G: Luettele kaikki ulkonäköön liittyvät vikasi, jotka häiritsevät sinua?
Niitä ei tarvitse luetella, joiden kanssa olet sujut :)
Kommentit (87)
haluaisin paremman ihon, suuremmat silmät, täyteläisemmät huulet, nätimmän nenän jne.
Haluaisin olla hoikempi, pidemmät jalat, kiinteämpi, paremmat sääret, hienommat varpaat..
Joo, kaikki vaihtoon paitsi hiukset. Ja tämä on aika huvittavaa, koska olen aina ollut kehuttu miesten keskuudessa ja kadehdittu naisten keskuudessa. Kukaan ei varmaan ikinä uskoisi, mitä mieltä itse olen omasta ulkonäöstäni :)
40 jatkaa, niin noi liian roikkuvat yläluomet voi lisätä ja sitten kans helkkarin rumat kädet. Ei noita teidän juttuja kannata lukea kun tulee vaan lisää huonouksia mieleen :)
sillä itse olen sinut jokaisen piirteeni kanssa ja 100% tyytyväinen ulkonäkööni ollut aina. Mutta onhan minussa taatusi piirteitä joita moni muu lähtisi muuttamaan ja joiden kanssa itsellänikin on välillä isommat haasteet.
Niitä:
-Synnytysten jälkeen rinnat kärsivät, kyllähän ne vanhat kelpaisivat takaisin!
-hiuksenikin ovat ohentuneet vuosien varrella
-karvankasvu on aina ollut melkoista :) elämä varmasti olisi helpompaa ilman!
-Pureksitut kynnet.
-Rumat ja kummalliset pikkuvarpaan kynnet, joita olen aina hävennyt.
-Olen liian karvainen naiseksi.(varsinkin navan alla kasvava karvavana haittaa)
-Rumat nännit.
-Raskausarvet vatsassa ja reisissä.
Pikkujuttuja kenties, mutta kun on monts pikkujuttua, niin kyllä ne ruppee ottaa päähän..
eli 3kk synnytyksen jälkeen häiritsee 10 ylimääräistä kiloa ja löysä vatsanahka.
Edellinen synnytys oli 8 vuotta sitten ja silloin palautui 6:ssa kuukaudessa melkein entiselleen, mutta nyt tuntuu että palautuminen paljon hitaampaa.
Mutta siis pysyvästi ulkonäössä harmittaa vain rinnat. Jäivät ensimmäisen raskauden jäljiltä tyhjiksi pusseiksi, onneksi sentään suht pienet ettei roiku liian alhaalla. Vaikeaa löytää kauniita istuvia liivejä edes erikoisliikkeestä. Tämä raskaus oli viimeinen eli kunhan on palautunut kokonaan ja imetys loppunut niin käyn kirurgilla korjauttamassa rinnat täyteläisemäksi.
Ihan vaan jo pukeutumista helpottaakseni.
- länkisääret
- rumat polvet
- sellua reisissä ja takapuolessa
- paksut reidet
- turhan iso takapuoli
- vatsassa löysää nahkaa ja raskausarpia
- rinnat vois olla vähän isommat
- allit löytyy
- kaksoisleukaakin on
- kasvoissa en tykkää leuastani, enkä nenästä
siinähän niitä :(
ja raskauksien jälkeen röllöttävä mahanahka.