Perhetyöntekijä olettaa että minä keskustelen hänen kanssaan kun hän on meillä.
Vitutti eilenkin kun perhetyöntekijä lätisi koko ajan korvanjuuressa kun yritin olla netissä kun vauva nukkui.
Sitten se mulkoili pitkin nenänvartta kun ilmoitin että kun se seuraavan kerran tulee meille, minä lähden samalla oven avauksella omille asioille ja jätä vauvan sille.
Ei mua juttuseura kiinnosta, varsinkaan kun seuraa ei voi itse valita.
Kommentit (47)
Ja mitä ihmettä sellaisen kanssa voisi jutella?
kitisee, lätisee tai vinkuu lahkeessa. Ja juuri siksi mä haluan että se akka pitää turpansa kiinni ja menee vaikka toiseen huoneeseen nukkuvan vauvan kanssa, jotta mä saan olla rauhassa kotonani ja netissä.
Ens kerralla lähden ulko-ovesta ennenkuin ämmä ehtii edes päällystakkia riisua.
Mitä iloa mä saan siitä että joku tulee meille häiritsemään mua just silloin kun isompi on kerhossa ja vauva nukkuu ja mulla olis kerrankin omaa aikaa.
käytöstä roikkua koneella kun teillä oli perhetyöntekijä. Ikinä kehtaisi moista! Meillä kävi kesällä perhetyöntekijä auttamassa ja tukemassa, kun ratkottiin pojan uniongelmia, eikä kertaakaan tullut mieleenkään istua koneella silloin.
Miksi teillä käy perhetyöntekijä, jos sen pitäisi vain istua hiljaa kun sä roikut koneella? Ihan turhaa resurssien tuhlaamista.
Ei hänelle palkkaa makseta siitä että pyörittelee peukaloitaan, vaan siitä, että tukee sinua vanhemmuudessa. Se tapahtuu myös juttelemalla. Et antanut hänen tehdä työtään.
siitä että pakosta rupattelee jonkun wannabe-psykologi-tädin kanssa?
Viimeksi kun meillä kävi perhetyöntekijä, minäkin seurasin televisiota vaan, en puhellut paljon yhtään niiden kanssa, ainoastaan lasteni kanssa kommentoin vähän tv ohjelman sisällöstä.
ja mun jaksamistani tukee se että saan istua sen 2 tuntia koneella ilman että tarttee kiinnnittää huomiota keneenkään muuhun.
Jos se ei perhetyöntekijälle passaa, jättäkööt tulematta. Lastenhoitoon mä sitä aion käyttää ja jätän sen lapsenvahdiksi kun se seuraavan kerran meille tulee.
Psykologia leikkivä perhetyöntekijä tulee tukemaan äitiä ja isää. Mitään he eivät tee. Senkun höpisevät. Kodinhoitajat takaisin! He sentään auttoivat arjen pyörityksessä samalla kun kuuntelivat äitiä. Maalaisjärkeä tähänkin touhuun.
Ei kun oikeesti, perhetyöntekijän toimenkuva sopii sellaisille, joilla on vähän elämä hukassa tai masennus lamauttaa.
Mutta kun sitä samaa työntekijää tarjotaan myös uupuneille äideille ja sairastapuksissa, niin eihän homma voi toimia, kun tarpeet on silloin ihan toiset.
Jos oikeasti on masentunut tms. on suorastaan vaarallista mennä leikkimään psykologia, jos ei ole koulutusta.
Ja jos elämä hukassa, tuskin se tuollaisen avulla löytyy. Silloinhan nimenomaan tarvitsee konkretiaa, ei lisää epärealistisia pilvihattaroita.
niin mihin sitä perhetyöntekijää tarvitsit?
meille aina tiettyyn aikaan joka sovitaan viikkoa aiemmin. Nyt sillä oli onneksi kalenteri niin täynnä ettei sillä ollut antaa uutta aikaa kuin 3 viikon päähän.
Taidan perua senkin ajan jollakin tekosyyllä.
On se niin paljon hianompaa kuin oikeasti juosta työnantajan laatiman kaavan mukaan tekemässä niitä kotitöitä kuten ennen.
ei käy kuin luusereilla.
Ota sitten myös huomioon, että perhetyöntekijän lausunto otetaan huomioon, kun huostaanottoa valmistellaan.
Psykologia leikkivä perhetyöntekijä tulee tukemaan äitiä ja isää. Mitään he eivät tee. Senkun höpisevät. Kodinhoitajat takaisin! He sentään auttoivat arjen pyörityksessä samalla kun kuuntelivat äitiä. Maalaisjärkeä tähänkin touhuun.
niin mammat saavat palstailla rauhassa.
white trashia!!
meille aina tiettyyn aikaan joka sovitaan viikkoa aiemmin. Nyt sillä oli onneksi kalenteri niin täynnä ettei sillä ollut antaa uutta aikaa kuin 3 viikon päähän. Taidan perua senkin ajan jollakin tekosyyllä.
mä oon sossuillekin sanonut että muutan oikein mielelläni omaan yksiöön ja otan vain sohvan ja läppärin mukaani.
Kakaroista on aivan liikaa vaivaa.
jonka luona käy toisten lapsia kerran kuussa.
Myönnäpä nyt vaan, että oot hukassa ja ota tarjottu apu vastaan. Mäkin tiedän, että sä tarviit apua.