Marraskuu 2010
Marrasvauvaa toivovat tähän pinoon...
Mulla kp 3/29, joten ei mitään erikoista kerrottavaa :)
-Polluxia
Kommentit (74)
toivottavasti saaralah nyt olisi ihan tosi kyseessä eikä vain luulot :) ilmoittele pian miten kävi jos testailit! sain lääkäriltä teroja ja tästä päivästä alk. syön sitten 10kpl kierron loppuun, antoi 3kk. katsotaan tasaako ne kiertoa yhtään ja että miten käy ! :) nyt niitä plussia! vaikka mulla kyllä tuntuu ettei se ihan vielä tässäkään kuussa tärppää.
Niin ne menkat sitten tänään alkoi. Taidan kuitenkin pysytellä täällä, kun seuraava mahdollinen la taitaisi ajoittua ihan marraskuun viimeisiin päiviin.
Saara kp 1/28, yk 4
Ovulaatio-palstan puolella jo ihmettelinkin, että nyt on siis la-ke näyttänyt ovulaatiotesti vahvaa plussaa, eli olis mukamas ovulaatio koko ajan menossa. En oikein usko noihin tuloksiin, mutta sen mukaan on kuitenkin touhuttu, ihan varmuuden vuoksi. Laskennallinen sunnuntaina tai maanantaina, jos nyt kierto on yhtä vakio kuin se on ollut viimeiset monta kuukautta.
Raskaustestinkin jo menin tekemään, että jos tuo ovistesti olisi (menkoista huolimatta) näyttänyt jo viime kierrosta tulleen raskauden. No, eihän se ollut. Höh. :(
Joka tapauksessa tässä kierrossa ei ole tuntunut edes ovulaatiokipuja, jotka aina ennen ovat tuntuneet. Saatika sitten jotain muita oireita. Höh.
Niin siinä sitten kävi että eilen illalla kp 27 muuttui kp 1 ja itku oli iso.. Niin olin jo varma että nyt se tärppäs. Taidan haaveilun jättää nyt suosiolla vähän taka-alalle, kun aikas kovasti stressas tuo viime kierto ja kolahti kovasti eilinen.. Eli tjot linjalle takaisin :) Käyn varmaan lukemassa täällä teidän kuulumisia silloin tällöin mutta yritän saada ajatukset suunnattua muualle, jos se vaikka toisi toivottua tulosta ;)
Kamalasti plussaonnea kaikille muille!
eikä meininkiäkään että kuukautiset alkais... eilen nopeesti töiden lomassa livahdin citymarkettiin hakeen testiä ja tein, mutta negaa se näytti.
kohta puoliin on lähdettävä apteekkiin siis...
iik :)
Polluxia toivotaan että ne ei ala!! ilmottele sitten pian tänne miten kävi!? :) mulla tuskin tästä kierrosta tärppää mutta elän silti toivossa... ;) kp 18/30. mulla on vielä matkaa piinapäiviin ja vielä pitää touhuillakkin varmuuden vuoksi! :)
Ovulaatio laskujen mukaan viime sunnuntaina, tänään kuvottava, oksettava olo. Mitään ei ole tosin tullut vielä ylös.
Tällasta ei kyllä yleensä koskaan oo, mun vatsani ei voi koskaan pahoin. Ja sit kuitenkin liian lievää että olis joku norovirus tms...
Peukkuja Polluxialle!
ja äsken huomasin sitten menkkojen alkaneen...
harmittaa, vietävästi...
-Polluxia, kp 1/30, yk 3
mäkin tiedän jo nyt että ei tässä kuussa kyllä plussaa tule. tiedän, harmittaa :( inhottavaa aina odottaa ja odottaa ja ODOTTAA !! tuntuu et ei muuta tee ku odota koko ajan joko ovulaatiota tai sitten plussaa. inhottavaa stressailua, siks en ehkä plussaakkaan ikinä kun oon tällänen hermopeppu. :) Polluxia, ehkä tästä kierrosta sitten? Joululahja ?
koska esikoinen syntyi maaliskuussa, kakkonen helmikuussa...joten ehkä sitten seuraavassa kierrossa vasta tärppää, jolloin laskettu aika olis tammikuun alussa :D
toisaalta epäilen että kierto on viä sekaisin kierukan jäljiltä, vaikkakin pituus alkaa oleen tuo normaali 30 päivää. ehkä en sitten ovuloi ollenkaan...
yritys jatkukoon. nyt siis joululahjaa odotellessa...
-Polluxia
oon yrittänyt pysyä poissa täältä palstalta,ettei kuumeilu ihan menis överiksi, mut tänne sitä vaan aina palaa kun piinaviikko lähestyy.
Mulla on kans samanlaiset fiilikset kun sulla Pollux, meillä esikoinen syntynyt tammikuussa ja kuopus helmikuussa, joten oikeestaan odotan sitä tärppiä vasta huhti-/toukokuulle. Tsemppiä vielä meille joille mahdollisuus talvivauvaan
Pikku3 kp23/28 yk8
mutta hyppäänkin tänne takaisin.
Minulla oli ovis kp 19-20. Kiertoni vaihtelee 28-34 välillä.
Nyt kp 26 oli tuhrua, mutta sen jälkeen ei mitään. Joten toivo elää.
Alhaalla oikealla munasarjoissa kipuilee ja lämmöt on 37, yleensä 35.8-36.
Kp 29/28-36
Yk oiskohan 23????? Kauan kuiteskin..
..klo 05 alkoi ihan mielettömät kivut alavatsassa. Kuin menkat tulossa joskus aikanaan, kun mulla vielä menkkakipuja oli (joskus ennen pitkää hormoniehkäisyjaksoa).
Eli siis vuosiin ei ole tätä kipua ollut. Nyt sitten viikkoa ennen menkkoja... tai toisin sanoen, tasan viikko oviksen jälkeen.
Ja mähän siis nukun kuin tukki, aina. En herää mihinkään...
Edelleen vähän jurmottaa mahassa, mut ei lainkaan niin pahasti kuin silloin aamuyöstä.
Hmm...
Onko uutisia, piinallisia odotuksia, oireita tms?
Mulla jo toista kiertoa oireita riittää. Täytyy vaan koittaa pitää ajatukset kurissa ja ymmärtää, että tuskin on tälläkään kertaa mitään.
sitä niin toivoo ja odottaa että sais testattua plussan vaan mullakin tunne että tuskin vieläkään tärppää... :( surullista mutta totta. sellasta se on. nyt on kp 23/30-31.. viikko tätä kiertoa jäljellä. ja alkaa kyllä varmaan uusi kierto. onnellinen sentään siitä että menkat tulevat ajallaan eikä milloin sattuu. en sitten tiedä miksei ikinä onnistu. oireista sen verran että en enää jaksa uskoa oireisiin vaikka niitä "tuntisin", olen realistisempi ja uskon että vain kuvittelen kaiken :D
Eli en sinne joulukuisiin vieläkään itseäni väksin tunge ( vaikka siellä jo käväsin ).
Kp 31 nyt ja se viime viikon torstain tuhru tosiaan jäi yhdeksi läntiksi pöksyissä..
En tiiä, uskaltaisko tässä kohta tehdä testin, tuskin ennen viikonloppua.
En halua enää hätiköidä ja odottelen..
kokeilen miten tämä viestin jättäminen oikeen onnistuu...:)
ja hyvinhän se onnistui:) Meillekkin marrasvauvaa toivotaan. Saas nähä miten käy tässä kierrossa... useempi kuukausi jo yritetty... nyt olis kp 20/28-29 eli jännitettävää riittää vielä rutkasti mutta ei malttais odottaa...
Täällä on nyt tasaista, kärsimätöntä eloa. Ei oireita, ei syitä epäillä suuntaan taikka toiseen. Ainoastaan riipivän hitaasti kulkeva aika...
Kierron loppumetreillä ollaan, en kyllä usko että olen raskaana. Erityisiä oireita ei ole, aftoja oli taas loppukierrosta, mutta niitä on ollut nyt jokaisessa loppukierrossa (joten se kai sitten tarkoittaisi, ettei plussaa tule tästäkään kuusta). Paleltaa iltaisin, mutta onko joku ihme näillä pakkasilla? Mahaa turvottaa iltaisin, sekin on ollut mulla sekä raskaus- että pmsoire, poikakin (3,5v) kysyi, että äiti, miksi sulla on iso maha :D. Lasten suusta kuulee totuuden. Mies sanoi, että ihan vauvamahalta näyttää.
Tekisi mieli kyllä testailla, mutta yhtään testiä ei enää ole kotona. Jos menkat ei ehdi alkaa, niin ehkä huomenna tai ylihuomenna testaan.
Saara kp 28/28