Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Palkkasi kuukaudessa + ammatti

Vierailija
27.01.2010 |

Itse: laborantti, palkka 2100 euroa.

Kommentit (327)

Vierailija
141/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

& dosentti jo toista vuosikymmentä ja on alansa huippu ja hommaa rahoituksensa itse. Alaa en kerro.

t. se 5000e kuussa

Vierailija
142/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijan työ on minulle kutsumus. Tekisin tätä puolta pienemmälläkin palkalla -kuten moni työkaveri tekeekin. Oikein hienoa siis:)

Ongelmiakin riittää, mm:

-pätkätyösuhteet,valtio on pahin riistäjä näissä asioissa

-rahoitusvastuu

-hakemusviidakko

-byrokratia

Mutta hyvät puolet toistaiseksi ainakin voittavat huonot puolet:

-täysi vapaus tehdä mitä ja milloin huvittaa

-olla töissä tai lomalla kun se itselle parhaiten sopii

-koulutusta vastaava ja erittäin kiinnostava työ

-luot työn puitteet itse

-fiksuja ja hulluja työkavereita riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen IT-alalla suunnittelija ja palkka on 3000 euroa kuussa. Koulutukseltani olen tietotekniikan insinööri.

Toinen ammatti on lähihoitaja ja oelnkin varauille miettinyt, että jos työttömäksi jäisin, niin voisiko sillä palkalla pärjätä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä lähihoitajan työstä saa noin hyvän palkan? Onko paljon lisiä vai oletko yrittäjä?

Ajattelin kyllä varuiksi lukea itselleni opettajan pätevyyden, jos vaikka pääsisi tietotekniikan opettajaksi. Hakupaperit lähtee tänään, toivottavasti saan opiskelupaikan.

lähihoitaja ja 3800 / kk

Vierailija
144/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka 2200 e/kk (järjestösektorilla)

Vierailija
145/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti mä ja mun mies päästään niihin kouluihin minne ollaan haettu =) kattoo näitä palkkoja ni hohhoija miten "köyhyä" ollaan vaikka mielestäni pärjätään todella hyvin nykyisillä tuloilla mut en tiennyt että voi oikeesti tienata =)

toivottavasti voi ihan koulun kautta päästä töihin ettei nää hyvin tienaavat oo suhteilla päässeet!?

Vierailija
146/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti mä ja mun mies päästään niihin kouluihin minne ollaan haettu =) kattoo näitä palkkoja ni hohhoija miten "köyhyä" ollaan vaikka mielestäni pärjätään todella hyvin nykyisillä tuloilla mut en tiennyt että voi oikeesti tienata =) toivottavasti voi ihan koulun kautta päästä töihin ettei nää hyvin tienaavat oo suhteilla päässeet!?

Kyllä suurin osa ihmisistä joutuu hommaamaan työpaikkansa ihan ilman ns. suhteita.

Opiskeluaikaiset harjoittelupaikat kannattaa tietysti hyödyntää. Siellä kun tekee hyvän vaikutuksen ja pitää yhteyttä harjoittelun jälkeenkin, voi hyvä työpaikka olla pedattu valmiiksi.

Vierailija
147/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruspalkka 3700, päivystysten kanssa n. 5000 e/kk

Vierailija
148/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa lähihoitajista tienaa yli 3000. Eiköhän se tavallisin palkka ole siellä 2000 huitteilla.. tai allekin.. riippuu kaupungista ja siitä onko yksityisellä vai julkisella, mitä vuoroja tekee..

Vierailija
149/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen markkinointipäällikkönä pienessä it-alan yrityksessä. Yrittäjä-vetoinen pk-yritys... aaargh, paska duuni ja paska liksa: 3450e/kk

Siis hyvin tulen toimeen tällä, mutta jos olisin paremmassa firmassa niin saisin enemmän. No, työnhaku käynnissä.

Vierailija
150/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekninen konsultti / projektipäällikkö it-alalla kansainvälisessä softafirmassa: 5000e/kk

Vierailija
151/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aiemmin parikin erikoistuvaa lääkäriä on laittaneet palkkatietonsa. Erikoistuvan lääkärin peruspalkka 3700 ja täällä jotkut lähihoitajat ovat kertoneet vuorotyölisineen tienaavansa 3800.

Ziisus mikä epäsuhta. Toiset on opiskellu 6.5v yliopistossa ja tekee monimutkaista päättelyä vaativia, ihmisten elämään vaikuttavia päätöksiä ja ottaa vastuun ihmisten hengestä ja terveydestä. Toiset on 1.5v jossain opistossa ja avustaa sitten syömisessä ja suihkussa ja WC:ssa ja pukemisessa ja petaa sänkyjä jne. Jos lääkäri ei päivystä, niin liksa on sitten sama?

Uskomatonta. Ei ihme että lääkärit meni lakkoon silloin muutama vuosi sitten.

Vierailija
152/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aiemmin parikin erikoistuvaa lääkäriä on laittaneet palkkatietonsa. Erikoistuvan lääkärin peruspalkka 3700 ja täällä jotkut lähihoitajat ovat kertoneet vuorotyölisineen tienaavansa 3800.

Ziisus mikä epäsuhta. Toiset on opiskellu 6.5v yliopistossa ja tekee monimutkaista päättelyä vaativia, ihmisten elämään vaikuttavia päätöksiä ja ottaa vastuun ihmisten hengestä ja terveydestä. Toiset on 1.5v jossain opistossa ja avustaa sitten syömisessä ja suihkussa ja WC:ssa ja pukemisessa ja petaa sänkyjä jne. Jos lääkäri ei päivystä, niin liksa on sitten sama?

Uskomatonta. Ei ihme että lääkärit meni lakkoon silloin muutama vuosi sitten.

Ne jotka tekevät jotain superpalkkaa ovat kyllä sitten vain yövuoroissa ja sunnuntaisin töissä - ja ovat selvä vähemmistö.

Vierailija
153/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisesti tunne yhtäkään lähihoitajaa joka tienaisi paljon enemmän kun ton 1800+ lisät, ja olen itse hoitaja.... Älkää kuvitelkokaan että tollasen 3000 euroa olis arkipäivää..

Vierailija
154/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella sektorilla työskentelen asiantuntijana (koulutusalan hommissa), palkka on kiinteä 4000€/kk. Olen tosi tyytyväinen palkkaukseeni, etenkin kun työaika on 7,25/päivässä (ylitöitä ei tarvitse tehdä). Työn sisältö myös mielekästä ja koulutustani vastaavaa (ylempi kk-tutkinto) eli koen olevani äärettömän onnekas työni suhteen.

Vierailija
155/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTM, tiedottaja. Palkka 2200 e/kk (järjestösektorilla)

Vierailija
156/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään lisiä tms. kyllähän lähihoitajana voisi enemmänkin tienata, mutta käytän yöt mieluummin nukkumiseen ja viikonloput vapaa-aikaan. Ja mieluummin pesen lasten kakkapyllyjä kuin vanhusten kakkapyllyjä... : ) Siitä saa sitten kärsiä tilipäivänä...

Vierailija
157/327 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka on tunneista riippuen n. 1000€-1500€ ja olen siis osa-aikainen työntekijä. tuohon päälle saan kodinhoitotukea.

Vierailija
158/327 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo verot vielä! 5,8ke bruttopalkka tarkoittaa noin kymppitonnin kuluja yritykselle ja näppiin jää siitä kolmasosa.

Ja ostovoima on mitä on...

Vierailija
159/327 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai meikäläisellä on väärä ala.Aineenopettaja ylä-asteella, ei lisätunteja,n.2500 brutto.

Vierailija
160/327 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5600e/kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän