvat luomet
-Kauheet häpyhuulet
ym,ym oieastaan en oo itessäni tyytyväinen mihinkään, ihmettelen et mun mies haluaan mua ja rakastaa mua. Mun itsetunto on 0.
(imetysten ansiosta), liikaa karvoja, lievä leuattomuus. Rumat jalkaterät. Siinä ne tais olla - mähän taidan ollakin aika tyytyväinen itseeni:) Ainiin, no aika ohkaset ja usein epäsiistit hiukset ja kulmakarvat ja liian iso nenä ja ei tarpeeksi vyötäröä ja vähän liian lyhytkin oon ja pikkurilli on vino ja mahakaan ei riittävän kiintee ja ja ja... löytyyhän niitä vikoi sit kuitenkin, kun oikeen alkaa miettii.
koska ne rajoittavat esim. pukeutumista. Muutenkaan en ole mikään kaunotar, mutta se ei häiritse, ihan ok olla tavallisen näköinen nelikymppinen.
Ikää 24 ja seuraavat:
- valvomisten takia ikää tullut naamaan jotain 10 vuotta lisää
- kuiva iho joka ei kestä millään aurinkoa
- raskausarvet joita on kaikkialla (raskausmyrkytys ja nesteitä oli varmaan 20 kg painosta)
- löysä mahanahka
viimeisenä muttei vähäisimpänä
- LÄSKI jota on v***u kaikkialla enkä pääse niistä varmaan ikinä eroon... (joo ja kyllä liikun ja suhteutan syömiset liikkumiseen ja v**** vaikka mitä, mutta ne vaan on ja pysyy)
- Selluliitti on ylivoimaisesti pahin. Treenaan tosi paljon ja olen hoikka/normaalipainoinen, mutta en millään pääse kaikesta sellusta eroon.
- Takapuolen muoto häiritsee muutenkin.
- Vatsa turpoaa herkästi ja se häiritsee joskus.
- Keltaiset hampaat.
- Olemattomat kulmakarvat.
-ohuet hiukset
-suonikohjut jaloissa
-muutama luomi kasvoissa(tosin olen menossa poistattamaan ne)
-löysät rinnat
-kasvojen muoto
Lyhyet, paksut raajat, iso pää, kaksoisleuka, riipputissit, jenkkakahvat, pömppömaha, ajoittain finnit...
Unohtui mainita runsas karvoitus ja maantienväriset hiukset.
Tajusin juuri olevani hirviö!
karvoja leuassa, finnit,rumat kynnet, lyhyet sormet, riipputissit, leikkaus,-ja raskausarpinen maha, rumat häpyhuulet, harvat alapäänkarvat, pattipolvet, riukusääret ja töppövarpaat. Mitenhän mä olen onnistunut valloittamaan mieheni ; )
kuiva iho, pienet tissit, mahaan kertynyt löysää viime vuosina vaikka olin tosi hoikka nuorena, voimakas karvoitus jos ei koko ajan nypi ja vahtaa karvoja joka vartalon kolkassa, rumat sääret, rumat huulet, ruma profiili