Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olettet tästä kosinnasta?

Vierailija
02.03.2010 |

Kaveri on tapaillut miestä (lähinnä seksin merkeissä) mies on naimisissa. Nyt se mies oli kosinut kaveriani!

Mä en ymmärrä! Siis ymmärrän sen vielä että kosii, mutta sehän on naimisissa ja eikö se tunne suomenlakia sen vertaa että tietäsi että täällä tollanen monen vaimon huusholli ei ole suotavaa?

Siis jotenkin ällöä! Anteeks nyt vaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan "oikeasti" kosinut, siis mitä tarkalleen on sanonut? Mitäs kaverisi tuohon on sanonut?

Onko kaverisi tavannut ko miestä kauankin?

Vierailija
2/5 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan "oikeasti" kosinut, siis mitä tarkalleen on sanonut? Mitäs kaverisi tuohon on sanonut? Onko kaverisi tavannut ko miestä kauankin?

Kaveri sanoi ei. Eikä ne ole tapailleet kovin kauan. Mäkin kysyin kaverilta ensin että "kosiko se tosissaan"? kaveri sanoi että ei tiedä, mutta mietittiin että ei kai nyt kukaan leikillään kosi?

En mä tiedä, ihan outo mies, vähän pelottavaa ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut se, että saa kaverisi olemaan kanssaan aina tarvittaessa.. Eli kaverillasi ei olisi sellainen olo, että mies haluaa vain seksiä, vaikka niin tosiasiallisesti olisikin. Mies voi sitten vedota, että "Minähän kosin sinua", vaikkei todellisuudessa aikoisikaan erota perheestään tms . Tämä on vain yksi arvaus.

Vierailija
4/5 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aikanaan virallinen lupaus naimisiinmenosta. Mutta mikään mahti ei siis estä ihmistä olemasta kihloissa vaikka kuinka monen kanssa haluaa. Ei se missään ole estettyä avioliitonkaan aikana. Aviorikoksista kun ei enää tuomita

Vierailija
5/5 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aikanaan virallinen lupaus naimisiinmenosta. Mutta mikään mahti ei siis estä ihmistä olemasta kihloissa vaikka kuinka monen kanssa haluaa. Ei se missään ole estettyä avioliitonkaan aikana. Aviorikoksista kun ei enää tuomita

Jos mua kositaan niin kyllä mä oletan että mies on vakavissaan ja vain mun kanssa haluaa tulevaisuutta rakentaa. Mä luulen että vaikka olis kuinka vapaamielinen tahansa niin harva sulattais sitä että miehellä on monta kihlattua, oli se sitten rikollista tai ei?