Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhetyöntekijä olettaa että minä keskustelen hänen kanssaan kun hän on meillä.

Vierailija
04.02.2010 |

Vitutti eilenkin kun perhetyöntekijä lätisi koko ajan korvanjuuressa kun yritin olla netissä kun vauva nukkui.

Sitten se mulkoili pitkin nenänvartta kun ilmoitin että kun se seuraavan kerran tulee meille, minä lähden samalla oven avauksella omille asioille ja jätä vauvan sille.

Ei mua juttuseura kiinnosta, varsinkaan kun seuraa ei voi itse valita.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoile muualla!

mä oon sossuillekin sanonut että muutan oikein mielelläni omaan yksiöön ja otan vain sohvan ja läppärin mukaani. Kakaroista on aivan liikaa vaivaa.

Vierailija
42/47 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen kun muutan halvempaan asuntoon ja annan nuo kakarat huostaan. Elareita niistä ei tietty sit tartte maksaa kenellekään ja rahaa jää omiinkin hankintoihin eikä vaan joihinkin keväthaalareihin ja muuhun turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon sossuillekin sanonut että muutan oikein mielelläni omaan yksiöön ja otan vain sohvan ja läppärin mukaani.

Kakaroista on aivan liikaa vaivaa.

Vierailija
44/47 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuuden tukeminen keskustelemalla, neuvomalla. Hän ei tee kotitöitä. Itse olisin tarvinnut apua nimenomaan kotitöihin ja lastenhoitoon, ja otin siksi selvää.

Miksi perhetyöntekijä teillä käy? Miksi kulutat hänen kallista aikaansa, jota joku muu tarvitsisi enemmän?

Vierailija
45/47 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran jaksamisen puutteesta on kysymys? Mihin sitä perhetyöntekijää tarvitaan? Eikö silloin, kun vauva nukkuu, voi palstailla tai nukkua ilman sitä apulaistakin?

T: myöskin perhetyöntekijää paljon käyttänyt

Vierailija
46/47 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille silloin kun vauva nukkuu ja mullakin olis aikaa olla rauhassa. Ens kerralla käännytän sen ovelta pois jos en ole itse lähdössä minnekään ja vauvakin nukkuu.

Vierailija
47/47 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selältä mahalleen ollenkaan kun ei olla oltu kotona opettelemassa ja sit kun ollaan kotona vaiva on vaan rattaissa.

4v on kerhossa, mutta joutuu vaihtamaan takasin ilmaiselle virikekepaikalle päiväkotiin jos me ei saada maksuvapautusta kerhomaksusta. ikävää lapsen kannalta, mutta ei ole varaa maksaa kerhomaksua.