Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siisti koti=hukattu elämä:)

Vierailija
29.01.2010 |

Tää oli niin hauska, poimin sen tuolta aiemmasta ketjusta, pakko oli tehä ihan oma aloitus tälle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe Vapaa = hukattu elämä

Vierailija
2/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Aihe Vapaa. Kuolinvuoteellani valitsisin ilman muuta Aihe Vapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen, kyllä tää on huomattavasti hauskempaa entä siivoaminen.;D

Vierailija
4/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä sitä mieltä, että tuo on totta jos se siisti koti tarkoittaa kahden tunnin (vai monestako tunnista sen ketjun ap puhuikaan) siivoamista JOKA PÄIVÄ ja vielä työpäivän jälkeen. Jos perheellä on päivittäin kuusi tuntia yhteistä aikaa ja kaksi tuntia siitä menee siivoamiseen ja siihen lisäksi esim ruoanlaitot jne pakolliset touhut, kyllä se "elämiseen" jäävä aika on aika pieni prosentti vuorokaudesta.

Vierailija
5/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tärkeää ottaa rennosti ja levätä ja lepuuttaa päätäni aina kuin mahdollista (vaikka sitten täällä), koska arkeni on nyt todella kuluttavaa ja kunnon yöunet täysi mahdottomuus (ja tätä jatkunut jo yli 3 vuotta ja jatkuu ainakin seuraavat 3 vuotta).

Joten en tosiaan ole, kuten naapurin superäiti, joka pesee lattioita, kun vauva nukkuu, ja jonka koti on aina viimeisen päälle kunnossa ja pöydässä on tuoreet leipomukset harvase päivä. Mut sais viedä piipaa-autolla pöpilään, jos tuollaiseen arkeen pyrkisin. Mutta joillekin se kai on luonnollista.

Vierailija
6/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lukenut ko ketjua, mutta kokemuksesta puhun. Äitini siivosi (ja edelleen) koko lapsuuteni, ei koskaan tehty mitään yhdessä jne. Nykyisin kun on lomalla on pestävä kaikki ikkunat ym, loma on siis yhtä kuin hyvää aikaa siivota.

Itse olen päättänyt että meillä siivotaan silloin kun jaksetaan, mielummin pyöritään pölyissä yhdessä, kun komennetaan lapsia pois siivouksen jaloista.

Vierailija
7/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A clean house is a sign of a wasted life.

Kai siinä jotain perää on :)

Vierailija
8/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä välillä kärsin siitä että se vie suurimman osan vapaa-ajasta.

Toisaalta ei tulis tehtyä mitään "järkevää" eli aika menis sit tietokoneella tai tv:n ääressä. Pysyn kyllä virkeämpänä kun touhuan jotain.

Nautin suunnattomasti puhtaasta ja kauniista kodista.

Vierailija
9/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lukenut ko ketjua, mutta kokemuksesta puhun. Äitini siivosi (ja edelleen) koko lapsuuteni, ei koskaan tehty mitään yhdessä jne. Nykyisin kun on lomalla on pestävä kaikki ikkunat ym, loma on siis yhtä kuin hyvää aikaa siivota. Itse olen päättänyt että meillä siivotaan silloin kun jaksetaan, mielummin pyöritään pölyissä yhdessä, kun komennetaan lapsia pois siivouksen jaloista.

äiti ei ikinä harrastanut mitään eikä hänellä ollut ikinä mitään omia menoja tms. vaan koko elämän pyöri siivouksen, kaupassakäynnin ja ruuanlaiton ympärillä.

minä ainakin haluan tehdä elämässäni muutakin kuin vain töitä ja kotitöitä...

Vierailija
10/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei harrasta, mutta koti kiiltää. Töissä ei ole ehtinyt käydä. Koko elämänsä on kotia kiillottanut. Hukkaan heitetty elämä.. Toden totta!

Vierailija
11/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään nurkat mitenkään kiillä, mut tavarat pyritään pitään järjestyksessä. ja ihan yhdessä meillä siivoillaan kuitenkin. et enemmän oon lasten kans siivoessani kuin tässä koneella istuessani.

Vierailija
12/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä :D

Vierailija
13/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aineella on pyrkimys epäjärjestykseen(Entropia) ja näinollen on ihan turha taistella luonnonlakeja vastaan.

Harvemmalla tulee mieleen yrittää levitoidakaan kun tietää ettei siinä puuhassa kauan ilmassa pysy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän