Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset joulukukat pöytään ?

Vierailija
03.12.2023 |

Mitä laitatte ?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä

Vierailija
2/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisia ruusuja, valkoisia ja punaisia amarylliksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkukkia läheiseltä niityltä, nimiä en tiedä. Vähän kun lapioi lunta pois niin sieltä löytyy

Vierailija
4/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaikista muista joulukukista paitsi hyasinteista (se hirveä haju...), mutta kissojen takia en laita kukkia. Amaryllikset tai iso määrä eri värisiä joulutähtiä olisi omasta mielestäni kauniita.

Vierailija
5/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikukilla mennään, miehellä allergiaa ja saa oireita melko monesta kukasta.

Vierailija
6/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amaryllikset kuuluu minun jouluun. Joulutähdet on myös ihania.

Vierailija
7/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuyliherkkä anoppi tulossa niin piilotan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hyasintteja, useita kappaleita. Joulun ihana tuoksuva tervehdys tiedossa!

Vierailija
8/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarylliksiä ostan ennen joulua, joulutähti on jouluna. Amaryllistä on vaikea ostaa, että kukkii oikeaan aikaan. 

Vierailija
9/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Jos ostan yhden nätin saitpaulian vaikka. Mulla ei ole paikkaa isoille amarylliksille ja niistä muista en niin tykkää.

Vierailija
10/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä. Jos ostan yhden nätin saitpaulian vaikka. Mulla ei ole paikkaa isoille amarylliksille ja niistä muista en niin tykkää.

Eihän amaryllis mikään iso ole. Korkeussuunnassa ehkä jos venyy paljon. 

Vierailija
11/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruusu on kaunis. 

Vierailija
12/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä itsenäisyyspäivän kukkasuunnitelmissa. Olen jo hommannut 2 valkoista ruukkuruusua ja tänään tai huomenna hommailen itsenäisyyspäivän pöytään lisää.

Joulupöytään olen vasta hommannut valkokartiokuusen, koska se sattui eteeni puolet halvemmalla kuin lähikaupassani. Tuonne toiseen kauppaan en ole enää menossa ennen joulua. Jos jollain on hyviä vinkkejä saada kuusi säilymään kevääseen istutettavaksi, niin mielellään kokeilisin. On siis pienessä muoviruukussa. Vaihdoin joskus isompaan ruukkuun, mutta ei sekään yksin riittänyt. Juotan ja suihkuttelen.

Vierailija
13/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluruusu on kaunis. 

Ihana, mutta kallis.

Vierailija
14/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita pieniä joulutähtiä näteissä suojaruukuissa. Pienet kukat eivät vie liikaa tilaa joulupöydässä, eikä kukaan jää taakse "piiloon", mutta kattauksesta tulee kaunis.

Olohuoneen pöydälle sitten joku isompi kimppu, asetelma tai amaryllis.

Vierailija
15/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän amaryllis mikään iso ole. Korkeussuunnassa ehkä jos venyy paljon. 

No niin juuri. Mulla ei ole paikkaa kukalle johon tulee pitkä kukkavana.

Vierailija
16/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia tulppaaneja punaisessa maljakossa.

Vierailija
17/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vielä kunhan tutkitaan mitkä ei ole todella vaarallisia, kun nyt jo kuolema kolkuttaa.  Olen polttanut kynttilöitä ja  naapurilla on takka.  Näistä jo tullut hengenvaaralliset annokset pienhiukkasia.  Pipareita olen säilyttänyt jäätelörasiassa, siitä liuennut todella vaarallista myrkkyä.  Joulun aika todella vaarallista.

Vierailija
18/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn omalta mökkitontilta keräämässä ison kimpun katajan oksia ja asettelen ne vanhaan ja isoon kristalliseen viinikuuleriin. Oksille ripustan muutamia lasilintuja ja muutaman lasipallon. Kissani eivät onneksi  katajasta välitä.

Vierailija
19/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kaikista muista joulukukista paitsi hyasinteista (se hirveä haju...), mutta kissojen takia en laita kukkia. Amaryllikset tai iso määrä eri värisiä joulutähtiä olisi omasta mielestäni kauniita.

Kissojen kanssa samaan haasteeseen joutunut, kunnes älysin hankkia lasisia kupuja kukkakaupasta. Sattuivat olemaan niin edullisia, että ostin muutaman ja joiden sisään saan joulukukan. Ne ovat ihan hauskan näköisiä ja vähän erilaisia kukka-asetelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi