Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herman, Alva, Matilda, Leo ja Frans saivat pikkusiskon, saiskos

Vierailija
06.02.2010 |

nimiehdotuksia?

Toiseksi nimeksi ollaan ajateltu Malviinaa tai Vilinaa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riia, Kiia, Alina, Elisa, Jenniina, Jessiina, Elviira, Veera, Saara...

Vierailija
42/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vendela

Helena

Beata

Ingrid

Stella

Tekla

Rebekka

Cecilia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beata, Elsa, Ellida, Irene, Selma, Sofia

Vierailija
44/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selma, Stina, Olivia, Monika, Nea, Mea, Nelli,Nelly, Nella, Malla, Nata, Olga, Peppi, Maija

Vierailija
45/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria, iiris, Iina, Iines, Isla,Emmi, Enni

Vierailija
46/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun kauniita nimiä lapsillanne! Ihana vaihteeksi lukea näin nättejä nimiä:o)

Miten olisi:

Elina, Ulrika, Salme, Selma, Silja, Julia, Ida

Vierailija
47/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sarjasta kannattaa pitää kiinni, eli:

- oma alkukirjain pikkuisellekin

- vanha perinteikäs nimi

Elviira, Ingrid, Josefiina, Kreetta, Kerttu, Katariina, Kareniina, Olga, Ottilia, Ruut, Rebekka, Saara, Sandra, Ulrika, Wilhelmiina,...

Vierailija
48/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tässä samalla ruokaa eli en ole ehtinyt kunnolla paneutua ehdotuksiinni.

ap

Vierailija
49/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elma, Telma, Saimi, Sylvi, Krista, Katrin

Vierailija
50/54 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lapsia,,antaisin nimeksi vaikka.Lyydia,Tyyne,Tyyni,Freetriikka,tai oma tyttäreni tytön nimi.Helmi-linnea Teresa.

Vierailija
51/54 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimien miettiminen tolle röyhkeelle äidille ,joka syytää pentuja pilvin pimein .Ilkiää vielä valittaa ,jos ei satuta tietämään ,onko Alva tytön vai pojan nimi..

Vierailija
52/54 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nättejä sellaisia.

Vierailija
53/54 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tuo yksikin ämmä, joka haukkui mua lehmäksi (pst. LEHMÄT poikii, EI ihmiset). Ja mä en tajua, miten ihmeessä te ette voi tietää kumpi Alva on? Niin kuin se yksikin tyyppi ekalla sivulla, joka vittuili asiasta! Nii-in, Usa:ssa se on myös miehen nimi, mutta nyt ollaankin Suomessa. Ja en kyllä ole tavannut yhtäkään tyyppiä kasvoista kasvoihin, jolla ei olisi ollut mitään ongelmaa tietää kumpi lapsi on, vaikkei lapsi olisi edes mukana! Jopa vauvana/taaperona, jolloin neiti käyttä enempi sinisiä vaatteita ja hiuksetkin olivat lyhyet, kellään ei ollut vaikeuksia tunnistaa häntä tytöksi.

Ja mulle ei tartte pitää mitään uskontotuntia tai hissantuntia, tiedän kyllä mistä tuo idiootti tapa on tullut ja silti, se on musta tyhmää. Ja se on MUN mielipide. Ai niin, tehän saatte haukkua toisten nimiä, mutta uskonto on tabu?? Te voitte olla asiasta toista mieltä, mutta uskokaa nyt hyvät mammat, että tapoja on monia niin kuin on ihmisiäkin!

Ja sulle lehmäksi haukkuja, ei, en elä lapsilisillä ja kotihoidontuilla.. Kaksi vanhinta on jo yläasteella, kaksi on ala-asteella, yksi on eskarissa ja ainoastaan tämä kuopus on luonnollisesti kotona. Eskari ikäinen meni hoitoon 1 vuotiaana, sitä ennen olin pari vuotta töissä ja yläasteikäisetkin menivät hoitoon 2 ja 4 vuotiaana..

Ja ei kaikki suurperheelliset ole uskovaisia, ei edes suurin osa. Me nyt vaan satutaan tykkäämään lapsista ja piste. Se ei kenellekkään kuulu, miksi joku tekee vaan yhden lapsen ja miksi joku tekee 20 lasta. Se on jokaisen oma asia.

Ja kyllä mulla on oikeus vetää herneet nenään, jos ruvetaan haukkumaan LEHMÄKSI. Menkääpä vähän itseenne ja miettikää mitä suustanne päästätte!

ap

Vierailija
54/54 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on annettu Alva-nimeä sekä miehillä että naisille, niin kuin joku jo totesi. Pertti-nimestä en olisi kysynyt. En suinkaan ole ainut Suomessa joka ei heti tajua onko Alva tyttö vai poika päätellen siitä että tassäkin ketjussa on useita jotka ovat epätietoisia. En vittuillut mutta vähän näsäviisas olin kun kysyin että mistäpäin maailmaa lapsenne ovat. Peace out.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi