Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teillä 6 vee pojat pitää päiväkodissa sisävaatteina

Vierailija
08.02.2010 |

Meillä on aina talvisin tarhassa jupinaa siitä, että lapsen sisävaate on yleensä farkut + teepaita.

Kas kun päivkodissa on niin kuuma sisälämptila että ei siellä voi pitää pitkiä kalsareita farkkujen alla. ( Tai ehkä joku voi. Meillä on kotona 20 astetta, pk:ssa selvästi lämpimämpi, eli ei olla totuttu mihinkään kovin lämpöiseen.)

Sitten kun lähdetään ulos, pitää vaihtaa ne farkut pitkiin kalsareihin ennen ulkovaatteiden pukemista. Tämä on päiväkodin henkilökunnalle ongelma.

Olen tarjonnut pojalle joskus verkkareita mutta haluaa farkut kun muillakin on.

Olen ehdottanut myös että poika olisi "kotoisasti" niillä pitkillä kalsareillaan, mutta s ei ole käynyt henkilökunnalle.

Poika on atoopikko, eli ihoa ei ole syytä hautoa liiallisilla vaatteilla. Eikä liian monet housut päällekkäin kai muutenkaan ole pienille pojille terveellisiä.

Poika itse ei koe pukemista ongelmaksi, ja pukee itse. Muta henkilökunnan mielestä on hidasta/työlästä,

MIten teillä ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksulla on yleensä joko colleget (itse haluaa, kun MUILLAKIN on) tai sammarit (aika harvoin, koska meidän poika inhoaa jäykkiä housuja). Farkkuja ei ole ikinä. Niitä inhoaa.

Vierailija
22/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitkät kalsarit ovat jääneet kokonaan pois käytöstä. Ulos mentäessä pakkasella laitetaan sisäasun päälle villatakki ja -housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarihousut, college-housut, pitkähihainen aluspaita ja päälle college-paita. Ja jos pakkasta alkaa olla 15 astetta niin sitten vielä villahaalarit toppahaalarin alle. Eikä kuulemma ole kuuma. =) Touhuaa kyllä silti kovasti.

Vierailija
24/25 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen sitten vaan vedetään haalari päälle. En tajua mikä on ongelma.

Vierailija
25/25 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä college-housut tai kuminauhavyötäröiset farkut ja trikoopaita tai t-paita ja huppari. Pitkät kalsarit on alla ja poika ei niitä riisu erikseen sisällä ollessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi