Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka ovat imetysaikana

Vierailija
01.02.2010 |

laihtuneet huomattavasti vaikka ovat syöneet mitä huvittaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla se oli todellakin laihtumista, ei raskauskilojen karistamista, niitä kun ei ollut. Ennen raskautta painoin 60kg ja synnäriltä kotiin tultaessa tuon 56kg.

Minullakin imetys aiheuttanut kamalaa makeanhimoa ja suklaan mussuttamista.

en ole ajatellut raskauskilojen lähtemistä laihtumiseksi. minusta on luonnollista, että kilot lähtevät. itse olen siis saanut kaksi kertaa 20 kiloa pois sananmukaisesti syömällä herkkuja. minulla imetys aiheuttaa valtavaa makeanhimoa, normaalisti syön aika terveellisesti.

mutta siskoni laihtui hurjasti, ihan alipainoiseksi imettäessään. ja söi suklaata päivittäin, ihan itse sen näin!:)

Vierailija
22/26 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin raskaana enimmillään 75kg, viikon synnytyksestä 62kg, ja alimmillaan 56kg, joka oli noin 3kk synnytyksestä. Täytyy sanoa, että en syönyt kaksin käsin. En kerennyt, mutta iltaisin vauvan käytyä nukkumaan karkkia kului kyllä enemmän kuin koskaan. Lopetettuani imetyksen paino alkoi pikkuhiljaa nousta takaisin normaalilukemiin ja ylikin. Että kannattaa sitten kiinnittää huomiota syömisiin kun lopettaa imetyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myäs laihtunut tosi paljon, nyt 56 kun ennen raskautta 62 kg. Tosin painoa tuli raskauden aikana vain 7 kiloa eli se kaikki lähti melkein jo synnärillä. Vauva nyt lähes 6 kk, ja paino vaan tippuu. Täysimetyksellä on menty, mitä nyt vähän tässä alettu maistelemaan kiinteitä. Ja herkkuja syön ihan järjettömästi. En ole koskaan ollut suklaafriikki, mutta nyt menee levykin kuin näkkäriä napostelisi ;-) paree muuttaa tapoja, kun imetys vähenee, ettei tule "raskauskilot" jälkijättöisesti, hehe

Vierailija
24/26 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkentaa mitä se "kaksin käsin" syöminen tarkoittaa. Sehän riippuu ihmisestä... Joku voi syödä kaksinkäsin herkkuja ja sille se tarkoittaa kerran viikossa vaikka pieni karkkilaatikko. Jollekulle toiselle se kaksinkäsin syöminen on joka päivä suklaalevy, siihen päälle sipsipussi ja ruoka-aikoina lautanen täynnä ranskiksia tai pitsaa. Täysin erilaista syömistä ja molemmat edelleen sitä mieltä että kaksinkäsin söivät....

Vierailija
25/26 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin ekoina viikkoina synnytyksestä yhteensä 11 kg (maitoa tuli aivan älyttömästi). Koska olen aina ollut hoikka, pelkäsin että laihdun alipainoiseksi ja maidontulo häiriintyy. Aloin syömään n. pussin karkkia (tms) päivässä ja laihtuminen pysähtyi. Muutoin söin normaalisti eli terveellisesti olematta silti sen suhteen fanaattinen. En juurikaan syö pizzaa, keksejä, sipsejä tai juo limuja ja mehuja.

Vierailija
26/26 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tokalla ei, vaikka (täys)imetinkin pidempään.

Joo, minä itse EKAN raskauden jälkeen Söin mitä halusin ja paljon, koko ajan oli nälkä. 7 kk synnytyksen jälkeen olin laihempi kuin ennen raskautta. Mutta tokasta ei todellakaan lähtenyt samalla lailla. Saas nähdä, miten käy tän kolmannen kohdalla, vauva on nyt 2 kk ja vielä ei ole paino tippunut sairaalapainosta yhtään. =( Vauva syö tosi hyvin ja mulla on koko ajan nälkä, jos söisin kunnon terveellistä ruokaa tän karkki- ja pullamössön sijasta, niin voisin laihtuakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi