Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette olleet yhdessä yli 10 vuotta..tunnetteko himoa puolisoanne kohtaan?

Vierailija
04.02.2010 |

Mietin vaan, kun yhteisiä vuosia on takana 11v ja kolem lasta. Miten himo säilyy esim. 20v yhdessäolon jälkeen???? Välillä tuntuu, että seksi on sitä samaa...

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että kukaan ei enää vuosien suhteen jälkeen saa väristyksiä toisen ulkonäöstä. Sen sijaan voi hyvinkin saada väristyksiä seksin ajatuksesta ja siitä, että toista katsomalla alkaa ajatella: kohta mennään rakastelemaan.

Se siis on hiukan eri asia. Lopputulos on sama, mutta se tunne herää hiukan eri asiasta.

Mitä tuohon syklittäisyyteen tulee, niin totta kai: kaikissa pitkissä suhteissa on hyviä ja huonoja kausia, älä sitä sure!

Arki tappaa flirtin...ja illalla väsyttää ihan vietävästi. Ei jaksa enää innostua toisesta samalla tavalla...kaipaisin jännitystä ja sitä tunnetta kun odottaa toista kotiin, tuhmia tekstareita jne. Elämä on niin arkista.

ap

oli 2kk työkomennuksella toisella puolella maapalloa. Oli laihtunut 8kg ja nyppinyt kulmakarvansa, hankkunut uuden kampauksen ja vaatteita.

Leikkasi iänikuisen partansa. Näyttää ihan uudelta mieheltä ja vielä komealta. Hän on 46v.

Vierailija
62/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitättekö, ettei teille tule koskaan sellaista fiilistä (koskaan)..että puoliso ei kyllästyttäis???

Rakastan miestä...mutta kyl tää arki 3 lapsen kans tappaa erotiikan ihan kiitettävästi, ei ole aikaa, eikä aina halujakaan. Välillä on aktiivisia kausia, mut sitten taas toisinaan on EVVK.

ap

meinaat, että jokainen pidemmässä suhteessa oleva mies ei enää kiihottuisi vaimostaan? paneskelee vain saadakseen kassinsa tyhjäksi. ajattelee kenties jotain kiihottavampaa naista siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten ihan sama juttu.

mutta mies ei enää halua, kuin kerran kuussa=( Tunnen siis himoa, mutta en enää torjuntojen jälkeen tee aloitetta. Ja ikää 40 vuotta=(

Vierailija
64/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen....

Kaverini rakastui, kertoili siitä ihanasta tunteesta vatsanpohjassa..kaikesta vasta rakastuneitten jutuista.. Ja olin niiiin kateellinen!

11v yhteistä aikaa takana ja välillä mietin, että tunnenko enää koskaan sitä samaa huumaa kuin alussa. Rakastan kyllä miestäni kaikin puolin, seksikin himottaa ja on hyvää, mutta silti.

Välillä tulee mieleen että tätäkö tämä nyt on, tasaista arkea.

En silti vaihtaisi tai pettäisi, mutta ajatukset on joskus jossain, ehkä nuoruudessa..huoh..

Vierailija
65/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se oikein auttanut. On kuulemma syyllistystä.

Kerro miehellesi selvästi, mitä kaipaat. Miehet eivät ymmärrä vihjeitä, vaan tarvitsevat selviä ehdotuksia ja toiveita.

Ja aloita itse. Veikkaan 99% varmuudella, että miehesi lähtee leikkiin mielellään.

Vierailija
66/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia 4. Kyllä ne himot hyrrää kovastikin, ei ole haalenemaan päin ollenkaan. Kovasti odotellaan koska tämä yhteinen kuopus on siinä iässä että selviää jo itsekseen - sen jälkeen ollaan vapaita nauttimaan elämästä kaksin:) Nyt joudumme "tyytymään" 1-2 kahdenkeskiseen reissuun vuosittain ja vaivihkaiseen peiton heilutukseen kotioloissa.

Vierailija
67/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämämme muuttui parhaimmaksi nyt 3. lapsen syntymän jälkeen. Löysin naiseuteni uudella tavalla, ja seksielämään on tullut uutena lisänä tietynlainen aistillisuus. :)

Himoja ja haluja siis todellakin vielä riittää!

Meidän suhteen ja seksielämän kulmakivet on juuri luottamus, ja se että toisen tuntee niin hyvin sillä fyysisellä puolella. Ja silti - vieläkin oppii aina jotain uutta toisesta! :)

Vierailija
68/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pettää tai kauniimmin sanottuna "hankkia rakastaja". Minä olen tehnyt niin. En voi elää ilman intohimoa ja avioliitossa tai muussakaan pidemmässä liitossa sitä ei yksinkertaisesti ole, eikä tule koskaan olemaankaan.

12 vuotta naimisissa ja minulla on suhteita ympäri kylää. 2 lastani on muuten saanut alkunsa ihan muista jyvistä kuin oman mieheni. Hän ei tiedä sitä. Vain ensimmäinen lapsista on hänen. Muuten perhe-elämä on lähes täydellistä en vain jaksa kiihottua samasta vanhasta kiltistä pärstästä/miehestä/kalusta. Haluan maistaa maailmaa! Maistakaa tekin elkääkä eläkö toinen jalka haudassa.

Vierailija
69/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pettää tai kauniimmin sanottuna "hankkia rakastaja". Minä olen tehnyt niin. En voi elää ilman intohimoa ja avioliitossa tai muussakaan pidemmässä liitossa sitä ei yksinkertaisesti ole, eikä tule koskaan olemaankaan.

12 vuotta naimisissa ja minulla on suhteita ympäri kylää. 2 lastani on muuten saanut alkunsa ihan muista jyvistä kuin oman mieheni. Hän ei tiedä sitä. Vain ensimmäinen lapsista on hänen. Muuten perhe-elämä on lähes täydellistä en vain jaksa kiihottua samasta vanhasta kiltistä pärstästä/miehestä/kalusta. Haluan maistaa maailmaa! Maistakaa tekin elkääkä eläkö toinen jalka haudassa.

käyttäydyt kuin miehet

Vierailija
70/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tosin "vasta" 9 vuotta yhteistä elämää takana (tunnettu tosin jo se kriittinen kymmenen).

Kyllä vain tunnen edelleen himoa ja halua miestäni kohtaan. Toki seksi useinkin on "sitä samaa" - mutta kun se kuitenkin on hyvää ja molempia tyydyttävää, niin saa se ollakin. On sellainen olo, että kumman tahansa niin toivoessa voidaan kokeilla uuttakin.

Saan "kicksejä" mieheni ulkonäöstäkin - mielestäni hän on vuosi vuodelta komeampi. Toisaalta olemme tavanneet jo lukiossa, joten on varmasti luonnollista, että aikuinen mies on kiihottavampi kuin poikanen.

Vierailija
71/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta intohimo on mennyttä.

Vierailija
72/72 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se todellakaan ole sitä, mitä joskus ennen. Mutta kun on viikon saamatta, juo pullollisen viiniä, niin kyllä se taas nostaa päätään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi