Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla suhteessa jossa joudut koko ajan olla ns. "kuskin paikalla"?

Vierailija
01.02.2026 |

Sinä olet se joka tekee kaikki aloitteet missä esim. otetaan suhteessa seuraava askel tai suhde etenee. Esim. ensimmäiset treffit, yhteenmuutto, kihlat yms. 

Mies ei kertakaikkiaan ota ohjia käsiinsä tuollaisissa jutuissa. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee näistäkin asioista ongelmaa. Mulle on ihan sama.

Vierailija
2/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset toimii noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan sinun kanssasi, ap.

Vierailija
4/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapatossumiestä, joten en todellakaan.

Vierailija
5/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen, jonka kanssa ollaan tasavertaisia, eli kuskeja vuorotellen.

Vierailija
6/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta tuollaisesta. Minun mieheni ehdotti aikoinaan että muutettaisiin yhteen, ja myös kosi minua. 

Vierailija
7/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on naisten olla, kun miehet eivät siihen kykene. Tai sitten pitää pysyä sinkkuna. 

8/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän meistä se kuski oon 😎

Vierailija
9/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jätin sen nykivästi ajavan pellen.

Vierailija
10/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuskin siitä, että miestä pitäisi tyrkkiä eteenpäin kauhistuttaa. Riittää jos lapsia pitää patistella joskus tekemään asioita. Mutta vielä miestä, en todellakaan halua lapatossumiestä minäkään.

Vierailija
11/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan nyt yksinkertaisesti tarkoittaa ettei miestä kiinnosta tuo suhde eikä nainen tipan tippaa. Kunhan nyt joku on.

Naiset, tuosta syystä ei kannata olla se aloitteellisempi osapuoli. Kannattaa katsella rauhassa miten paljon mies panostaa vai onko täysin passiivinen. Miehen kiinnostus ja sitoutuminen mitataan heti alkuvaiheessa ja se todellakin kertoo paljon. Että onko aloitteellinen viemään asioita eteenpäin vai onko perässä vedettävä lapanen. Jälkimmäinen tarkoittaa ettei mitään ihastusta ole ilmassa, rakkaudesta puhumattakaan.

Tätä on turha yrittää selittää mitenkään muuten, koska noin se menee. Jos mies ei panosta suhteeseen heti alussa ja ole aktiivinen, se tarkoittaa ihan yksinkertaisesti että ihan sama hänelle.  Ei ole pihkassa sinuun. Olet vaan joku random nainen.

Vierailija
12/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa se, että saan tehdä päätöksiä. Enemmän ahdistaisi, jos puoliso  päästelisi suustaan jotain "haittaako sua, jos joudut koko ajan olla" -kakkasuomea. 

Vierailija
13/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "joudut olla".

"Joudut olemaan".

Vierailija
14/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ottaa ohjat ja päättää, miten toimitaan ja milloin. Hän tietää, missä lomailemme ja koska on lomalle sopiva aika, varaa hotellit ja aktiviteetit. Hän päätti, millainen on kihlasormus ja millaiset häät, mitkä ovat lasten nimet ja paljonko meillä on varaa kuluttaa. Minulla ei ole sanomista oikein mihinkään, yhteisen kodinkin mies osti minulta kyselemättä.

On ihanaa, kun mies ei ole mikään perässävedettävä lapatossu, mutta joskus on ikävä elämää kaupungissa. Nyt matkaa kauppaan on 10 km eikä minulla ole autoa käytössä.

Vierailija
15/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ottaa ohjat ja päättää, miten toimitaan ja milloin. Hän tietää, missä lomailemme ja koska on lomalle sopiva aika, varaa hotellit ja aktiviteetit. Hän päätti, millainen on kihlasormus ja millaiset häät, mitkä ovat lasten nimet ja paljonko meillä on varaa kuluttaa. Minulla ei ole sanomista oikein mihinkään, yhteisen kodinkin mies osti minulta kyselemättä.

On ihanaa, kun mies ei ole mikään perässävedettävä lapatossu, mutta joskus on ikävä elämää kaupungissa. Nyt matkaa kauppaan on 10 km eikä minulla ole autoa käytössä.

Miksi teille miehille kaikki on niin mustavalkoista? Teidän mielestänne ihminen voi olla joko lapatossu tai sitten päättää kaikesta kaiken. 

Vierailija
16/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tosi monet naiset ovat lapatossuja jotka alistuvat miehelleen?

Vierailija
17/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei usko, että tuo on naisen kirjoittama tosijuttu.

Vierailija
18/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet lapatossu?

Vierailija
19/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Meillä molemmat päättää asioista ja järjestää asioita.

Vierailija
20/25 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan nyt yksinkertaisesti tarkoittaa ettei miestä kiinnosta tuo suhde eikä nainen tipan tippaa. Kunhan nyt joku on.

Naiset, tuosta syystä ei kannata olla se aloitteellisempi osapuoli. Kannattaa katsella rauhassa miten paljon mies panostaa vai onko täysin passiivinen. Miehen kiinnostus ja sitoutuminen mitataan heti alkuvaiheessa ja se todellakin kertoo paljon. Että onko aloitteellinen viemään asioita eteenpäin vai onko perässä vedettävä lapanen. Jälkimmäinen tarkoittaa ettei mitään ihastusta ole ilmassa, rakkaudesta puhumattakaan.

Tätä on turha yrittää selittää mitenkään muuten, koska noin se menee. Jos mies ei panosta suhteeseen heti alussa ja ole aktiivinen, se tarkoittaa ihan yksinkertaisesti että ihan sama hänelle.  Ei ole pihkassa sinuun. Olet vaan joku random nainen.

Tämä on totta. Rakkaus saa ujommankin miehen 'liikkeelle'. Mies voi höpöttää mitä vain, mutta teot kertovat enemmän kuin sanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä