G: Palkkasi kuukaudessa + ammatti
Kommentit (327)
netto 6000-13000/kk, työviikon pituus 37-70t
Kyllä vähän meinaa kateus iskeä teidän palkkoja lukiessa, itsellä siis n. 1100-1200 €/kk...
Palkka on hyvä, n 6000€/kk + auto, mutta työ stressaavaa ja syö vapaa-aikaa enemmän ja enemmän. Ylitöistä ei makseta, mutta käytännössä niitä tulee tehtyä 1-4h/päivä, viikonloppuisin en tee yleensä mitään.
Mutta saman alan hommia Suomessa on jäljellä hyvä jos kymmenen paikkaa ja samantasoisia hommia niissä vielä vähemmän. Lisäksi se on piiri-pieni-pyörii, samat naamat vain vaihtaa emailaliasta. Ja niin kapea-alaista on osaamiseni ettei muilla aloilla pääse edes haastatteluun vaikka intoa oppia uutta olisikin :(
Itse olen myös lto ja palkka 2090.
Brutto 4990€/kk, päälle kilometrikorvauksia ja päivärahoja noin 400 € käteen/kk
Bonus 3000 € viime vuonna.
Teen lisä- ja päivystystöitä silloin tällöin, mutta pääasiassa 4 päivää viikossa 7.5h/vrk.
Täällä sairaalan osastonsihteeri ja 1770/brutto noin suunnilleen, vuoden olen ollut nyt alalla.
palkka 2100€/kk... teen 50% joten palkka 1050€/kk + lisät - verot
Mä oon aina ajatellut että mulla on ihan ok palkka, mutta taidan sittenkin olla täysin palkkakuopassa!
Tienaan farmaseuttina 2250 eur kuussa. Ja sentään kolmen vuoden koulutus takana. Lähihoitaja saa yli 3500 euroa?!? Pitää kai vaihtaa alaa. Ei mene näköjään koulutus ja palkka ikinä yksiin tässä maassa.
7000e kk.
Teen myös ylitöitä. Ainut harmi on että safka maksaa ja joutuu elämään perheestä erossa.
olen laborantti (eli ylioppilas + opistoasteen tutkinto) ja palkkani on 2800e/kk mutta en ole tällä hetkellä koulutustani vastaavassa työssä vaan tuotevalmistajana. Jos tästä labraan siirryn niin palkka putoaa melkoisesti :(
ja palkka nyt tes:n mukainen, brutto vähän alle 1700e + mahdolliset bonukset päälle.
lähihoitajan koulutuksen olevan? Niin ja olen myös ylioppilas.
Mä oon aina ajatellut että mulla on ihan ok palkka, mutta taidan sittenkin olla täysin palkkakuopassa! Tienaan farmaseuttina 2250 eur kuussa. Ja sentään kolmen vuoden koulutus takana. Lähihoitaja saa yli 3500 euroa?!? Pitää kai vaihtaa alaa. Ei mene näköjään koulutus ja palkka ikinä yksiin tässä maassa.
Minkä mittainen luulet lähihoitajan koulutuksen olevan? Ja minä olen myös ylioppilas.
ja palkka siis tuo 1850 ja lisät päälle, 3-vuorotyötä teen julkisella puolella