Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buhuu, olen loukkaantunut sektioäiti!

Vierailija
10.02.2010 |

Minä loukkaannuin tuosta ketjusta, että onko toinen synnytys helpompi kuin toinen. Mistä minä voin tietää. Buhuuu! :'(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin vertailla niitä siten että eka oli kamala, toinen hirvittävä ja kolmas helppo.

Kyllä näitäkin synnytyksiä voisi järjestykseen laittaa.

Vierailija
2/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin vertailla niitä siten että eka oli kamala, toinen hirvittävä ja kolmas helppo. Kyllä näitäkin synnytyksiä voisi järjestykseen laittaa.

Kolmas sektio mulla edessa ensi viikolla!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eka hätäsektio =lapsi kuoli

Toinen lapsi suunniteltu sektio, napanuora 3 krt lapseni kaulan ympäri ja lääkäri veti imukupilla leikkauksessa häntä ulos vatsastani. =selvisi lapsi hengissä.

Vierailija
4/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen alleginen aineille. Ensimmäinen puudutuspiikki (spinaali) ei tehonnut. Oksensin koko toimituksen ajan. Kun sain tikit pois viidentenä päivänä repsahti haava auki ja eikun takaisin leikkuriin ja vielä 11vrk vauvan kanssa osastolla.

Tokassa vasta 7 pistos tehosi.. lapsi oli kakkinut veteen jne

Kolmas suunnitellusti ja iihanasti kaikki sujui. Nyt oli kaksi erikoislääkäriä leikkaamassa ja voin loistavasti ja maitoa alkoi jo heräämössä virrata. Että semmosia.

Vierailija
5/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai selvisikö vasta leikattaessa. Minulla tuossa toisessa (siis vauvalla) hävisi kahtena edellisenä päivänä kun synnytystä käynnisteltiin vähäisen veden vuoksi,sydänäänet. Tosi ne saatiin todella pian kuntoon. Vasta kolmantena aamuna tehtiin tuo sektio kun käynnistelyt ei aloittanut synnytystä.

Poika oli kakkinut veteen hädissään ja seurauksia voi seurata jokapäiväisessä elämässä.

Vierailija
6/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulan ympärillä ei siis todellakaan aina tarkoita mitään hätätilannetta. se on ihan normaalia, kunhan ei purista, kätilö sen sitten irrottaa saman tein. eri asia sitten, jos pääsee liian tiukalle. eli "napanuora kaulan ympärillä hui kauheeta" ei oo riittävä draaman aihe.

Vierailija
7/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämäännyin tuosta "vauva selvisi hengissä". Sektioon oli siis joku muu syy kun napanuoran kiertyminen kaulan ympärille.

Vierailija
8/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva perätilassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi