G: Palkkasi kuukaudessa + ammatti
Kommentit (327)
koulutus lisuri ja palkka 2450 e/kk.
Heh heh. Onneksi työ on tosi mielenkiintoista.
suuhygienisti yksityisellä puolella, työkokemus 6 vuotta 2800e /kk, yksivuorotyö 8-16
3600 EUR /kk, koulutuksena IT-insinööri (AMK)
Valmistumisesta aikaa 3v.
3600 EUR /kk, koulutuksena IT-insinööri (AMK)
Myynnin assistentti 2200/kk. Kuulostaa minun korvaani tosi oudolta jos assistentin nimikkeellä tienaa yli kolme tonnia?!
(Olen 19v yhden lapsen äiti, asun mieheni kanssa ja meidän kulttuurissa on tavatonta että nainen edes käy töissä.)
Olen McDonald'sin kanssa, vuorotyö n.30h/vko ja kuukaudessa käteen jää noin 1300e.
4600 euroa. Progressiivinen verotus huolehtii siitä, että käteen ei jää juurikaan enempää kuin miehelläni, joka tienaa rutkasti vähemmän.
n. 8v työkokemusta, 2700€
(Ei pk-seutu)
julkisella sektorilla työskentelen asiantuntijana (koulutusalan hommissa), palkka on kiinteä 4000€/kk. Olen tosi tyytyväinen palkkaukseeni, etenkin kun työaika on 7,25/päivässä (ylitöitä ei tarvitse tehdä). Työn sisältö myös mielekästä ja koulutustani vastaavaa (ylempi kk-tutkinto) eli koen olevani äärettömän onnekas työni suhteen.
markkinointiassistentti elintarviketeollisuudessa
Vakiduuni, kokopäivätyö, FM-tutkinto viestintä pääaineena, työkokemusta paikkaa hakiessa nelisen vuotta. Sain mitä pyysin, mikä tarkoittaa että hinnoittelin itteni ja osaamiseni alakanttiin kun ei tarvinut neuvotella :P
pyytää vähän enemmänkin :DDD etenkin FM tutkinnolla!
& dosentti jo toista vuosikymmentä ja on alansa huippu ja hommaa rahoituksensa itse. Alaa en kerro.
t. se 5000e kuussa
saada paljon enemmänkin. Luonnontieteet?
Miten suostutte tekemään töitä noin pienillä palkoilla?
Mulla ei ole koulutusta, teen kaupan alan hommia, saan yleensä 2000e/kk käteen.
Mulla on motivaatio-ongelma kouluttautumisen suhteen. En todellakaan mene moneksi vuodeksi kouluun jos palkka nousee vaan 500e/kk.
kuinka pienillä palkoilla monet elää. Kuinka ihmeessä voi- varsinkin eteläsuomessa elää ja elättää perhettään noilla alle kahden tonnin tuloilla. Siis on oltava tosi tarkka rahojensa kanssa...? Nostan hattua- ja hävettää kuinka huono itse olen raha-asioideni kanssa
Pakko elää ja elättää.
Uusimaa, postinjakaja, brutto 1890e, 2 lapsen yh
Täällä sairaalan osastonsihteeri ja 1770/brutto noin suunnilleen, vuoden olen ollut nyt alalla.
päivätyö, pohjois-suomi
Tuloja nostan yhtiöstä 149 000€/v. Todellisuudessa tulot ovat reilusti suuremmat, mutta en nosta enempää kerralla, koska muuten nimeni näkyisi lehtien julkaisemissa verotiedoissa. Niinpä pidän "näkyviä" tuloja hieman maltillisempana. Näin vältytään myös turhalta kateellisuudelta.
palkka n.2100-2800 euroa kuukaudessa.
Jotain 3000e ja ahtaaja olen.