G: Palkkasi kuukaudessa + ammatti
Kommentit (327)
Ennen äitiyslomaa myymäläpäällikkönä 2000e ("ikälisä"=3 vuoden myyjä,+lisät ja ylityöt sekä mahd. kilometrikorvaukset)
Ei mitään koulutusta.
työterveyslääkäri n 5800e/kk, kun teen
työviikkoa (osittaisella hoitovapaalla)
Työkokemusta hyvin vähän tästä hommasta, harjoittelija siis käytännössä.
No eipä todellakaan kukaan heistä tienaa peruspalkkaa kuussa kuin korkeintaan 2000 ja risat !!!!! Bruttona !!! Vuorolisät sitten tuon päälle.
peruspalkka mulla 1980 ja siihen lisät päälle. Ja yksityisellä puolella oon
Luokanvalvojuus, lähes kymmenen ylituntia. Ei ikälisiä.
psykiatriassa hoitosuhdetyössä. Tehtäväkohtainen palkka reilut 2700, ikälisä nostaa reilulla satasella.
Psykologiliiton suosittelema ehdoton alin palkka on nykyään 2900 e/kk, alle tämän tarjoaviin paikkoihin ei suositella lähteä ollenkaan. Tällä tavoin saadaan palkkoja ylemmäs, sinne mihin ne oikeasti kuuluis.
10v alalla, vakityö, verojen jälkeen jää käteen 1850e... Bruttona jotain 2300e.
Minäkin toimittaja ja 10 vuotta alalla, vakityö, kuukausipalkka ennen veroja 3700 euroa plus jotain lisiä. Vuositulot oli viime vuonna 52 000 e.
Meidän alalla on aika isot palkkaerot. Riippuu mediatalosta, minne teet töitä. Meidän toimituksessamme olen keskipalkkainen.
0-noin 10.000 / kk.
Vuosipalkka ei välttämättä 30-40.000 euroa enempää. Riippuu monesta asiasta.
10v alalla, vakityö, verojen jälkeen jää käteen 1850e... Bruttona jotain 2300e.
Minäkin toimittaja ja 10 vuotta alalla, vakityö, kuukausipalkka ennen veroja 3700 euroa plus jotain lisiä. Vuositulot oli viime vuonna 52 000 e.
Meidän alalla on aika isot palkkaerot. Riippuu mediatalosta, minne teet töitä. Meidän toimituksessamme olen keskipalkkainen.
Täällä sama, minä myös toimittaja mutta alalla 8 vuotta, bruttopalkka ilman lisiä 3800 euroa / kk, lisien määrä vaihtelee 300 eurosta 1200 euroon kk.
Palkkaa tulee minullekin hyvin, 5000-6500 kk, mutta päivät on pitkät, eikä työmäärää voi oikein vähentää. Onneksi olen lähtenyt kouluttautumaan kalliilla itselleni uutta sovellusalaa, jossa pääsee samoihin tuloihin normaalilla työajalla, kun alkaa yrittäjäksi. Niitä päiviä odotellessa.
2300 euroa/kk brutto, työaika 37,5h/vko
osa aikaisena n.70h/3vko, n.1500e/kk/käteen
Pörssi osakkeisto, rakennustyöt, omistus talot (n 3kpl. vuokrattavana) 6 myynnissä. bruttonetto ilmeisesti isompi kuin kellään ( yksin yrittäjä)
Usein nämä huippupalkkaa saavat henkilöt tekevät myös töitä huomattavasti enemmän kuin normipäivän ns. 8-16 duunin.
Itsekin sain tuossa hetki sitten hyvää palkkaa autoetuineen (4600 e/kk), mutta Suomen progressiivinen verotus pitää huolen siitä, että käteen jäävä palkka ei vastaa ollenkaan menetettyä vapaa-aikaa. Mieheni tienasi noin 2000 e. vähemmän kuin minä, mutta käteen jäävässä osuudessa olikin hämmästyttävän pieni ero!! Varsinkin autoetu on järjetön, jos et tarvitse autoa työhösi. Ja se menetetty vapaa-aika, iltaisin ei jaksanut muuta kuin peitellä lapsensa ja itsensä. Ja osakkeenomistajat taputtivat käsiään..
3300€. Normaalit työtunnit.
Loistava palkka ottaen huomioon ettei minulla ole kunnon koulutusta alalle, jotenkin vaan ajan kanssa opetellut kaiken... Onni kävi.
kotiäitinä (5 lasta) melkein 2000€/kk+miehen palkka 4000€/kk. Asutteko omassa tai vuokralla?
ennen äitiyslomaa: osa-aika siivooja + kelan päiväraha yht n. 600-1000€ brutto/kk. töitä vaihtelevasti (7-25h/vko) ja VUOSILISÄ HUIMA 0,10€/h, jeah! (ps. ammatiltani olen taloushallinnon merkonomi)