Herman, Alva, Matilda, Leo ja Frans saivat pikkusiskon, saiskos
nimiehdotuksia?
Toiseksi nimeksi ollaan ajateltu Malviinaa tai Vilinaa.
Kommentit (54)
maailmaa teidän lapset mahtaa olla? Onko Alva tyttö vai poika niin kuin Edison?
Nimet on vanhoja, jos et ole sattunut sitä tietämään.. Katos, kun ei kaikkien tarvi olla mitään Jennoja sun muita :D Ja miten joku ei voi tietää onko Alva tyttö vai poika?
ap
taskumallia ja Thomas Alva Edison on hanamallia, eli kumpi teillä on?
Elviira Eeva Malviina (EEVA olisi kutsumanimi)
Saara Vilina
Iida Malviina
Ellen Malviina
Fanny Malviina
Beata Malviina
Elliida Saara Malviina
Anna Malviina
Ella Malviina
Nelli Vilina
Iiris Iida Vilina
Maria Iida Vilina
Silja Malviina
Elina Aina Malviina
Julia Wilhelmina
Kreetta Helmiina
Josefiina Anna Helmiina
Katariina Anna Helmiina (kutsumanimi olisi ANNA)
Ruut Malviina
Kaisa Malviina
Ebba Malviina
Edith Malviina
Leena Malviina
Helen Malviina
ap
taskumallia ja Thomas Alva Edison on hanamallia, eli kumpi teillä on?
nimpalvelusta, sieltä löytyy..
Tuosta listasta unohtui:
Ulrika Eva Maria
Maria Eeva Helmiina
Reetta Helmiina
Ellinoora Eva Maria
Elli Malviina
ap
vaan mutta meitä oli kyllä kaksi jotka molemmat kysyimme tuota samaa asiaa. Arvaan siis tyttö. Ei ole tarkoitus olla tyly.
siskolle nimeksi
Ellen Malviina
Beata Vilina
Eedit Vilina
Frida Malviina
Selma Vilina
Lina Malviina
Olivia Vilina
Linnea Malviina
Thea Malvina
Kivat nimet lapsillasi ja onnea perheelle :).
Ja ei, emme ole antaneet kyseistä nimeä koiralle vaan koira on tullut meillä 3 vuotiaana omistajan vakavan sairastumisen takia.
Linnea Malviinakin on kiva.
Ilona Malviina
Lydia Malviina
ap
Ihan SAVOSTA vuan. Siksi kait tyhmä olenkin ,kun entiedä onko alva tytön vaipojan mimi.
Itse pidin myös siitä Anna Josefiina Helmiina nimestä. Ihanat nimet teidän lapsillanne!
Nimet on vanhoja, jos et ole sattunut sitä tietämään.. Katos, kun ei kaikkien tarvi olla mitään Jennoja sun muita :D Ja miten joku ei voi tietää onko Alva tyttö vai poika?
ap
Nykyäänhän annetaan pojille tytän nimiä ja päin vastoin .eli onko hannu tytön nimi vai kerttu pojan nimi ??
Liina,Leni,Josefiina,Aleksandra,Fanny,Frida,Milja
Mun mielestä sekä Malviina että Vilina ovat aika kauheita nimiä. Sen sijaan noi muiden antamat etunimiehdotukset on ihan kivoja. Muut lapset osaavat olla aika raakoja jo hiekkalaatikolla, jos lapsella on erikoinen nimi. Kyllä tosta Vilinasta hyvin äkkiä tulee joku Vilinä.
Miksi ihmeessä lapsille pitää antaa liian erikoisia nimiä? Luen aina kastetuttejen nimet sanomalehdestä. Ja kyllä välistä siellä on sellaisia nimihirviöitä että huh huh.
Ja pst, Malviina ja Vilina ovat vanhoja nimiä.. Muut ovat ehdotelleen etunimiä.. EI toisia nimiä.. Ja harva lapsi kuule esittelee itsensä Maija Kyllikkiksi hiekkalaatikolla, eiköhän hän sano, että mä olen Maija?? Tai äiti/isi sano, että tuo meidän neiti on Maija eikä Maija Kyllikki.. Ihme toopeja taas liikkeellä :D
Ester on muuten kaunis nimi, mutta sataa kuin Esterin perseestä on pilannut koko nimen.
Veera Linnea
Saara Linnea
Vilma Serafiina
Nuo on lisätty listaan.
ap
Päättää lastenne nimestä.olettehan osanneet tehdäkin?? Minulle on ainakin ,niin henkilökohtainen asia nimen anto.Salassahan se pidetään ristäisiin asti .
onko Alva tytön vai pojan nimi?