Mikä voisi olla hyvä rintaliivimerkki c-kupin rinnoille,
jotka raskaat ja imetyksen jälkeen nuukahtaneet? Sellaiset liivit, jotka kohottaa kunnolla, mutta tuntuu kuitenkin mukavilta?
Kommentit (9)
Mä tykkäsin c-kuppilaisena niistä ja käyttäisin varmaan edelleen, ellen ois löytänyt Changesta tosi kivoja imetysliivejä. Jos sulla on mahdollisuus mennä johonkin oikeaan liiviliikkeeseen ja kysyä, niin mene ihmeessä. Saat varmasti ammattitaitoista apua!
Ei ne myyjätkään aina tiedä - olen huomannut :(
ap
niin käy Change liikkeessä. Auttavat siellä liikkeessä ja suosittelen erittäin lämpimästi!!
Saatat jopa huomata että kuppikokosi on jotain aivan muuta.. ;) niin on käynyt monille ja vaikuttaa kummasti istuvuuteen.
http://www.change.com/fi/
Kauppoja löytyy ainakin Kampista ja Jumbosta.
Googleta Change
Ihan älyttömän tukevia ja muovaavat poven hyvän näköiseksi. Ympärysmitat lähtevät 60 - 65 - 70 eteenpäin, joten suuripoviselle ja pienikokoisellekin löytyy sopiva liivi. Minulla on ainainen ongelma, kun koko on d65 tai d70, niin ei meinaa löytyä mistään sopivia. Lisäksi nämä liivit ovat niin kauniita.
Ei oo totta...sain viestini kirjoitettua ja lähes kaikki suosittelevat sinulle Changen liivejä!
Amourette ja Super Soft, kannattaa kokeilla!
kiitos vinkeistä. Käyn ehdottomasti kokeilemassa!
ap
on ihana liivimerkki. Näitä saa ainakin Funky Ladysta. Kauniit liivit ja aina ryhdikäs povi.
ei tuohon ole mitään yksiselitteistä vastausta!