Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ruutua wc-paperia otat, kun pyyhit pissasi? Minä otan noin 4-6 ruutua. Mieheni pitää sitä

Vierailija
07.02.2010 |

hirmuisena tuhlauksena. Jättää esim hakematta uuden rullan vessaan, jos siinä on jäljellä pari ruutua.

Pöh. Ihan turha riita pikkuasiasta.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on aina vararulla vessassa.

Vierailija
2/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa tuhlaustahan tuo on ja luonnonvarojen hukkaamista yhden pissan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuta, että naisilla voi jäädä vähän enemmän märäksi kuin vain sen yhden tipan verran. Ja mua ainakin inhottaa, jos yhtään käteen tulee kosteaa paperin läpi.

Vierailija
4/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua, että käsi kastuu pyyhkiessä.. Isompaa hätää varten otan varmaan 6-8 palaa.

Vierailija
5/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä rullasta, en halua kahdella palalla pelleillä. Siinähän on omat kädet kusessa! Ärsyttävää, että tästäkin asiasta pitää vänkätä, siis kun jotkut on niin pihejä.

Vierailija
6/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä rullasta, en halua kahdella palalla pelleillä. Siinähän on omat kädet kusessa! Ärsyttävää, että tästäkin asiasta pitää vänkätä, siis kun jotkut on niin pihejä.

vaikka käytänkin 2-3 palaa. Taitan sen vielä ja se vain sattuu piisaamaan.

Vierailija
7/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi paperia, jotka puolitan. Ja minä jopa pesen käteni wc-käyntien yhteydessä, joten en "pissaisilla" käsillä kulje toimituksen jälkeen. Ja harvemmin sormet ovat pyyhkimisen jälkeen märät. Kannattaa ostaa hieman laadukkaampaa paperia .

Vierailija
9/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil ei käytetä mitään halpispaperia ja tosiaan pesen kädet pyyhkimisen jälkeen.

Vierailija
10/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa tai halpispaperia vaikka käyttäisi useamman palan.

Vierailija
11/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita, että käyttää huonoa tai halpispaperia vaikka käyttäisi useamman palan.

Vierailija
12/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osoittautunut sopivaksi välimuodoksi. Ei ole niin kestävää, että tukkisi hankalan viemärimme eikä niin heppoista, että hajoaisi käsiin helposti.

Kiitos vastuksistanne.

ap

Vierailija
13/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mä kädet pesen joka tapauksessa. En vaan halua tuntea miten kusi imeytyy vessapaperin läpi niin, että märkä tuntuu käsissäni. Ällöä.

Meillä ei ole mitään halpispaperia käytössä. Silti käytän reilusti, en kitsastele :)

t: se joka aiemmin ihmetteli pihistelyä eikä halua kusta ehdoin tahdoin käsiinsä

Vierailija
14/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mä kädet pesen joka tapauksessa. En vaan halua tuntea miten kusi imeytyy vessapaperin läpi niin, että märkä tuntuu käsissäni. Ällöä. Meillä ei ole mitään halpispaperia käytössä. Silti käytän reilusti, en kitsastele :) t: se joka aiemmin ihmetteli pihistelyä eikä halua kusta ehdoin tahdoin käsiinsä

Vierailija
15/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä kaunis kielenkäyttö...

Siis kyllä mä kädet pesen joka tapauksessa. En vaan halua tuntea miten kusi imeytyy vessapaperin läpi niin, että märkä tuntuu käsissäni. Ällöä. Meillä ei ole mitään halpispaperia käytössä. Silti käytän reilusti, en kitsastele :) t: se joka aiemmin ihmetteli pihistelyä eikä halua kusta ehdoin tahdoin käsiinsä

No voi apua! :D Etkö kestä sanaa KUSI? Pitääkö sano PISU, PISSI, PISSA vai jopa VIRTSA??? :D

Mitä mun kielenkäytössä muuta on vikaa?

t: se joka ei halua pisua käsiinsä XD

Vierailija
16/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan joskus jopa käyttää vain yhdenkin palan, jonka taita puoliksi. Nelikerroksinen paperi meillä ja käsiin ei kyllä tule mitään. Pesen kädet lopuksi.

Vierailija
17/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä paperintuhlausta käyttää pissin pyyhkimiseen paperia joka on tarkoitettu isompaan hätään.

Vierailija
18/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytän soft emboa.

Vierailija
19/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku kertoo pyyhkivänsä kakkapyllynsäki käsipyyhkeeseen ja samaan sitten vieraat pyyhkivät kätensä. Terveyssiteetkin varmaan vaan kuivatatte narulla?

Vierailija
20/101 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei voi tietää mihin muut pyyhkeitään käyttävät.

Missä tätä pyyhettä muuten säilytetään ja onko se eri pyyhe kuin millä alapää kuivataan pesun jälkeen. Kyllä on pytyn vieressä pyyhettä rivissä..

Käsipyyhkeeseen, voi elämän kevät! Kohta joku kertoo pyyhkivänsä kakkapyllynsäki käsipyyhkeeseen ja samaan sitten vieraat pyyhkivät kätensä. Terveyssiteetkin varmaan vaan kuivatatte narulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme