mitä mietit? mihin sulla menee ylimääräinen energia?
minä ajattelin ja mietin 6kk mitkä rattaat ostan. No ne löyty. Sitten mietin minkä merkkiset kevät puvut ostan. Sitten alan miettiin kenkiä, millaiset hiukset laitan kesäksi , aletaanko tapetoimaan...... Mulla on siis aina joku "mietintä" menossa. Rahaa ei todellakaan ole ylimääräistä ja sillä pitää tarkoin harkita ja pohtia. Jos vaatteet tai rattaat ei kiinnosta niin mitä te mietittä? Millä jaksatte eteenpäin? Suunniteletteko lomia, siivouksia? Minulla siis monta alle kouluikäistä lasta että tekemistä riittää mutta lepytän aivoja kun saan välillä haaveilla=)
Kommentit (3)
tulevaa matkaa. Oli kyseessä sitten yö puolison kanssa hotellissa, viikonloppureissu Suomen sisällä tai useamman viikon etelänloma. Siis mulla pitää olla reissu suunnitelmissa. Edelliseltä kun kotiudun niin seuraava alan suunnittelemaan.
Eikä matkoja nyt niin usein ole. Eli toimivat juuri "henkireikinä" ja ehkäpä niistä saa hiukan energiaa tähän arkiseen puurtamiseen :)
Verotusasioita suhteessa universaaleihin arvoihin.
Lapsuuden hahmottumista joko rinnakkaisena tai peräkkäisenä olosuhteena suhteessa aikuisuuteen yhteiskunnassamme...
..kaikkee kaikkee ja tosi liikaa. Hesari pitää aina välillä jättää lukematta, kun siitä lähtee kauheet koko illan kelat käyntiin.
Sit pitää kaivaa kaikkea kirjallisuutta esiin...väikkäreitä puolesta ja vastaan...oonkohan mä bipo?
kun avasin ketjun, niin hieman petyin. Väitän nimittäin, että suurimmalla osalla ihmisistä menee energiaa siihen, että piilottelee itseään, että pystyy pitämään häpeänsä ja pettymyksensä muilta piilossa.