Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuu 2010

29.01.2010 |

Marrasvauvaa toivovat tähän pinoon...

Mulla kp 3/29, joten ei mitään erikoista kerrottavaa :)

-Polluxia

Kommentit (74)

1/74 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan marraskuun pinoon.. Ehkäisy jätetty joulukuussa ja tjot-menolla kaks ekaa kiertoa. Nyt mies innostunut ja ehdottanut ihan yritystä :)

Kp 3/27-30

Vierailija
2/74 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi taas uutta kiertoa kehiin. En tosin usko, että tulen tästäkään vielä raskaaksi, koska molempia lapsia toivottiin kauan. Mutta positiivisella mielellä kuitenkin.

Saara kp 6/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin marrasvauvaa toivova, ensimmäinen yrityskierto tosin menossa ehkäisyn jälkeen eikä kierroista ole vielä hajuakaan. ;) Ennestään on jo -05 ja -06 syntyneet tytöt.

kp 11/kierroista ei varmuutta

Vierailija
4/74 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivät menee eteenpäin, kohta puoliväli kiertoa.

nyt jos tärppäis, laskettu aika olis marraskuun alkua ja taitais seuraavastakin kierrosta jäädä la marraskuulle...

tällä kertaa taitaa olla paremmat mahikset raskautumiseen, kun mies on kotosalla ovulaation aikaan :D

-Polluxia kp 10/29-30, yk 2

Vierailija
5/74 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi. menkat taas alkoivat joten uuteen yritykseen! kp1 siis menossa. nyt jos tärppäisi, la olisi 17.11. :) ja ovulaation pitäisi olla tuossa helmikuun vikalla viikolla, suunnilleen keskellä viikkoa. sitä odotellessa..

6/74 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa olla käsillä.. Laskurin mukaan ovulaatio loppuviikosta, eli sitä siis seuraillen, :D Kovasti ollaan harjoteltu jo sitä varten, haha!

Meillä taitaa Polluxia olla sun kanssa samat kp:t, nyt vaan sitä tärppiä odotellen :) Eli marraskuun alkuun, sattuis miehen syntymäpäivän kanssa la aika lähelle jos nyt plussa pärähtäs.. Oishan se aika ihanaa jos "koko perheellä" olis marraskuussa syntymäpäivät :)

Vierailija
7/74 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis siis tärppipäivät käsillä, ja nyt on kyllä yritetty kaikki mahdollinen sitä plussaa varten :D

Jotenkin kyllä tuntuu, ettei vieläkään ollut ovulaatiota, joten kai se kierron palautuminen sitten kumminkin kierukan poistamisen jälkeen kestää jonkin aikaa...

Näillä jatketaan ;)

-Polluxia, kp 15/29-30, yk 2

Vierailija
8/74 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi toiveissa, esikoinen onkin jo kohta koululainen.

Ehkäisy jätettiin pois vuoden alusta, ekasta kierrosta ei tärpännyt, kuukautiset alkoivat tänään. Hieman pettyneellä mielellä siis tänään, mutta katse eteenpäin.

Kp1, kierron pituus 27 pv, joten ovulaatiolaskurin mukaan

Hedelmälliset päivät ovat: 21.02.2010 - 26.02.2010

Ovulaatiopäivä: 24.02.2010

Laskettu aika: 17.11.2010

Terkuin Elsa :)

Vierailija
9/74 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, marraskuulle siirryttiin. KP 4 ja ahdistus. Tuntuu että töissä ei ole mikään sujunut sen jälkeen kun tää yritys alkoi... kaikki ajatukset muualla ja todella hajamielinen olo.

Ehdin jo pitämään tuota hajamielisyyttä raskausoireenakin, mutta ei sentään. Harmi. :)

Tsemppiä kaikille.

Vierailija
10/74 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierron puoliväli taas ylitetty ja nyt voi vain toivoa parasta. Ystävä kertoi tänään, että saavat perheenlisäystä lokakuun loppupuolella, olisi kiva odottaa yhtä aikaa. Mutta toiveet on realistiset enkä usko että olen vielä tästäkään kierrosta tullut raskaaksi.

Saara kp 19/28 yk 3

Vierailija
11/74 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä kp5/30 ! vielä hetki menee ennen kuin keskiväliä mennään, mutta ajoissa aloitellaan jo! :) peukut pystyyn kaikille, toivotaan että tästä kierrosta plussia tulisi ja saataisi nyytit vielä hyvin tämän vuoden puolella!

Vierailija
12/74 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna taitais olla hedelmällisimmät päivät tiedossa. Joten niitä odotellaan.

Miten te muut olette saaneet ajatukset pysymään kuosissa - mä taidan olla pakkomielteinen tai jotain, mutta tuntuu et mitään muuta ei osaa ajatella kuin näitä haaveita, ja sitten kärsii työt, vapaa-aika ja kaikki. Eikä mitään tietoa siitä, kuinka kauan vielä tässä jamassa...

Mä olen ainakin sitä porukkaa, jonka pää hajoaa totaalisesti jos yrittämisestä tulee pitkä.

Vierailija
13/74 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 20/28-31. Ovis oli testin mukaan (ihan ihka ekaa kertaa testailin sitä) viime perjantaina. Nyt vaan odottelua ja toivomista sitten loppukierron verran. Esikoinen kovasti toiveissa täällä. Ja ajatukset ei tosiaan meinaa pystyä kasassa, ei sitten millään. Samaa rataa kiertävät päivästä ja kuukaudesta toiseen :-)

14/74 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko tulla kirjottamaan muutama sana tai mie sekoon ihan lopullisesti. Mut varsin lähetetään pöpilään tän kuumeilun kanssa.

Eli siis istunu kotona lentsussa kolmatta päivää yksin ko ukko ollu töissä ja aikahani oon kuluttanu lähinnä palstoja lukemalla.. No niiden seurauksena olen kehitellyt itselleni kasan otollisia raskausoireita, ja nyt on pelko perseessä että ens viikolla pudotaan korkealta ja KOVAA :( Kp en ees viiti laskee, mut oletetut menkat alkaisi ensiviikon alkupuolella.

Eli siis eilen alkoi alamahan vihlonta/ jomotus, jota tänään ei ole ollut enään kuin hieman. Nuhan ja tukkoisen olon kerkesin luokittelemaan oireeksi, kun luin että sekin voi olla oire?? Aamulla pienen hetken oli raudan maku suussa, joka varmaan johtu vain ja ainoastaa siitä, että en ollut pessyt hampaita, haha! Janontunne, päänsärky ym muut lentsun oireet.. Joo iso lista jatkuisi..

Pelottaa ja kovasti se ensi viikko.. Pahimpaan ois kai varauduttava niin ei olisi niin mahottoman korkea se pudotus :(

Vierailija
15/74 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seela ja Mäntänen, paljon sympatiaa täältä sinne...

Mulla ei oo ovista edes ollut vielä, mutta silti mietiskelen ja oireita kuulostelen. Tein raskaustestin viimeksi turhan aikaisin (Clearblue 3pv ennen menkkojen oletettua alkua) ja silloin oli nega. Sitten alkoi menkat. Puoli vuorokautta normaalia myöhemmin (yleensä supertasainen rytmi) ja oli hitusen niukemmat ja loppui neljässä päivässä (yleensä kuudessa). Sitten KP8 vielä joku ihmeellinen vuoto, jota ei oo koskaan ollut.

Ennen menkkoja olin jo vakuuttunut etten ole raskaana. Mutta nyt, vaikka menkat tuli, mietin silti että mikäköhän mahtaa olla tilanne, koska viilteleviä kipuja on edelleen, ja olo tuntuu jotenkin "erilaiselta". Hmm...

Tiputtakaa nyt joku mut täältä pilvilinnoistani, mähän oon ihan kaheli...

Vierailija
16/74 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kans kirjoittaa tälle palstalle kun täältäkin löytyy yks täys kaheli! Mulla vasta ensimmäinen kierto ehkäisyn jälkeen ja hulluna kans jo kehitellyt ties mitä raskausoireita: on alavatsa kipee ja huippaa ja huonoa oloa ja palelee ja omituista nipistelyä vatsassa ja liuta muita.... Ei ole tällä hetkellä edes töitä tai koulua niin kaiket päivät oon kotosalla näitten ajatusteni kanssa ja sekoon :D Onneks tänää illalla on sovittu tuttavaporukan kanssa pienet illanistujaiset nii saa nämä ajatukset vähäksi aikaa pois mielestä.

Onnea kovasti muillekin kaheleille!

Vierailija
17/74 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vajaa viikko siihen kun kuukautisten EI pitäisi alkaa. tuntemuksia= ei, epämääräisiä oireita= ei...

ekan testin aattelin tuhlata varmaan maanantaina eli kp 27/29.

siihen asti *huoh* odottelua vaan :)

-Polluxia, kp 23/29, yk 2 edelleen...

Vierailija
18/74 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu yksi vauvasta haaveileva! Esikoinen on jo kaksivuotias ja vauvakuumetta on ollut havaittavissa jo jonkin aikaa. Nyt vihdoin mies on näyttänyt kunnolla vihreää valoa(ei enää pelkästään mitään: Tulee jos on tullakseen) vaan ihan itsekin jo odottaa, että toinen saataisiin aluille :)

Tällä hetkellä menossa kp 25/28...eilen olin jo niin innokas ja malttamaton, että tein testin, mutta negaahan se näytti :/

Kaikenlaisia "oireita" olenkin jo tässä itselleni ehtinyt keksiä, mm. välillä iltaisin hieman pahoinvointia, alavatsaa ja selkää on jo useamman päivän särkenyt, flunssan oireita, vilunväristyksiä, pääkipua...eli käytännössä mitä tahansa erilaista kehossa tapahtuu, niin luen sen heti oireeksi :D Tässähän alkaa jo tulla aivan luulotautiseksi :DD

Ensi viikolla täytyisi menkkojen alkaa...niitä odotellessa :)

Vierailija
19/74 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt tämän kerran vielä... Kun nyt on sellainen tilanne, että olen päättänyt testipäiväksi syntymäpäiväni 19.3 - siis jos ei kuukautiset ennen sitä tule....

Ja niin hassusti sitten olisi, että mahdollinen la osuisi nimipäiväkseni, 25.11.... joten tässä tilanteessa on ihan pakko vielä kerran hypätä jännäilemään kuukausipinkkaan!!!!

Katjalah kp3/n.28

Plussatuulia kaikille... pahoittelut pettyneille ja onnea plussanneille, jos teitä oli (en kerinnyt lukea pinoa, kun tässä vain äkkiä tulin pomppaamaan joukkoon!)

Vierailija
20/74 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin kirjotella tännekin :P ...Ja toinen oli siis vauvat.net vastaava ketju...

kp17/23-27 noin..Ja mieli tekis ihan himona testailla ja kaikki oireetkin olen jo itelleni keränny :P Ekaa yritetään ja ikää on 30v. Olen ettiny sättipaikkaa missä vois sättäillä haaveilusta yms. mutta ei missään taida olla tälläisellä aiheella sättipaikkaa :/