Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävimpä taas kuntosalilla nauramassa!

Vierailija
06.02.2010 |

mun tarvi siellä paljoo muita liikkeitä tehdäkään, kun vatsalihakset kipeenä saa nauraa jo muutenkin.

ku sinne vuoden alussa ilmottautuu niin monia levee perseisiä kotiäitejä ja on parhaat maholliset treenivaatteet pämpön päällä. ja sitten ollaan ihan kuolleita jo ekna viiden minuutin jälkeen ja ei mitään pystytä tekee ja voi voi. Ja sitten pari viikkoo nää tyypit käy ja sitte häviivät ku pieru saharaan. Voi että. Ehkä yksi kolmesta kymmenestä jatkaa ja saattaa jopa saada tuloksii, mut nää luovuttavat läskit.HuhHUh. Pysykää kotona jatkossa syömässä pullaa!!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla kans tässä hetki sitten ja ihan oikeasti yllätyin positiivisesti siitä että siellä oli pari pullukampaa kaveria keskenään urheilemassa,ihanaa oikeasti nähdä siellä erilaisia ihmisiä kuin pelkästään näitä itseään esitteleviä bimboja.Jatkakaa ihmeessä kaikki jotka saliharjoituksista tykkää,ei siellä kukaan naura.Ap varmaan keksi tämän provon tylsän iltansa piristeeksi!

-jumppa ja salikävijä-

Vierailija
42/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen hoikka. Tyyliin: meinaatko pudottaa painoasi, mistä, selkärangastako, HIHIHHIH...Älä vain ota painavempaa punttia, ettet luhistu sen alle, HAHHAHHAHHAA... Kamalia paikkoja nuo kuntosalit.Hyi. Sinne ei taida olla asiaa kuin normipainoisilla ja valmiiksi lihaksikkailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun selvensit itseäsi:) Eli olen huvittava kun käyn lenkillä ja lönkyttelen niin hitaasti että kuka tahansa siihen pystyy:) Nyt voin varmaan jatkaa päivääni ja antaa sinulle viimeisen sanan.Menen varmaankin lenkille jossain välissä tai sit salille. Kummassakaan tapauksessa mua ei varmaan huvita kenenkään tyyli:) Hyvät päivänjatkot teille:)

Vierailija
44/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten leveäperseisten kotiäitien hirvittävä puolustusreaktio on hauskaa! Jos ei muuta keksitä, niin puututaan sitten kirjoitustaitoon. Aina ja joka kerta av:lla. Provo on onnistunut, kun näitä vastauksia lukee ja läskeillä kotiäideillä nousee hiki pintaan :)

Vierailija
45/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallankohan sanoa mutta kyllä mäkin juoksen jotakuinkin 10 km enkä kovin hirveästi puhise:) Olenko minäkin huvittava? Ylipäänsä mitä huvittavaa siinä on? Eiks ap ole se huvittava tapaus tässä. En mäkään tykkää et kotiäidit leimataan läskiperseiks jotka tukkii kuntosalin laitteet.T.toinen kotiäiti joka ei ole leveäperseinen ja juoksee 10km pahemmin puuskuttamatta:))))

Vierailija
46/46 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muutut iän myötä vähän suvaitsevammaksi ja empaattisemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme