Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaduttaako lapselle otettu sikainfluenssarokote?

Vierailija
10.02.2010 |

Minua KYLLÄ.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme sai ikävän allergisen reaktion piikistä ja "jälkihoitoon" on mennyt lähes 2 kk!

Vierailija
2/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten diabetes puhkeamisissa tapahtui korkea piikki rokotteen ottamisien jälkeen sairaalan lastenosaston mukaan. Nyt jännitämme osuuko myös meidän diabetesgeenin omaavaan lapseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpaan mentiin ja lujaa. kyseessä oli lääkefirmojen lobbaama pandemia.

Vierailija
4/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua KYLLÄ.

Vierailija
5/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti-ikäisen ensimmäinen sairaspoissaolo hoidosta menossa ja tätä hengitystieinfektiota hoitaessani en voisi edes kuvitella päälle korkeaa kuumetta ja ties mitä :(

Vierailija
6/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koin silloin ja koen nyt, että en ottaisi itselleni eikä mieskään itselleen. painostus oli niin kova mediasta, neuvolasta, isovanhemmilta, että päätimme ottaa. itkin silloin ja kadun nyt. vatsanpohjasta ei ole kadonnut tunne siitä, että tämä on vähintääkin turha, jopa haitallinen, ei tarpeeksi tutkittu ja lääkefirmojen elinehto laman yli.

emme yleensä ota mitään ylimääräisiä rokotteita ja mpr:kin otetaan vasta myöhemmin.

olin heikko enkä jaksanut luottaa tunteeseeni.

Vierailija
7/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhan hysteerisenä menin ottamaan lapsilleni rokotuksen. olisi pitänyt keskustella enemmän mm.kaverini kanssa joka ei käynyt lapselleen.

Vierailija
8/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin lapseni koekaniiniksi vaikka en itse eikä kukaan aikuinen läheiseni uskaltautunut ottamaan.

Vierailija
9/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa tuo diabetes asia meitäkin.

Vierailija
10/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin otan rokotuksen ja riskit päälle, kuin mahdollisesti tappavan taudin.

Kumpikaan vaihtoehto ei ollut hyvä, mutta rokotus vähemmän paha.

Vierailija
11/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin lapseni koekaniiniksi vaikka en itse eikä kukaan aikuinen läheiseni uskaltautunut ottamaan.

Vierailija
12/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voinut ajatellaan jättää itselleni ottamatta juuri siksi, koska lapseni olivat sen saaneet jo aiemmin.

Vierailija
13/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi koululaisten sarjassa ja mieskin haki nyt. Itsestäänselvää, että otimme koko porukka, eikä kaduta.

Vierailija
14/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan aikuinen ole rokotetta ottanut, vaikka lapsensa onkin rokottanut. tarkoitan koekaniinilla sitä, etten ajatellut tarpeeksi pitkälle. en itse ota ikinä mitään ylimääräisiä rokotteita (paitsi kehitysmaissa työskennellessäni). miksi ottaisin lapsellenikaan. Näin jälkeenpäin tuntuu aivan hullulta, että menin hysteerisenä rokotuttamaan lapseni rokotteella jota ei oltu tutkittu ja jota kukaan aikuinen lähipiiristäni ei ole ottanut. en osaa tätä enempää selitellä, tää on nyt vähän sellainen sisuskaluissa tuntuva juttu.

Vierailija
15/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä jo vuosia ennen taudin puhkeamista elimitsö alkaa tuhota haimaa pikku hiljaa. Taudin oireiden puhkeaminen ajoittuu monesti jonkin infektion jälkeen. Diabetesprosessi on kuitenkin siinä vaiheessa ollut käynnissä jo pitkään. Eli vaikka joku infeketio tai rokotus ikäänkuin laukaisisi taudin, se ei ole kuin viikkoje/kuukausien kysymys, että joku muu infektio olisi puhkaisuut taudin, tai olisi puhjennut itsestään. Eli kenenkään ei kyllä kannata syyllistää itseään tuosta rokotuksesta, ei muutenkaan, mutta ei ainakaan diabeteksen takia.

Vierailija
16/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on käyttäytynyt jotenkin flegmaattisesti ja hitaanloisesti rokotteen jälkeen. Ei ole entinen sama pirteä itsensä.

Saa ihme kohtauksia ja kierii lattialla ympäri kuin breikkarit..

Vierailija
17/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä asiaa tarvitse millään muulla perustella kuin puhjenneella ihottumalla joka alkoi pistokohdasta. mitkään muut rokotteet eivät ole samanlaisia/tai muitakaan oireita aiheuttaneet.

Vierailija
18/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisetkin ovat rokotteen ottaneet.

Sitä vähän ihmettelen, että miten tässä vaiheessa voidaan sanoa, että rokotteesta ei ole hyötyä? Eihän meillä ole mitään tietoa tulevasta.

Vierailija
19/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset (toinen riskiryhmää) saivat rokotteen, ja me vanhemmat otimme sen nyt n.viikko sitten kun sen sai ottaa.

Vierailija
20/50 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisetkin ovat rokotteen ottaneet.

Sitä vähän ihmettelen, että miten tässä vaiheessa voidaan sanoa, että rokotteesta ei ole hyötyä? Eihän meillä ole mitään tietoa tulevasta.

suureksi osaksi rokotteenkin takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän