Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Luettele kaikki ulkonäköön liittyvät vikasi, jotka häiritsevät sinua?

Vierailija
11.02.2010 |

Niitä ei tarvitse luetella, joiden kanssa olet sujut :)

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kun saisi jotenkin pienemmäksi, olisin ihan tyytyväinen.

Treenaan maratonia varten ja syön omasta mielestäni terveellisesti, mutta perse vain on ja pysyy. On se onneksi ihan hyvän muotoinen, mutta todellakin aivan liian iso tähän runkoon.

Vierailija
22/87 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ohuet hiukset ja helposti takkuuntuvat.

- rinnat, sinänsä ihan kivat ja pyöreät, mutta nännit ovat teinimäisen pehmeät ja rumat silloin kun eivät ole kovana kylmästä tai muusta. Tulee sellainen ketunnokka -vaikutelma.

- ihokarvat. Olen melko karvainen luonnostani ja inhottaa jatkuvat karvojen poisto. Etenkin kesäisin! Kainalot pysyvät sileänä yhden illan. Rasittavaa :/

- selluliittia näkyy vähänkin puristaessa. Joskus kun istun jotenkin hiukankin vinossa niin sellut puristuu esiin. Ei kiva. Sekstaillessa etenkin eri asennoissa reidet puristuu..

- alapää voisi varmasti olla hehkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpiakin on vaikka muille jakaa, mutta ne nyt eivät niin häiritse.

Vierailija
24/87 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden jälkeen niihin tuli arpia kun ne räjähtivät täyteen maitoa. Arvet sitten pitävät rinnan ihon vähän löysempänä kuin toivoisin.

Muuten kaikki on ihan jees.

Vierailija
25/87 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenä, nenä ja nenä!

Vierailija
26/87 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo lapsena.

Vierailija
27/87 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausarvet

roikkuvat tissit

luomia liian paljon

paksut sormet

muuten ok pakkaus

Vierailija
28/87 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskellut kynnet, rasvamakkara alavatsalla, raskausarvet reisissä ja säärissä (ei raskauksien seurauksena vaan nuoruuden lihomisen), paksut sääret...

Vierailija
29/87 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa olen "sinut" kaikkien kanssa, tunnen itseni ainakin laitettuna nätiksi ja viehättäväksi, ehkä aika persoonallisen näköiseksi. Eniten harmittaa

- huono iho (kasvoissa velttoja ihohuokosia ja helposti tulee finnejä, muualla vartalossa ajoittainen atooppinen ihottuma)

- ohuet hiukset

- paksut pohkeet

- selluliitti perseessä ja reisissä

Lapsena ja teininä mulla oli älyton nenäkompleksi, mulla on nimittäin hyvin epäsuomalainen nenä. Mutta nyt olen siitä erittäin ylpeä ja mielestäni se on yksi parhaita piirteitäni :)

Vierailija
30/87 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kirjoitetaan:

läskit seuraavissa paikoissa:

sisäreidet

polvet

maha

selkä

käsivarret ja allit

sekä kaula

muut:

raskausarvet mahassa, polvissa, käsissä ja rinnoissa

ruma otsa

vinot ylähampaat

rumat pattipolvet

rumat sormet

tuo veltto mahanahka joka ei lähde varmaan ikinä pois

purentavika

rumanväriset silmät, jos olisivat pelkästään vihreät tai ruskeat olisivat hyvät, mutta ei. Niissä on reunat vihreät ja keskellä ruskeaa.

luonnollinen hiusväri on ruskea = värjään mustaksi.

Ripset ja kulmat ovat todella vaaleat = en voi lähteä mihinkään ilman kulmakynää.

Naama on väriltään punakirjava

Iho on sen värinen ettei mulle sovi oikeastaan mikään väri. mustaa siis yleensä päällä. En rusketu ikinä ja mitkään korut ei sovi ihooni.

Vierailija
31/87 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori ja varmaan monen mielestä suhteellisen sopusuhtainen ja jopa kaunis, siksi vituttaa etten itse voi olla tyytyväinen!

Näitä en kestä:

- takapuoli liian löysä ja suhtteessa ylävartaloon (esim rinnat) liian iso.

-reidet liian paksut, etenkin sisäpuolelta, Taas suhteessa yläkroppaan...

Sääret liian paksut ja ruman muotoiset, leveät nilkkaan asti.

-Reisissä säärissä ja perseessä selluliittia, joka onneksi toistasesi näkyy vain puristettaessa.

-aäärissä alkavia suonikohjuja, arpia ja rumanvärinen iho, plus liian paksu, tiheä ja tumma karvoitus.

-_TAhtoisin että reidet olisi profiililtaan about tuplasti käsivarsia paksumpia, ja sääret käsivarsien kynäervarsien tuplat, nyt varmaan 8-kertaiset! Huom! profiilita, ei ympärysmitalta...

-voimaton vatsa, selkä ja käsivarret. (tosi vaikea saaada lihaksia tänne, kun taas jaloissa nitä on liikaakin)

-huono ryhti, jota en ole onnistunu parantamaan.

-allit

_liian pienet ja roikkuvat epäkiinteät tissit,nännit kauniit ainoastaan kylmässä tai kosketuksesta, vasen nänni ei enää kunnolla nöpöydy... Nännipihoissa ihohuokoset tuottaa valkoista talia...

-roikkuva iho kaulassa, outo iho kaulan ympärillä, -ulkonevia isoja luomia siellä täällä.

-Ruma, pyöree naama:iso nenä, tummat silmänaluset, paikotellensuurentuneet ihohuokoset, pussit silmien alla, urat silmien alla, outo pallo alasilmäluomessa, epätasaisen värinen naama... kellertävät hampaat,

-liian vaaleat, ohuet ja epätasaisen väriset hiukset, joiden latvat aina paskana, ja kaikkialla lyhyitä haituvia.

-vammaset kädet.

-rumat häpyhuulet, liiallinen karvoitus alapäässä.(leviää reisille)Outo iho pimpsan ympärillä, (samanlainen kun kaulan ympärillä.

Semmonen pieni lista... PItäisköhän ruveta tekemään jotain okeaa että unohtuis oma napa ( siihen olen yllättäen tyytyväinen, samoin huuliini ja jalkoihini...)

Vierailija
32/87 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyömynenä, atooppinen iho, liian tuuheat kulmakarvat, viikset, liian pienet tissit, läski masussa, takapuolessa ja reisissä

Vierailija
33/87 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Iso nenä, jossa pieni kyömy.

-Olematon leuka. Ei ihan luokkaa Kalinainen mutta liki menee.

-Liian pienet tissit, ovat nipin napin a-kuppi. Eipä tuokaan häiritsisi, jos olisin kropaltani siro (BMI 22-23), mutta nyt ne näyttävät vain hassuilta.

Noh, noiden kanssa on opottava elämään koska muutakaan ei voi ennen lottovoittoa jolloin pääsisi kirurgin pakeille.

Vierailija
34/87 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat, karvat, karvat. Viiksi-, parta-, rinta-, käsivarsikarvat. Alavatsassa musta matto navasta alaspäin, reidet kauttaaltaan mustan ja pitkän karvan peitossa, samoin sääret. Jalkapöydällä ja varpaiden nivelissä kasvaa karvaa. Vittu mikä apina...

Mä olen niiin kyllästynyt sheivaamaan, nyppimään, vahaamaan, sokeroimaan...Kaikki on kokeiltu.

Vierailija
35/87 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso nenä, pieni pää, rumuus ja tyhmyys vaikka ei ulkonäköön liity..

Vierailija
36/87 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäiselle asialle olen tekemässä jotain. Ehkä joskus ensimmäisellekin.

Vierailija
37/87 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Arpinen maha :/ En kehtaa enää koskaan mennä uimaan tms.

- Liikakilot, jotka jäi raskaudesta. (No tämähän ois hoidettavissa pois, jos vaan jaksais.)

- Rinnat, jotka vähän riippuvat raskauden/imetyksen johdosta

- Rumat varpaat

Vierailija
38/87 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- paksut nilkat ja sääret

- selluliitti reisissä ja takapuolessa

- näkyvät ja pullottavat verisuonet jaloissa

- iso ja löysä maha

- raskausarvet lantiossa ja rinnoissa

- selkäläskit

- arpia ihossa, jopa kasvoissa, leikkausten ja tapaturmien takia

- paksut käsivarret

- paljon rumia luomia ympäri kroppaa

- pienet silmät

- kellertävät hampaat

- isot ihohuokoset

- ohut ylähuuli

- kaksoisleuka

- ohuet hiukset

- huonot kynnet

- 10 ylikiloa

Muuten olen ihan tyytyväinen ;)

Vierailija
39/87 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsessäni ärsyttää:

rumat harakanvarpaat, varsinkin näin kesäisin varpaani ja jalkani ovat täynnä vesikelloja, arpia, mustelmia. kiitos kömpelyyteni.

Rinnat. olivat joskus d-kuppia, lapsen jälkeen löysä a-kuppi, ei tykkää.

arpiset jalat.

laihuus. ei löydy selluliitta/läskiä vaikka kuinka toivoisin. luut vaan törröttää syö sitten ihan mitä tahansa.

perseettömyys/tissittömyys

ruokailun jälkeen vatsa pullottaa aina niin että näyttää sitä kuin olisi 8kk:lla raskaana, vaikka en ole :( mene siinä sitten ravintolaan syömään...

muuten olen suhteellisen nätti yms, mutta rasvattomuus kehossa harmittaa...

Vierailija
40/87 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan nyt alhaalta, en tärkeysjärjestyksessä.

- käppyräiset ja lohkeilevat pikkuvarpaankynnet, ei pysty kasvattamaan siisteiksi

- känsät tms. pikkuvarpaiden kyljessä, en tajua miten niistä eroon pääsisi (en käytä liian ahtaita kenkiä)

- mustelmia säärissä (tulee helposti, ei mitään ihmeellistä)

- rupia polvissa (kaaduin)

- selluliittia ja läskiä reisissä

- typerä karvankasvu intiimialueella, sellainen kuin murrosikäisillä pojilla (vähän karvoja ja vain jokunen siellä täällä)

- löysä, treenaamaton perse

- alamahan iho täysin tuhoutunut raskauksien jäljiltä, ei missään määrin parantunut vaikka raskauksissta monta vuotta

- rinnat roikkuvat, nännit eivät ole tarpeeksi tummat

- rusketusrajat näyttävät typeriltä kun on isot rinnat: ilman bikiniyläosaa se raja asettuu todea outoon kohtaan

- dekolteessa alkaa näkyä rypistymistä

- suu saisi olla luontaisesti vähän ylemmäs kääntyvä, jotten näyttäisi aina niin masentuneelta

- silmät voisivat olla suuremmat ja ripset pitemmät

- kulmakarvat eivät erotu kunnolla

Siitä eteenpäin olen tyytyväinen. Eipä jää muu kuin tukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan