G: Mikä teitä mammoja vaivaa pössyttelyn suhteen?
Voiko joku kertoa, kun en ihan oikeasti näe siinä mitään sen kamalampaa kuin muissa ns. laillisissa päihteissä (tupakka, alkoholi). Onko se, että se luokitellaan "huumeeksi"?
Kommentit (227)
siinä on ihan alkajaisiksi tarpeeksi syytä vastustaa sitä. lisäksi äärimmäisen haitallista terveydelle.
se on laitonta siinä on ihan alkajaisiksi tarpeeksi syytä vastustaa sitä. lisäksi äärimmäisen haitallista terveydelle.
täällä taas joku puhumassa "omia" mielipiteitä jotka ovat ihan omasta päästä tulleet. valtiolla ei kai mitään tekemistä näiden sanojen kanssa :D
ja lisäksi kannabis EI OLE äärimmäisen haitallista terveydelle... tupakka on monin ketaisesti kannabista vaarallisempaa ja se on LAILLISTA, mikä järki?
Olen älykäs nainen. Minulla on 3 lasta jotka hoidan aina hyvin. Käyn töissä ja maksan veroja. Lyhennän asuntolainaa. Harrastan lenkkeilyä ja ratsastusta. Ja käytän kannabista. Olen käyttänyt 7 vuotta.
Vieläkään en ole siirtynyt kovempiin huumeisiin tai jäänyt koukkuun pilven polttoon.
Ikinä en polta lasten ollessa kotona, kuten en ole kännissäkään. Jos lapset ovat kotona ja minulla on heistä vastuu, olen selvinpäin. Kun lapset joskus ovat mummolassa, poltan pilveä ja rentoudun. N.3krt vuodessa.
Suurin osa kannabiksen käyttäjistä on juurikin minun kaltaisiani ihan tavallisia ihmisiä jotka silloin tällöin polttelevat rentoutuakseen.
Niitä passiivisia suurkuluttajia on varmaan alle 1% käyttäjistä.
Mutta tokihan hysteeriset aivopestyt av mammat tietää tämänkin paremmin.
Mitä jos tekin vaikka ottaisitte savut ja relaisitte vähän, voisi olla lapsillakin mukavampaa kun ei tarvitsisi kestää noin tiukkapipoisia äitejä. :D
Olen älykäs nainen. Minulla on 3 lasta jotka hoidan aina hyvin. Käyn töissä ja maksan veroja. Lyhennän asuntolainaa. Harrastan lenkkeilyä ja ratsastusta. Ja käytän kannabista. Olen käyttänyt 7 vuotta.
Vieläkään en ole siirtynyt kovempiin huumeisiin tai jäänyt koukkuun pilven polttoon.
Ikinä en polta lasten ollessa kotona, kuten en ole kännissäkään. Jos lapset ovat kotona ja minulla on heistä vastuu, olen selvinpäin. Kun lapset joskus ovat mummolassa, poltan pilveä ja rentoudun. N.3krt vuodessa.Suurin osa kannabiksen käyttäjistä on juurikin minun kaltaisiani ihan tavallisia ihmisiä jotka silloin tällöin polttelevat rentoutuakseen.
Niitä passiivisia suurkuluttajia on varmaan alle 1% käyttäjistä.
Mutta tokihan hysteeriset aivopestyt av mammat tietää tämänkin paremmin.
Mitä jos tekin vaikka ottaisitte savut ja relaisitte vähän, voisi olla lapsillakin mukavampaa kun ei tarvitsisi kestää noin tiukkapipoisia äitejä. :D
Suosittelen myös teille kiihkoileville av mammoille sauhuja, ei varmasti tekis pahaa ;)
ja en tarvi tupakkaa, en alkoholia, en huumeita. Elämä Jeesuksessa antaa niin paljon enemmän, että ei tarvitse hakea mitään elämyksiä jostain kemiallisista aineista. Suosittelen muillekin!
ja en tarvi tupakkaa, en alkoholia, en huumeita. Elämä Jeesuksessa antaa niin paljon enemmän, että ei tarvitse hakea mitään elämyksiä jostain kemiallisista aineista. Suosittelen muillekin!
mutta kokeiltu on. Ei toiminu :( kai sitä pitäis kokeilla uudestaan.
Marisätkä ainakin toimii
suomessa syttyy varmaa kohta sisällissota kannabista vastustavat vastaan kannabista kannattavat :DD
minä kuulun viimeiksi mainittuihin :)
tää on kyllä aiheiden aihe! suomessa syttyy varmaa kohta sisällissota kannabista vastustavat vastaan kannabista kannattavat :DD
minä kuulun viimeiksi mainittuihin :)
pääsis av mammat hieman purkaan tuntojaan taistelutantereelle! olis kyllä aika rajua meinikiä :DDD
naureskelen tääl ku ajatuksissani voin jo niin nähdä tän tapahtuvan :DD
Suurin osa kannabiksen käyttäjistä on juurikin minun kaltaisiani ihan tavallisia ihmisiä jotka silloin tällöin polttelevat rentoutuakseen.
Takuulla suurin osa käyttäjistä on ihmisiä joilla on elämänhallinta muutenkin epämäääräistä. Lisäksi suurin osa tavallisista, työssäkäyvistä ihmisistä ei ole edes ikinä polttanut kannabista. Täytyy liikkua tietynalisissa porukoissa, että tulee edes aloitettua. Helsingissä voi olla eri asia, mutta kehä kolmosen ulkopuolella ei kyllä kannabis ole mikään normi-ihmisten rentoutumiskeino.
väliin? Nimittäin sen verran on aivokuolleet naurunaiheet. Oikeasti. Säälittävää.
väliin? Nimittäin sen verran on aivokuolleet naurunaiheet. Oikeasti. Säälittävää.
säkin sait mut repeileen. oot aika kuiva jos et asioista osaa huumoria repiä. SURULLISTA :'''(
Takuulla suurin osa käyttäjistä on ihmisiä joilla on elämänhallinta muutenkin epämäääräistä. Lisäksi suurin osa tavallisista, työssäkäyvistä ihmisistä ei ole edes ikinä polttanut kannabista. Täytyy liikkua tietynalisissa porukoissa, että tulee edes aloitettua. Helsingissä voi olla eri asia, mutta kehä kolmosen ulkopuolella ei kyllä kannabis ole mikään normi-ihmisten rentoutumiskeino.
että ei kyllä ihan noin mene. ja kolmessakympissä olen kuin myös nämä polttelevat tuttavani. että jos mietit että "teinien puuhaa" niin ohi meni. parempi vaihtoehto alkoholille ja tupakalle :)
Tää on siis niiko toooodella hurjaa, määän. =)))) x)) Ou mään, mammat niinko --- niinko - taistelee. ==))
Tää on siis niiko toooodella hurjaa, määän. =)))) x)) Ou mään, mammat niinko --- niinko - taistelee. ==))
ku mammat täällä mua naurattamassa!
TÄTÄ LISÄÄ
Epäilen
Lainaus:
Suurin osa kannabiksen käyttäjistä on juurikin minun kaltaisiani ihan tavallisia ihmisiä jotka silloin tällöin polttelevat rentoutuakseen.Takuulla suurin osa käyttäjistä on ihmisiä joilla on elämänhallinta muutenkin epämäääräistä. Lisäksi suurin osa tavallisista, työssäkäyvistä ihmisistä ei ole edes ikinä polttanut kannabista. Täytyy liikkua tietynalisissa porukoissa, että tulee edes aloitettua. Helsingissä voi olla eri asia, mutta kehä kolmosen ulkopuolella ei kyllä kannabis ole mikään normi-ihmisten rentoutumiskeino.
mutta minäkään en asu kehäkolmosen sisäpuolella. Suurin osa niistä pössyttelijöistä ei vaan siitä polttelusta julkisesti paljon huutele. Voin lyödä vaikka vetoa että siinä sinunkin täydellisessä tuttavapiirissäsi on kymmeniä ihmisiä jotka polttavat/ovat joskus polttaneet. Kukaan ei sitä vaan ääneen sano kun tulevat teilatuksi sinunlaistesi tiukkapipojen toimesta..
Tunnusta mitä! *krhömsätkähuulessakrhöm*
Tunnusta mitä! *krhömsätkähuulessakrhöm*
Etkö sinä osaa nauttia elämästä ja asioista ilman jotain päihdyttävää ainetta?
MINÄ OSAAN JA AINA AION TÄLLÄ LINJALLA MENNÄ! :) sain vuoden 2009 työntekijä palkinnonkin tämän taidon avulla. Voi teitä jotka tätä hommaa ei handlaa. Minulla teille neuvo: ottakaa iisisti, älkää stressatko turhasta(=eli mistään)ja suupielet ylöspäivä sillä pärjää :DD
50
siis että jos täällä joku "repeilee" niin eikö se ole ihan normaalia vai miksi pitää epäillä että on jotain päihteitä heti vedetty... huh huh kuivaa porukkaa tääl
Etkö sinä osaa nauttia elämästä ja asioista ilman jotain päihdyttävää ainetta?
kannattaja/käyttäjä? :DDDD
Siinä haastateltiin kannabiksen suurinta fania, joka on yrittänyt kovaäänisesti laillistaa sitä koko kansan huumeeksi jne. Äijällä oli huumeluola Amsterdamissa ja se kävi jo melko lailla hitaalla. Se piti silmät päässä seisoen kannabiksen ylistyspuhetta huumeluolassaan joukolle luusereita, ja kaikki muut paitsi tämä saarnaaja oli vaivaantuneita.