Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serkku rakentaa taloa ja hänellä on outoja ideoita

Vierailija
30.01.2010 |

miten vinkata et haloo...

esim.pikkuvessaan wc istuin,

yläkerrasta kuilu vaatteita varten

suoraan kodinhoitohuoneeseen,pesuhuoneeseen peilin taakse sähkölämmitys,saunan lauteet kaakelista,huoneiden mukaan sävytetyt sälekaihtimet,pyörillä olevat vaatekaapit.

Minusta erikoisia ratkaisuja...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Mun ei oo koskaan tullu mieleen että veljeni joka on tosi rikas pitäs antaa meille jotain. Jokainen takokoot itte mistä lystää rahansa. PISTE!

Terveisin köyhyydessä elävät

Vierailija
2/22 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ehdotti että sen pienen pytyn voi nykästä veke ja asentaa normikokoisen tilalle, kun tarvis loppuu... Mutta mitä kummaa tekee kahdella normikokoisella pytyllä vierekkäin? Siis oletan että sen pienen vieressähän on ollut se normaali pönttö jo aiemmin. Meinaatko vetää miehesi kanssa aamulla kimppa paskat? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä itse en edes harkitsisi on se lasten pönttö, mutta jos meillä olisi vielä pieniä lapsia tai oltaisiin vasta perustamassa perhettä niin järkeväähän sellainen olisi hankkia!

Vierailija
4/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi puuttua HÄNEN oman talonsa ratkaisuihin?

Vierailija
5/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa noista on ulkomailla ihan tavallisia ratkaisuja, mm. lasten wc istuin, kuilu likapyykille kodinhoitohuoneeseen, peilin taakse sahkolammitys ovat kaikki asioita jotka olen joko nahnyt jonkun ystavani talossa tai joka meilla on kotona.

Vierailija
6/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo ole kuin toi eka. Tai siis se on tarpeellinen vain niin pienen hetken. Muut ihan ok, jos kerran rahkeet riittää.

Vierailija
7/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkuni oli au pairina Usassa

Vierailija
8/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä eikös kaakeli ole tosi epämukava saunassa?

muut ei kuulosta niin oudolta...

9/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos tykkää ja on rahaa. Eli miksi kaivelee aloittajaa mitä serkku taloonsa pistää?

Vierailija
10/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on rakennusalan ammattilainen ja tietää kyllä, mitä tekee. Ihan hyvin ovat toimineet tietääkseni. Kaakelilauteiden alla on kait jonkinlainen lämmitys. Sävytetyt sälekahtimet kuulostavat ihanalta! Ja pikkuinen lastenpönttö on suloinen idea, jos rahaa ja tilaa riittää ja on pieniä lapsia.

Sehän on just parasta itse rakentamisessa, että saa toteuttaa omia ideoitaan ja tehdä omannäköistä! Ihmeellistä tämä nykyajan tasapäistäminen, kaiken pitäisi olla standardia ja kaikkea pitää säännöstellä, kukaan ei saisi poiketa kaavasta. Anna heidän toteuttaa unelmiaan.

Vierailija
11/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni wc-istuin ei montaa vuotta kyllä palvele, ellei aio lopunelämää olla pienten lasten vanhempi.

Kaakelilauteita en oo kyl muualla nähnyt kuin jossain kylpylöissä.

Valkoiset sälekaihtimet on kyllä tylsät mun mielestä, mutta en kyl ehkä joka huoneeseen laittais erivärisiä, koska ulkoapäin näyttäis aika kirjavalta.

Vierailija
12/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa serkullasi takamus palaa, jos aikoo saunan lauteet tehdä kaakelista..

Tuo vaatekuilu on fiksu idea, itekki aijon omaan taloon sellasen tehdä jos väh. kaks kerroksisen rakennan...

Vierailija
13/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parilla kaverilla on uusissa kodeissa tuo pyykkikuilu (itse en ottaisi, sillä jos mieheni joskus kysyisi esim työhousujen perään, ne olisi ehkä jossain puolivälissä putke tulossa - - -voisi mulla laiskall kuilu tukkeutua :D)

Ja pikkupönttö -mekin olisi se laitettu, mutta pihyys iski. Maksaa nääs about 400 euroa. Ja huom: sen tilalle voi vaihtaa sitten normikokoisen pytyn, kun ei enää pientä tartte. Se kun liitetän samankokoiseen viemäriputkeen kuin tavallinenkin. Voi sitten myydä pois, kun ei tartte.

Vierailija
14/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkikuilu alkaaa olla aika yleinen. Pikkupytty herttainen ajatus, mutta rempataanko vessa lasten kasvettua?

Noita kaakeloituja spa-tyyppisiä saunoja olen jokusen nähnyt..

En nyt saa noista mitään erikoista mieleen, eivät tietysti tavanomaisia, mutta ei nyt erikoisiakaan.

Vierailija
15/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinku ahdas, esim makkarin vieressä..

Vierailija
16/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi peilin taakse tarvitaan sähkölämmitys? Siis mitä hyötyä siitä on?

Vierailija
17/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi peilin taakse tarvitaan sähkölämmitys? Siis mitä hyötyä siitä on?

Vierailija
18/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos tykkää ja on rahaa. Eli miksi kaivelee aloittajaa mitä serkku taloonsa pistää?

Jos on rahaa ja sukulaisia niin lahjottaisi suvulle saatana. Sensijaan rakentaa jotain linnaa ja pröystäilee muiden silmien edessä. Ei kummisetä tykkää hyvää kun talo on hänen taloaan mahtavampi. Ja miksi vitussa ei voi niitä rahojaan laittaa hyväntekeväisyyteen, jokainenhan tietää miten ne rahat on hankittu. Lisää tulee. Miksei auttaisi köyhiä??

Vierailija
19/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennus kuuluu?

Ihan kivoja ideoita serkulla on.

Jos antasit ihmisten elää omaa elämäänsä!

Mikä siis alottajan ongelma on?

Vierailija
20/22 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks tossa ekassa lue että pikkuvessaan tulee pytty? yleensä vessas on.