Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies nuolee, niin millä tavoin tuntuu parhaalta?

Vierailija
14.02.2010 |

Minulla tuntuu kun nuolee pyörittävin liikkein myötäpäivään, ja välillä imaisee klittaa. :) Ihanaa ystävänpäivää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies on niin ihana että löytää kyllä kokeilemalla mikä milläkin kerralla rouvalla toimii.

Vierailija
2/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole vielä sellaista tapaa ja sellaista miestä löytänyt ettei se tuntuisi tylsältä. Ihmettelen todella mikä siinä on niin ihanaa! Minusta se on oikeasti tylsistymisen huippu kun mies katoaa nuolemaan jonnekin jalkojen väliin, ja siinä sitten mietit että mitähän sitä ostaisi huomenna kaupasta ja mitä työjuttuja on tekemättä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli just tommonen, ei voinu vähempää kiinnostaa sen nuolemiset, mutta tää nykyinen on jotain ihan muuta, ei käy huomisen päivän ostokset todellakaan mielessä.

Vierailija
4/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden ruokaostosten sijaan ;o)

t.edellinen

Vierailija
5/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suutelee ja koskettelee käsin. Sitten silittelee vartaloa, hyväilee käsin. Lopulta levittää huulia ja imaisee hellästi niin monesti että klitta "herää". Sitten sormilla sisään ja kielellä pyörittää ja liikuttaa ylös alas. Kädet käy rinnoilla, lanteilla, ja samalla nuolee. Ja kun en enää kestä odottaa hän työntyy sisälle ja avot! Siitä kun orkku helpottaa ja alapää on niiiin märkä, mies saa mitä haluaa. Tai sitten minä nuolen ja imen vuorostani.

Ei hitsi nyt pitää kyllä lähtee miehen kans "päikkäreille". ;D

Vierailija
6/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta nimenomaan tuossa nuolemisessa ja imeskelyssä ei vaan ole mitään hohtoa.

t. kakkonen

Vierailija
7/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuolijakokelaita on ollut useita ;D

en nyt ehkä ostoksia mieti, mutta ei se tunnu niin hyvältä, kuin jotkut kuvailee. Mutta meitä on moneksi, toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä ja kolmas niistä molemmista =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi