Marraskuu 2010
Marrasvauvaa toivovat tähän pinoon...
Mulla kp 3/29, joten ei mitään erikoista kerrottavaa :)
-Polluxia
Kommentit (74)
omaa napaa... Minä kun päätin tässä kierrossa olla testailematta mitään ennen syntymäpäivääni, jolloin sitten käytän sen viho viimeisen raskaustestin kaapista kuleksimasta, JOS niin ihmeellisesti kävisi etteivät kuukautiset ala ennen sitä (ja varmaan alkavat!). Iski kuitenkin addiktiin sellainen testailumania, että ihan pakko oli luistaa lupauksesta sen verran, jotta menin sitten ostamaan ovulaatiotestejä... (nehän eivät ole sama asia kuin raskaustesti, eli "lakko" ei koske niitä...) Ja sain sen verran selville noiden avulla, että viime perjantaina tuli haaleaa viivaa, lauantaina kunnollinen ja eilen taas haaleampi, eli ilmeisesti se tapaus sitten tässä justiinsa on/oli riippuen siitä oliko kyseessä nyt piikki 48 vai 24 h ennen hetkeä.......... JA niinhän taas meinasi käydä, ettei tahtonut olla tilaisuutta hyödyntää koko tietoa. Tuppasi jo iskeä sellainen tunne päälle, että tyhmää mun näitä on testata, kun aina sitten pientä yritystä päälle saadessa alkaa kuulua ähinää ja puhinaa ja kitinää ipanoiden suunnasta. Sunnuntaina illalla kuitenkin sai vietyä edes yrityksen loppuun...... toivottavasti ei nyt myöhästynyt, että olisi edes pienet mahdollisuudet siihen synttärilahjaan. Joka tapauksessa asian ollessa tällä tolalla ainakin pääsen kuvittelemaan ja pohtimaan ja kalastelemaan "oireita".
Ja tuon pitkän omanapa jutun jälkeen sitten se kysymys: Tietääkö kukaan näistä ovulaatiotesteistä....... Kun mulla tosiaan silloin viikonloppuna näytti sen ovulaation ihan selvästi. Ja maanantaina ei enää tullut kuin häivähdyksen verta haamua. Tein tänään vielä viimeisen poies, kun ajattelin katsoa, näyttääkö se nyt sitten tyhjää, kun enää ei pitäisi ainakaan oviksen huuruja olla lähistöllä. No, tuo näyttää TAAS melkein yhtä vahvaa viivaa kuin viime lauantaina. Tulkitse sitten näitä, taisi olla eka ja vika kerta kun noihin sorrun (lupaa testiaddikti...)
minkä merkkistä testiä käytit? mulle tuli First Signalin ovistestistä tässä kierrossa 5 päivää putkeen positiivinen tulos (vahvat viivat). Mä tulkitsin että testissä olisvikaa... mut mistäpä tuon tietää.
Tossa erillisessä aloituksessani nyt pähkäilenkin et mitäs tässä kun KP 24/27 on veristä vuotoa. Eli sinäsä vois kuvitella että tuo 5pv putkeen ovistulos tarkoittaisikin jotain hedelmöittymistä tms. No, jos näin oli niin toivotan ettei tullut nyt ulos se pienokaisen alku...
Noniin, nyt minä sitten kumminkin tänne tulen ilmoittautumaan. Lupasin kyllä pyhästi, etten aloittaisi tätä piinailua, mutta pakko on saada jakaa. Joten tässä tulee tarinani: :)
Meillä on nyt alettu puhua yrityksen aloittamisesta (että joskus kesällä voisi yritys alkaa), mutta samalla on kumin käyttö jäänyt vähemmälle. Olen viime aikoina valmistellut miestä salavaivihkaa siirtymällä "varmoihin päiviin", joista kyllä olen pitänyt kiinni, etten huijaisi miestä. Tiedän tasantarkkaan milloin ovis on (limat+kivut, ei voi erehtyä), joten vp-systeemi on toiminut hyvin.. tähän asti. Mutta tämä kierto on nyt ollut ihan outo. Kumi oli käytössä silloin, kun oviksen olisi pitänyt tulla, mutta eipä mitään kuulunut. Kp 25 tuli ovislimat, muttei kipuja. Kp 28 oli "kumiton iltapala", ja sen jälkeen muutamana päivänä on tuntunut jotain pientä munasarjan tienoilla (väärällä puolella tosin). Nyt menossa kp 32/30, menkoista ei tietoakaan. Eikä hajuakaan, mitä ovikselle tapahtui (siis tapahtuiko mitään).
Oireita? Eikai niitä vielä voisi olla, jos vasta 5 päivää sitten olisi hedelmöitys tapahtunut (JOS!! Tod.näk. ei). Epämääräistä pientä pahanolontunnetta on ollut ja jotain pieniä tuntemuksia alavatsalla, muttei mitään oikein kunnon oiretta. Kierto voi venyä jo ovuloimattomuuden takia. Yritän hokea itselleni, ettei tässä vielä mitään raskaana olla, mutta arvatkaapa auttaako se! :) Olen ihan kaheli.
Tulipas paljon omaa napaa.. On kiva lueskella teidän muiden juttuja ja huomata, etten ole ainut kaheli näissä asioissa! :) Piristystä kevättalvipäivään teille kaikille ja onnea itse kullekin plussatoiveisiin!
t. Aamupuuro kp 32/30 ja vielä parin viikon(?!) piina..
minäkin ilmottaudun tänne...:) Meillä kovasti toivottaisiin pikkukakkosta.nyt on kp.38/32! mut valitettavasti hätäilin ja kp 32 testasin negan! :( mutta toivoahan vielä on niin kauan kun menkkoja ei näy.. :) ehkäpä uusi testi lähipäivinä ja heti aamusta tällä kertaa..
tänään kp 28/28 ja töiden jälkeen tossa testailin...negahan se taas sieltä tuli, joten tätiä tässä näköjään taas odotellaan kylään. Tosi masentunut olo, mut huomaan kauhukseni et enää en oo niin pettynyt vaikka kahta viivaa ei siihen testiin tulekkaan, oon näköjään jo tottunut negatuloksiin. Tuntuu et kaikki lähipiirissä on raskaana ja meillä ei vaan tärppää. Tää jatkaa odottamista...
Pikku3 kp 28/28 yk8
Kiva nähdä, että täällä taas ihan samoja ajatuksia kuin itsellä. Pysyy suhteellisuudentaju (tajuissaan) ;)
Tänään kp26/?epäsään. Vääntää, kääntää ja nipistää alavatsaa välillä niin vietävästi.Kaikki muut oireet ovat takuulla mielen tuotetta ja enpä viitsi niitä tässä tunnustaa... Ovulaatio oli "käsinkosketeltava", jos tiedätte mitä tarkoitan. Seksiä mennen tullen ja palatessa.
Ans kattoo ny. Kuten joku jo sanoikin, niin kauan on toivoa kun ei tule menkkoja. *odotellaan*
Kiva kuulla muiden testeistä yms.
joulukuisiin...täti rynnisti kylään heti aamusta.
Pikku3 kp1/28 yk9
turhauttavaa.. täällä ei näy tätejä vieläkään mutta negatiivisia testejä kolme.. eli siis eka sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa ja sit nyt reilun viikon päästä tein ärrältä ostetulla toisen illalla nega ja sit seuraavana aamuna nega.. enää en kotitekosia taida tehdä :( tätin odottelu jatkukoon..
Voi mälsä toivoa_täynnä miten sulla antaa odotuttaa! Toi on kyllä ehkä rasittavinta.. Voisiko olla, että ovis on tullut myöhemmin ja siksi ei vielä näkyisi testissä? Entä onko muita oireita kun pelkkä menkkojen myöhästyminen? Toivon sulle, niinkuin kaikille muillekin, kovasti plussaa! Toivottavasti pian saat varmuuden.
t. Aamupuuro kp 34/30, jolla kierto vaan venyy..
Aamupuuro niin näkyisi sinunkin kiertosi venyvän toivotaan kovasti plussaa sinnekkin..:) Niin tosta omasta ovusta en oo niin varma, mutta voihan se olla niinki.. itse en ole niin osannut ajatella sitä, mutta siitäkinhän saattaisi saada lisää toivoa..:) on ollut muitakin "oireita" esim. ne kuuluisat alavatsa kivut ja yhdessä vaiheessa oli kovaakin nippailua toisella puolella vatsaa ,kun esim. nousi seisomaan tai kääntyi sängyssä yms. se kesti muutaman päivän ja tajuton selkäkipu, mutta ne on melkeenpä hävinnyt paitsi välillä tuntuu vieläkin siltä että menkat alkaa ihan juuri, mutta ei ole näkynyt..:D pientä väsymystäkin oli havaittavissa mutta sekin tuntuu kadonneen.. arat rinnat huomasin sinä päivänä kun tein sen ekan negan tai ei oikeestaan arat jotenki "raskaammat" ja kipeät sivuista /kainalosta...:D jostain syystä voisin pistää kaiken mielikuvituksen piikkiin.. tai alkaisi edes ne menkat ni voisi aloittaa uuden yrityksen..:) PLUSSA TUULIA KAIKILLE!
Aamupuuro ja toivoa_täynnä sinnittelee vielä mukana? Täällä myös, huomenna olis tarkoitus testailla. Vähän jänskättää, mut ei uskalla liikoja toivoa.
niin ei jaksa sisään kirjautua kovin usein.
Zoey olen seurannut tilannettasi, ja peukut pystyssä plussan puolesta. Kun silloin niistä ovistesteistäni kysyit merkkiä, niin nuo oli jotain nimettömiä puikkoja, ei niissä muuta lukenut kuin ovulaatiotesti....... Tosiaan ihmettelen, kuinka se muutaman päivän ovulaation jälkeen antoi niin vahvan viivan. No, katsellaan mitä jatkossa, itseasiassa ajattelin jo seuraavaa kiertoa silmälläpitäen tilata vielä useamman ovulaatiotestin niin saan sitten tarkata miten se viiva käyttäytyy............ JA jos sen tilauksen teen niin kai sitten plussaankin tästä.
Itsellä kp 20/n.28, joten viikon verran vielä saan odotella testaamista (tai siis kauemminkin, kun vannoin testaavani vasta synttäripäivänäni ensi viikon lopulla!)
Tulkaahan kertomaan kuulumisia keitä on jännäämässä!!!!!!
... vielä toiveissa plussa.
Oi miksi on kärsivällisyyttä niin vähän. Olen tolkuttanut ja luvannut, että nyt en ajattele koko asiaa ja välillä siinä onnistunkin. Mutta vain vähäksi aikaa :) Nippailuoireet ovat katomaan päin, vaikkakin rauhallisesta ja unentäyteisestä viikonlopusta huolimatta on väsy väsy väsy...
Tsemppiä testailijoille. Itse ajattelin loppuviikosta kokeilla, ellei ennen sitä ala tapahtua.
T. Kp 29/?
Kp 26/27. 27 on keskiarvo, kierto vaihtelee 24-32 päivän välillä.
Mulla on vähän sekavat fiilikset. Tässä kierrossa en bongannut selkeää ovista. Kp 10-11 oli ennakoivia (?)ovisoireita, rinnat kipeytyi, kipuja toisella puolella, mutta ei muuta. Kp 20 heräsin kovaan vatsakipuun, jota kesti vajaan tunnin. Oikeastaan reilun viikon on ollut ihan selviä raskausoireita: rinnat kipeät, nippailuja, painon tunnetta vatsalla, yms.
Toiveet pääsi vaivihkaa korkealle. Oli vaan jotenkin sellainen olo, raskautunut. Tästä innostuneena testasin viikonloppuna (kp 24) herkäksi luvatulla testillä, mutta pettymys, nega tuli. :(
Ja sitten, epäuskoa. Eilen ja tänään on ollut vatsakipuja. Sellaisia menkkakipujen tyyppisiä. Odotan kuukautisia pelolla, kun on muitakin pms-oireita, rinnat kipeät ja himskatin ärtynyt olo.
Vastapainona omalle piinalle, olen käynyt kurkkimassa muiden kuulumisia, Zoeyn juttua olen seurannut erityisesti. Voi kun saataisiin iloisia uutisia tälle kuukaudelle!
kyllä täällä ollaan vielä nyt kp.42/32 ne 3 negaa oon tehnyt ja nyt tässä odottelen vielä tovin ja sit vielä yks testi.. ja jos sekin nega ni soitellaan lääkäriin tms..
Kiva huomata, että tässä pinossa on vielä piinailijoita! Eipä tarvitse ihan yksinänsä kirjoitella. :)
Jänniä odotuksen odotuksia on teillä kaikilla. Toivottavasti kaikki saisivat sen toivotun tuloksen, onkos tähän pinoon vielä tullutkaan yhtään plussaa (huono muisti..)? Ja piina vaan jatkuu ja jatkuu.. miten nämä päivät voikin kulua näin hitaasti?
Mä taidan olla tulossa kipeäksi, kurkku on vähän kipeä ja mies on ollut pienessä flunssantapaisessa. Yleensä selviän vilustumisista Findrexinillä, mutta sitä ei pakkauksen mukaan saisi ottaa raskaana.. Eli en taida uskaltaa, vaikken varmaankaan raskaana olekaan. Tyypillistä.
Muuten mulla on yllättävän levollinen mielentila. Yleensä piinailen näistä myöhästymisistä oikein urakalla, mutta nyt ei tunnu siltä. Enpä tiedä, johtuisiko vaikka epäilemästäni ovuloimattomuudesta.. eli toivoa ei paljon ole. Eilen yritin saada menkkoja alkamaan oikein kunnon hikijumpalla, mutta ainakaan toistaiseksi sillä ei ole ollut mitään vaikutusta. Juuri nyt vähän tuntuu kohdun tienoilla siltä, että voisi menkat alkaakin, saa nyt nähdä.
Kävin muuten vaa'alla myös ja olin lihonut yli kolme kiloa!! Että pitää vissiin käydä ahkerammin siellä jumpassa.. ;)
Entäs muut? Tänään ei kai vielä ole kenenkään testipäivä (mikäli oikein ymmärsin), mutta olisko mitään uusia oireita? :)
t. Aamupuuro kp 37/30
Juu-u. Hirveä paino alavatsassa, turvotus. Väsymys. Iltaisin selkeää menkkakipua. Nippailu on sen sijaan vähenemään päin. Pillereiden lopettamisen jälkeen (tammikuussa) painoa tullut n. 4 kiloa lisää. Tämän ke-to akselilla tulee 14 päivää siitä, kun minulla mielestäni oli ovis (en ole tikuttanut ovista). Piinan itseäni varmaan, mutta tunne raskautumisesta on vahva. Foolihappoa syömään?
T. kp 30/?
nyt taitaapi olla jo kp 30/30-31.. tuntuu että kyllä ne menkat sieltä taitaa taas alkaa.... :( alkaa jo kyllästyttämään tää homma, tuntuu ettei ikinä onnistu.. toivottavasti nyt edes joku saisi sen plusssan niin antaisi vähän toivoa tähän hommaan! Plussatuulia siis kaikille!! ilmoitelkaa testituloksia :)
Onnistuin pysyttelemään poissa täältä intoilemasta jopa noin 5 päivää, mutta nyt täytyi taas tulla pähkäilemään. Niin kp 35 meneillään jo..ei näy menkkoja vieläkään eikä tunnu yhtään miltään muutenkaan. Ei minkäänlaisia oireita. Ei menkoista tai mistään muustakaan. Alkaisivat jo niin sais ekan kierron hoidettua pois päiväjärjestyksestä. Saisivat tietysti olla alkamatta ollenkaan mutta ei tunnu kyllä yhtään et mitään tuolla olis meneillään joten parempi odotella vaan niitä menkkoja ja pitää jalat maanpinnalla (pieni toivo kuitenkin aina elää ;) )
Jooh..sainpas taas vähän purettua ajatuksia!.. Toivottavasti jollakin kohta pärähtää plussauutisia niin porukka saisi vähän lisätoivoa :)
Mä päätin nyt tosissaan palata takaisin maanpinnalle ja lopettaa tämän hörhöilyn ja kuvittelun... Nyt oottelen vaan ja ainoastaan ekoja menkkoja pillereiden jälkeen niin tietäis edes jotai suuntaa tuon kierron pituudesta ennen kun alan tosissani tärppiä odotella!
Oon ihan alkutekijöissä vielä teihin moniin muihin verrattuna niin täytyy koittaa vaan pitää pää kylmänä. Jaksamisia ja onnea kovasti etenkin teille kaikille pitempään jo yrittäneille :)
-Kattu kp 29/?, yk1 (toivo silti elää nii kauan ku menkat alkaa :D)