Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehella on "miesflunssa" ja mulla menee hermot!!!

Vierailija
02.02.2010 |

On nyt taas niiiin kipeana ai etta!

Kolme yota putkeen herannyt aina aamuyosta keikkumaan, ihmekos tuo kun mennyt nukkumaan about klo 20. Viime yona mittaisi kuumetta kun sanoi etta hanella on varmaan sikainfluenssa aj oli niin kuuma, kuumemittari naytti 37,2C!

Tanaan kavelle kuin olis viimeisillaan raskaana ja kysyin etta mihin nyt koskee, niin kurkkuun, miten ihmeessa se selkaan ja kavelemiseen vaikuttaa?!

Vaadin menemaan huomenna laakarille kun en kerta kaikkiaan kesta enaa. Toivoin etta saisin nama viimeiset pari viikkoa levata ennen vauvan syntymista niin turha luulo, saa hoitaa tuota isoa vauvaa!!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on tiedostamattomasti mustasukkainen vauvaa kohtaan?

Vierailija
42/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähes uskomatonta kuinka avuttomaksi aikuinen mies voi heittäytyä flunssan takia. Joskus minusta tuntuu että kansallisteatteri on menettänyt suuren lahjakkuuden... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos mulla lämpö nousee yli 37, tunnen sen heti. En jaksa mitään, makaan vain, ja joka paikkaa särkee. Normilämpö n 36.



Mun mies ei ole ikinä kipeenä, eikä ymmärrä kuinka kipeä olen, silloin harvoin kun olen.