Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävimpä taas kuntosalilla nauramassa!

Vierailija
06.02.2010 |

mun tarvi siellä paljoo muita liikkeitä tehdäkään, kun vatsalihakset kipeenä saa nauraa jo muutenkin.

ku sinne vuoden alussa ilmottautuu niin monia levee perseisiä kotiäitejä ja on parhaat maholliset treenivaatteet pämpön päällä. ja sitten ollaan ihan kuolleita jo ekna viiden minuutin jälkeen ja ei mitään pystytä tekee ja voi voi. Ja sitten pari viikkoo nää tyypit käy ja sitte häviivät ku pieru saharaan. Voi että. Ehkä yksi kolmesta kymmenestä jatkaa ja saattaa jopa saada tuloksii, mut nää luovuttavat läskit.HuhHUh. Pysykää kotona jatkossa syömässä pullaa!!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätellen tänä on arka aihe monelle.

On lohdullista että voi kertoa itselleen olevansa "arvokkaampi" kuin hoikka ja treenattu kanssasisar, jos on mielestään älykkäämpi, vaikka olisi ns.päästänyt itsensä levähtämään ulkonäön suhteen. Se ei kuitenkaan poista sitä seikkaa, että näillä asioilla ei kilpailla keskenään. Hyvä vartalo on aina kauniimpi kuin ylipainoinen ja lihakseton vartalo. Se, että on nähnyt vaivaa myös ulkoisen olemuksen kunnostamiseen, ei sulje pois älyä eikä muita ominaisuuksia, joita näissä keskusteluissa usein pidetään joko/tai ominaisuuksina tyyliin fiksu&lihava, tyhmä&laiha.

Kertoo mielestäni kirjoittajasta ja hänen suhteestaan omaan vartaloonsa jos puolustautuminen on näin kärkästä. Aloittajan kirjoitus on typerä ja provo, mutta sama juttu aina jos täällä tätä aihetta puidaan.

Kateuskortti:en usko sekuntiakaan, koskaan, etteikö lihava kadehtisi hoikkaa vartaloa. En voi uskoa että ihminen haluaisi vapaaehtoisesti olla lihava kun hoikka keho on toiminnoiltaankin miellyttävämpi.

tässä ei ollut kyse siitä, kuka on lihava ja kuka ei.

Piikin kärki ainakin mun silmissä kohdistui tyyppeihin, joita lenkillä kutsun promenadijuoksijoiksi: panostus kuntoiluun on se, että hankitaan vaatteet, välineet ja vempeleet vimpan päälle, käydään muutamaan kertaan näyttäytymässä silloinkin lähinnä naistenlehteä lukien loitontajalaitteessa. Sitten homma jää ja seuraavan kerran lenkkipolkua tai kuntosalia näkyy seuraavan uuden vuoden lupauksen jälkeen, jälleen uusissa releissä, joiden ostamiseen on kulutettu enemmän aikaa kuin mitä niissä koskaan tullaan kuntoilemaan.

Vain pellet dissaavat aloittelevia kuntoilijoita, oli laji mikä hyvänsä (älä siis pelkää pilkkaa, salialoittelja: vaikka joku olisikin inha, se et ole SINÄ, joka siinä olisi nolo), mutta poseeraajat ja laiskottelijat menkööt muualle, he ovat vain tiellä.

Ps. Jos juokset 10 kilsaa hengastymättä, kannattaisi kiristää vauhtia.

Vierailija
22/46 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että kantsis kiristää tahtia jonkun mielestä. Mä liikun kun tykkään siitä ja saan hyvän mielen.Ei oo tarvetta laihtua tai kohottaa kuntoa,mä pärjään näin. Mulla ei ole ongelmia painon tai liikkumisen suhteen. Ja ainoastaan ap:n ylimielinen asenne tökkii. Mitä mun hengästyminen tai hengästymättömyys tähän kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ylimielinen asenne kotiäitejä kohtaan tökkii. Kotiäiti=leveäperseinen. T.15 ja 24,kotiäiti=EI leveäperseinen

Vierailija
24/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että kantsis kiristää tahtia jonkun mielestä. Mä liikun kun tykkään siitä ja saan hyvän mielen.Ei oo tarvetta laihtua tai kohottaa kuntoa,mä pärjään näin. Mulla ei ole ongelmia painon tai liikkumisen suhteen. Ja ainoastaan ap:n ylimielinen asenne tökkii. Mitä mun hengästyminen tai hengästymättömyys tähän kuuluu?

voinut vastustaa kiusausta, kun joku reteään sävyyn uhoilee juoksevansa 10 kilometriä hengästymättä. :)

Vierailija
25/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Komppaan kakkosta erityisesti oik.kirjoituksen

suhteen ja totean, että ap taitanee olla n. 25v. äskettäin äidiksi tullut, joka tuntee nyt itsenäsä tosi aikuiseksi."

Itse myös ihmettelen aloittajan psyykettä ja kirjoitustaitoa, mutta miksi päätellään taas, että ap olisi 25? Haetaanko tällä taas kenties sitä, kuinka kaikki älyllisesti vajaammat tai muuten vain raivostuttavat ihmiset ovat ns. nuoria naisia?

Vierailija
26/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Komppaan kakkosta erityisesti oik.kirjoituksen

suhteen ja totean, että ap taitanee olla n. 25v. äskettäin äidiksi tullut, joka tuntee nyt itsenäsä tosi aikuiseksi."

Itse myös ihmettelen aloittajan psyykettä ja kirjoitustaitoa, mutta miksi päätellään taas, että ap olisi 25? Haetaanko tällä taas kenties sitä, kuinka kaikki älyllisesti vajaammat tai muuten vain raivostuttavat ihmiset ovat ns. nuoria naisia?

Epäselväksi jäi myös se, onko n. 25 kirjoittajan silmissä erityisen nuori äiti. Minä kun olen ollut siinä luulossa, että lapsia saadaan keskimäärin noilla korvilla, olisiko ollut 27.

Vierailija
27/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätellen tänä on arka aihe monelle.

On lohdullista että voi kertoa itselleen olevansa "arvokkaampi" kuin hoikka ja treenattu kanssasisar, jos on mielestään älykkäämpi, vaikka olisi ns.päästänyt itsensä levähtämään ulkonäön suhteen. Se ei kuitenkaan poista sitä seikkaa, että näillä asioilla ei kilpailla keskenään. Hyvä vartalo on aina kauniimpi kuin ylipainoinen ja lihakseton vartalo. Se, että on nähnyt vaivaa myös ulkoisen olemuksen kunnostamiseen, ei sulje pois älyä eikä muita ominaisuuksia, joita näissä keskusteluissa usein pidetään joko/tai ominaisuuksina tyyliin fiksu&lihava, tyhmä&laiha.

Kertoo mielestäni kirjoittajasta ja hänen suhteestaan omaan vartaloonsa jos puolustautuminen on näin kärkästä. Aloittajan kirjoitus on typerä ja provo, mutta sama juttu aina jos täällä tätä aihetta puidaan.

Kateuskortti:en usko sekuntiakaan, koskaan, etteikö lihava kadehtisi hoikkaa vartaloa. En voi uskoa että ihminen haluaisi vapaaehtoisesti olla lihava kun hoikka keho on toiminnoiltaankin miellyttävämpi.

mutta pidän huonona käytöksenä jos tuijotellaan kuntosalilla/kaupassa/kadulla/ravintolassa ihmisiä jotta saadaan arvostella niitä. Melkoisen mielenkiintoista että moni kokee sen olevan kun itse näen sen sivistymättömyytenä ja huonona käytöksenä ja tuijottelijan omana epävarmuutena.

Vierailija
28/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja tyhmä - well. Ei niin kovin yhdistelmä.

Vierailija
29/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juoksen 10km hengästymättä en näe siinä mitään reteään sävyyn uhoilemista. Ja tässä ketjussa ei kai ole kyse mun juoksemisista vaan ap:n asenteesta "meitä leveäperseisiä kotiäitejä" kohtaan.Sinä lienet sitten samoilla linjoilla ap:n kanssa?

Vierailija
30/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laihtumassa tai katselemassa muita. Ihan hoopoa nauraa vierustoverille, kun et tiedä hänen saliharjoittelun tavoitteita.

Mulla oli alkuun korkea kynnys siirtyä kuntoutussalilta oikealle salille juuri AP:n kaltaisten ihmisten vuoksi. Nolotti tehdä liikkeita kevyillä painoilla, muiden bodatessa. Kamalaa, jos paineet ulkonäöstä ja treenaamistasosta olisi pudottanut mut salilta. Makaisin työkyvyttömyyseläkkeellä kotisohvalla...

Vierailija
31/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö mikä sinussa naurattaa muita?

Sinun ulkonäössäsi voi olla sellaisia piirteitä jotka ärsyttävät muita. Joillakin hoikilla kroppa on hyvännäköinen mutta pärstävärkki kuin petolinnun perse.

Läski voi tehdä kiloilleen jotain, rumaa naamaa ei korjaa millään muulla kuin kirugin veitsellä jos silläkään.

Vierailija
32/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen mukaan leveeperseiset (yhdyssana!) kotiäidit on jo kadonneet sielä kuntosalilta. Mutta niinhän se on, että vahingonilo on se isoin ilo.

mun tarvi siellä paljoo muita liikkeitä tehdäkään, kun vatsalihakset kipeenä saa nauraa jo muutenkin. ku sinne vuoden alussa ilmottautuu niin monia levee perseisiä kotiäitejä ja on parhaat maholliset treenivaatteet pämpön päällä. ja sitten ollaan ihan kuolleita jo ekna viiden minuutin jälkeen ja ei mitään pystytä tekee ja voi voi. Ja sitten pari viikkoo nää tyypit käy ja sitte häviivät ku pieru saharaan. Voi että. Ehkä yksi kolmesta kymmenestä jatkaa ja saattaa jopa saada tuloksii, mut nää luovuttavat läskit.HuhHUh. Pysykää kotona jatkossa syömässä pullaa!!

Vierailija
33/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan sen sijaan kokeilemaan salitreeniä. Ihan perusverkkareissa tai niissä hienoissa kalliissa vetimissä. Ihan sama miltä kukin siellä näyttää.

Mä aloitin salilla käymisen alkuvuodesta ja ei siellä kyllä noita ap:n mainitsemia puuskuttajia ole näkynyt. Kaiken näköistä ja kokoista porukkaa, urheilijoita ja tavallisia tallaajia. Jostainhan meidän kaikkien on aloitettava. Onhan siellä paljon näitä nättejä nuoria timmissä kunnossa olevia neitoja joista näkee jo kauas että ei heillä kyllä tenavia olekaan. Mun mielestä on tärkeämpää et me pienten lasten äiditkin ja isitkin voidaan treenata ja tavoitella parempaa oloa kaikin puolin. Tuskin kukaan joka vielä tammikuun jälkeen salilla käy, viitsii maksaa suolaista jäsenhintaa ihan huvikseen. Annetaan kaikille mahdollisuus. Jooko?

Eniten mun huomion on kiinittänyt nämä neitokaiset jotka sipaisevat viimeiset meikit naamalle ennen treeniä. Ja tukka viimeisen päälle hyvin. Ja toinen ryhmä on selvästi liian laihat eli anorektikot jotka treenaavat löysissä vaatteissaan kalpeina.

Vierailija
34/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa huvittaa nää "urheilijat", jotka alkavat harrastaa jotain lajia ja menevät kauppaan ja ostavat kalliit ja hienot välineet. Sitten käyvät kaksi viikoa "harrastamassa" ja sen jälkeen sohva taas vetää puoleensa ja laji jää.

Ex-mieheni oli juuri tällainen, esim. aloitti potkunyrkkeilyn, niin piti hakea alan kaupasta kaikki välineet shortseista hanskoihin - kävi siellä treeneissä sitten kuukauden:)! Kaikki muut lajit on ollu ihan samoin - yritin aina sanoa, et jos vaikka lainaisit isäsi suksia ensin ja kävisit kokeilemassa, mutta ei!! meni kauppaan ja osti uusimmat välineet;). Kallista ja niiiin turhaa!

Vierailija
35/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ap kuntosalilla joskus käy, se on sitä, että ajellaan pikkuisen kuntopyörää keveällä vastuksella ja luetaan pyöränsarviin tuettua Cosmoa tai Seiskaa.

Ap sai provostaan hyvät naurut...

Vierailija
36/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moinen ei kolahtaisi

Ylittänyt sen valtavan riman mennä sinne salille ja tässä tulos.

Ja kyllä itsekin olen reilusti ylipainoinen (tosin jumpissa käynyt nyt reilun puolivuotta)

Vierailija
37/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ap nauraa vaan, ni me läskiperseet saadaan käyttää niitä laitteita tarpeeseen ilman jonotuksia. Toisekseen sinä jatkat nauramista kun me läskiperseet kohennamme kuntoa ja kiinteydymme.

Asiasta kolmanteen, just viime viikolla annoin porttarin yhdelle naureskelijalle meidän salilla, eipä naurattanut enää kun tunnukset lukittiin ja naureskelija ei ole tervetullut kuukauteen salille. Oppiipahan pitämään päänsä kiinni!

Vierailija
38/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy juokseen 10km hengästymättä kun menee tarpeeksi hitaasti.

Mutta juoksepa kymppi aikaan 42minsaa anaerobisen rajan tuntumassa. Minä pystyn siihen, vaikka hengästyttää.

voinut vastustaa kiusausta, kun joku reteään sävyyn uhoilee juoksevansa 10 kilometriä hengästymättä. :)

Vierailija
39/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein sydämen kyllyydestä:)Hyvää se vaan tekee. En mä halua juosta kymppiä aikaan 42minsaa.Mä juoksen just niin hiljaa kun huvittaa ja vaikka kävelen välillä. Näillä mennään jos se jotakin naurattaa niin olkoon sitten niin. Ei mua haittaa mutta ihmettelen miten mäkin nyt onnistuin ärsyttämään näin pahasti:) Toisaalta kerta se on ensimmäinenkin kun en yleensä riitele tuntemattomien(tai tuttujen) kanssa. Kukin tyylillään mennään,täälläkin.

Vierailija
40/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän oli vaan huvittava heitto:

Juoksenkin ihan huvikseen 10km eikä edes hengästytä.

Jos tässä ei ollut kirjoittajan mielestä yhtään uhoilusävyä, haluaisinpa nähdä, miten olisi pitänyt kirjoitaa, että sen olisi saanut tulkita uhoksi. :D

Jos juoksen 10km hengästymättä en näe siinä mitään reteään sävyyn uhoilemista. Ja tässä ketjussa ei kai ole kyse mun juoksemisista vaan ap:n asenteesta "meitä leveäperseisiä kotiäitejä" kohtaan.Sinä lienet sitten samoilla linjoilla ap:n kanssa?

Ja huomasit ehkä, että alkuperaisessä viestissäni oli pitkät pätkät ap:sta ja lopussa yksi rivi tästä hengästymisestä ps:n jälkeen. Joten kerrataan nyt vielä: minua ärsyttävät ihmiset, jotka ilmestyvät liikuntapaikalle joko poseeraamaan tai laiskottelemaan. Ei puntti ole mikään lukusali, vaan mukatreenaaja, joka juuttuu johonkin lukemaan lehteä vartiksi on yleensä pahasti tiellä.

Huonokuntoista liikkujaa taas pitää kohdella asiallisesti niin kuin niitä muitakin, jotka ovat likkumaan tulleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän