Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko 13 v ottaa napakorun vaiko en ?

Vierailija
08.02.2010 |

Itse sitä mieltä, että ei ole hyvä juttu, koska kerkeähään sen ottaa vanhempanakin. Tyttö täyttää kesällä 14v ja haluaisi sitä ennen lävistyksen.

Saisiko perusteltuja mielipiteitä kiitos ?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei? se on helposti piiloon pantavissa, sen voi aina ottaa pois. olen 12 ja minulla on napakoru, ei sattunut ja rakastan sitä !! parantunut tosi hyvin ! :)

Vierailija
2/93 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei? se on helposti piiloon pantavissa, sen voi aina ottaa pois. olen 12 ja minulla on napakoru, ei sattunut ja rakastan sitä !! parantunut tosi hyvin ! :)

Oliko sillä flunssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sitä mieltä, että ei ole hyvä juttu, koska kerkeähään sen ottaa vanhempanakin. Tyttö täyttää kesällä 14v ja haluaisi sitä ennen lävistyksen. Saisiko perusteltuja mielipiteitä kiitos ?

Jos saisit ihan itse valita (niinkuin saatkin) eikä tyttö valittaisi tai itkisi päätöstäsi, niin mitä vastaisit?

Vierailija
4/93 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tein sellaisen itse. Eli kuitenkin sain sen :)

Vierailija
5/93 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sulta pois jos annat sen ottaa...paitsi ehkä rahallisesti :D

Vierailija
6/93 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etta seksi olisi kiihottavampaa. Minusta nannilavistykset ovat paljon upeemmat.

Vierailija
7/93 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin TODELLAAAAAAA iloinen jos itse saisin napakorun :DDD ja turhat riidatkin jäisi pois jos itse saisin ottaa joten anna sen tyttäres ottaa :D!!!!!!!!!

Vierailija
8/93 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikänen ei tarvitse mitään napakoruja. Musta ei myöskään ole sopivaa, että 13-vuotias kulkee sitten kaupungilla puolialastomana, jotta saa esitellä itseään.

Ei sitä napakorua välttämättä sen taika hankita että tahtoo esitellä itseään! Minulla ainkain kohosi itsetuntokin kun tiesin että minussa on edes jotakin "siistiä" minäitse hankin napakorun joskus 6 vuotta sitten kun olin 13 ja minulla on se vieläkin ja rakastan sitä yhä yli kaiken

Vierailija
9/93 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni alle 15-vuotias ei tarvitse lävistyksiä.

Itse otin salaa vanhemmiltani 15-vuotiaana napakorun, kulmakorun sekä myöhemmin kielilävistyksen. Napa ja kulma tulehtuivat ja kasvoivat ulos. Kielessä pidin korua kymmenen vuotta.

Onhan ne lävistykset ihquja ja vaikka mitä mutta silti en anna omien lasteni niitä laittaa koska kyse on kuitenkin lapsen terveydestä ja minä äitinä olen siitä kuitenkin vastuussa.

Vierailija
10/93 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin tuon ikäisenä napakorua, nenälävistystä ja huulilävistystä.

Nenälävistyksen vanhemmat antoivat ottaa 14v, muita ei. No minäpä sitten täytettyäni 18v menin ja otin sen huulilävistyksen. Napakorun haluisin edelleen, mutta vuosien mittaan on tullut vatsamakkaraa niin ei kehtaa enää.

Lävistykset mulla on edelleen nyt 23v.

En usko, että se halu siitä mihinkään katoaa, ei ainakaan itselläni kadonnut. Ei se napalävistys tyttöä tapa. Ja se on nykypäivää.

Tekisit tytön todella onnelliseksi pienellä teolla. Lähde vaikka itse mukaan lävistämään, kuulet sitten itsekkin samalla hoito-ohjeetkin.

Vierailija
11/93 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakorun ottaminen on niiiiin lähiööö!!!

Vierailija
12/93 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oli 13 kun otin huulilävistyksen.. jouduin sitä vinkumaan vuoden ennen kun äiti antoi luvan.... tunnen ainakin 4 ihmistä jotka samoihin aikoihin tuolloin tekivät itse huulikorut. Samoin olisin myös minä tehnyt jos en olisi saanut lupaa. Liikkeissä joissa tehdään lävistyksiä on usein mahdollista antaa lävistäjän soittaa vanhemmille ja varmistaa että lävistykseen on lupa.. Ja lävistäjän kusettaminen on helppoa. Kaverinikin otti napakorun juuri näin... Itsekin haluaisin napakorun ja otankin varmaan vuoden päästä kun ikää on tarpeeksi ettei huoltajan mielipide enää persettäni raavi.. ja ompahan aikaa vähän muokata vatsamakkaroita..

Vierailija
13/93 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikänen ei tarvitse mitään napakoruja. Musta ei myöskään ole sopivaa, että 13-vuotias kulkee sitten kaupungilla puolialastomana, jotta saa esitellä itseään.

mutta ei se sitä kaupungilla esittele puolialastomana eikä alastomanakaan. Munkin tytölle oli tärkeetä saada se lävistys ajoissa ennen rantakautta. Syksystä kevääseen ei korua nää juuri kukaan.

Mua on melkein inhottanut napakorut, mutta omalleni olen innostunut jonkun korun ostamaankin. Nuorten juttu, isovatsaisilla aikuisilla naisilla se on kyllä enemmänkin ruma.

Vierailija
14/93 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta napakorut ovat mauttomia. En haluaisi, että lapseni on halvan näköinen.

Vierailija
15/93 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sen pois otettua mutta se arpi jää. Itse otin pois puolitoista vuotta sitten eikä muuten ole umpeen mennyt. Tyhmän näköinen reikä vaan möllöttää

Vierailija
16/93 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se sitä kaupungilla esittele puolialastomana eikä alastomanakaan. Munkin tytölle oli tärkeetä saada se lävistys ajoissa ennen rantakautta. Syksystä kevääseen ei korua nää juuri kukaan.

Mua on melkein inhottanut napakorut, mutta omalleni olen innostunut jonkun korun ostamaankin. Nuorten juttu, isovatsaisilla aikuisilla naisilla se on kyllä enemmänkin ruma.

Vierailija
17/93 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako sillon uida ku on ottanu napakorun??

Vierailija
18/93 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla niin erilaisia?

Joillekin se on seksikoru, joillekin sama asia kuin korvakorut... Ihmeellinen on tämä maailma.

Itse olen sitä mieltä, että napakoru on samaa luokkaa korviksien kanssa enkä pystyisi lapselleni kunnolla perustelemaan miksi ei napakorua saa ottaa jos on saanut ottaa korvikset.

Vierailija
19/93 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saa napalävistystä: koska se on ruma (itselläni oli vuosia sitten ja otin sen pois), koska se on epäkäytännöllinen, tyttäreni joutuisi aina teippaamaan sen treeneissä. Tyttäreni ei edes uskalla ottaa korviksia miten sitten napaan...

toisekseen se on jo niin kulunut juttu, tytär ei kuulemma enää halua.

Vierailija
20/93 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 14,5 vuotta ja on jo nenäkoru, jonka hankin 9 vuotiaana, 5 korvakorua 11 vuotiana, ja nyt olen menossa tekemään napakorua ensi maanantaina. Lävistyksen on harmittomia juttuja, ne saa pois milloin tahansa jos niihin kyllästyy. Itse kotona lävistin huuleni, jonka loppijen lopuksi annoin kasvaa kiinni. ja anna tytön nauttia korusta ehdottamasti KYLLÄ? Napaan kannattaa ostaa heti kulta/hopea banaanin muotoinen koru, niin on pienempi riski saada mtn jälkitauteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan