G: Palkkasi kuukaudessa + ammatti
Kommentit (327)
rautakaupan myyjä 1650/kk
osattava neuvoa asiakasta aika merkittävissäkin rakennusjutuissa, suunniteltava, tehtävä tarvikelaskentaa... vain muutamia mainitakseni
Työehtosopimuksen mukaan erityisosaamista vaativa työ oikeuttaa suurempaan palkkaan. Mutta rautakauppahommatpa ei olekaan erityisosaamista. Mikä sitten lienee tarkoitettua erityisosaamista?
Alan vaihto suunnitelmissa.
... ylempää kk-tutkintoa antavalla laitoksella.
3750e/kk ja töihin tulee aikaa kulutettua 25h/vko.
~500€ bruttona kotihoidontukea lisineen kaikkineen.:(
Alaisia noin 10. Stressaavaa. Työtä ihan liikaa. Kokkina tienasin 1900,-/kk. Ei kyllä riitä tuo korvaus ylennyksestä....
Kun olin töissä kaupungilla tstosihteerinä, palkka oli vaivaiset 1650e. Että maksimissaan olen saanut bruttona 1800e per kuukausi joten huonosti palkkaa saan sitten jos joskus vielä löydän töitä. Nyt äitiyslomilla ja en ole ollut töissä vissiin 3 vuoteen ennen tätä.
n. 2800e/kk lisineen kaikkineen. Tuntiopettajana mulla ei ole samanlaisia lomaoikeuksia kuin virassa olevilla opeilla esim. peruskouluissa ja lukioissa. Kesällä olen työtön. Laskee vähän vuosiansioita. Hyvä puoli on, että työaikani on nyt n. 7h/päivä ja noin 35h/vko, joskus on tosin enemmänkin töitä. Huono puoli: työ väsyttää todellakin toisella tavalla kuin esim. toimistotyö, koska olet koko ajan esillä. Kokeiltu on sitäkin työtä.
olen itse lähihoitajana ollut monessa sekä yksityisillä että kaupungilla, enkä ole missään tienannut noi paljoa.
Kiinnostaisi mikä yritys kyseessä ja monen vuoden työkokemusella.
Insinöörinä Keski-Euroopassa
- palkka n. 5900 €/kk + loma- ja joulurahat -> n. 78000 €/vuosi.
- 35 h/vko
olen itse lähihoitajana ollut monessa sekä yksityisillä että kaupungilla, enkä ole missään tienannut noi paljoa. Kiinnostaisi mikä yritys kyseessä ja monen vuoden työkokemusella.
lääkäriksi valmistumisen jälkeen 5,5 vuotta erikoistumista takana: säännöllisen työajan palkka 3400 e / kk
(muutama vuosi sitten kandina tk:ssa saman sain parin viikonlopun päivystyksestä)
& dosentti jo toista vuosikymmentä ja on alansa huippu ja hommaa rahoituksensa itse. Alaa en kerro.
t. se 5000e kuussa
saada paljon enemmänkin. Luonnontieteet?
3000€
kun FT toivottavasti enemmän
Tämä on kutsumusammatti
sen takia, kun muuta ei ole. :)
3000€
kun FT toivottavasti enemmän
Tämä on kutsumusammatti
sen takia, kun muuta ei ole. :)
se määrätään.
Tutkijan työ on minulle kutsumus. Tekisin tätä puolta pienemmälläkin palkalla -kuten moni työkaveri tekeekin. Oikein hienoa siis:)
Ongelmiakin riittää, mm:
-pätkätyösuhteet,valtio on pahin riistäjä näissä asioissa
-rahoitusvastuu
-hakemusviidakko
-byrokratia
Mutta hyvät puolet toistaiseksi ainakin voittavat huonot puolet:
-täysi vapaus tehdä mitä ja milloin huvittaa
-olla töissä tai lomalla kun se itselle parhaiten sopii
-koulutusta vastaava ja erittäin kiinnostava työ
-luot työn puitteet itse
-fiksuja ja hulluja työkavereita riittää
aloilla kaikissa työpaikoissa.
Palkka työmarkkina tuki netto 410e.kk
julkisella sektorilla työskentelen asiantuntijana (koulutusalan hommissa), palkka on kiinteä 4000€/kk. Olen tosi tyytyväinen palkkaukseeni, etenkin kun työaika on 7,25/päivässä (ylitöitä ei tarvitse tehdä). Työn sisältö myös mielekästä ja koulutustani vastaavaa (ylempi kk-tutkinto) eli koen olevani äärettömän onnekas työni suhteen.
mikä koulutus?
peruspalkka 3700, päivystysten kanssa n. 5000 e/kk
Tuossa aiemmin parikin erikoistuvaa lääkäriä on laittaneet palkkatietonsa. Erikoistuvan lääkärin peruspalkka 3700 ja täällä jotkut lähihoitajat ovat kertoneet vuorotyölisineen tienaavansa 3800. Ziisus mikä epäsuhta. Toiset on opiskellu 6.5v yliopistossa ja tekee monimutkaista päättelyä vaativia, ihmisten elämään vaikuttavia päätöksiä ja ottaa vastuun ihmisten hengestä ja terveydestä. Toiset on 1.5v jossain opistossa ja avustaa sitten syömisessä ja suihkussa ja WC:ssa ja pukemisessa ja petaa sänkyjä jne. Jos lääkäri ei päivystä, niin liksa on sitten sama? Uskomatonta. Ei ihme että lääkärit meni lakkoon silloin muutama vuosi sitten.
että lähihoitajat tekevät muutakin kuin tuossa edellä mainitsit. Aika huono käsitys oli lähihoitajan työstä ja koulutuksesta.
Koulutus kestää 3 vuotta ja itse teen työtä lastensuojelun parissa, siis sosiaalipuolella. En todellakaan auta wc:ssä tai petaa sänkyjä.
Nykyään on kova tarve lastenkuntoutukselle ja se on erittäin tärkeää työtä.
Palkka 2100€ + lisät (200-1000€)
10 v työkokemusta