Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet tissit pilaavat elämäni

Vierailija
26.01.2010 |

Mä en pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Silikoneihin ei ole varaa. Asia masentaa minua niin paljon etten pysty hakemaan töitä/opiskelemaan...

Itsemurha, huoraaminen, pikavipit..

Apua :(

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun saavuin tähän ketjuun sen takia, että etsin miten saisi pienennettyä rintoja ilman leikkausta. Ne kun ovat kasvaneet vähän yli kaksikymppisenä 70B:stä nyt kymmenen vuoden päästä 70D ja meinaa vaan kasvaa. Olen urheilullinen ja arvatkaapa onko tällaiset heilurit hienot. Älyttömän tukala olo, en tykkää niiden saamasta huomiostakaan vaikka hetero olenkin, kun olen mieleltäni enemmän poikatyttö. Näytän rintsikoista riippuen tantalta tai povipommilta. Ne on jo laskeutuneet, ja tiedän että jos laihdun niistä tulee totaalisen riiput. Ihailen ja kadehdin tosi paljon pienirintaisia siroja notkeannäköisiä muhkuraVAPAITA naisia. Vaateidolini on Keira Knightley. Huoh. Rinnattomuus harmittaa, haaveilin itsekin isommista nuorempana... mutta nyt tiedän, että isot rinnat on fyysisesti epämukavat sekä aiheuttavat kanssaihmisissä tiettyjä mielikuvia, sekä saavat näyttämään lihavalta, kun vaate pitää valita rintamuksen mukaan.

Vierailija
122/142 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole koskaan haaveillut suurista rinnoista. Olen urheilullinen ja pienet rinnat sopivat tähänkin tarkoitukseen hyvin.

Olen imettänyt yhteensä kolme vuotta eli kaikki lapset saivat rintaa vuoden. Rinnat palvelivat siis hyvin tehtävän, johon ne on tarkoitettu.

Kummasti miehet katsovat minuakin, pienirintaista. Olisikohan hyvä ryhti ja iloinen olemus tärkämpää kuin kuppikoko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee täytettä rintoihinkin.

Vierailija
124/142 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Silikoneihin ei ole varaa. Asia masentaa minua niin paljon etten pysty hakemaan töitä/opiskelemaan...

Itsemurha, huoraaminen, pikavipit..

Apua :(

Hei kaikilla on eri kokoiset ja siitä tarvitse masentua. Ja miehet tykkää kaiken kokoisista rinnoista. Ota elmän iloa asiaan

T:Mies

Vierailija
125/142 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ERITTÄIN PIENET rinnat. Ja olen kärsinyt niistä teini-iästä asti. Minua kiusattiin ja haukuttiin tissien takia!!

Yritin aina toistella itselleni, että kyllä ne viimeistään siinä vaiheessa kasvaa kun tulen raskaaksi.

No kuinkas kävikään. Ne olivat ihan kivan kokoiset synnytyksen jälkeen ja olin innoissani kun imetys lähti sujumaan ihan hyvin. JEE pienet ja onnettomat tissini osaavat kuitenkin hoitaa sen tehtävän johon ne on alunperinkin tarkoitettu!

Vaan mitä vielä?! Maito loppui kuin seinään alle 2kuukaudessa! Tisseistäni ei siis ole esteettistä hyötyä eikä ne edes pystyneet hoitamaan sitä tärkeintäkään tehtävää.

Viihaan näitä niin kovin. Tissini vaikeuttavat elämääni todella paljon. En esim. voi viedä vauvaani vauvauintiin, koska en voi uimahallissa näyttäytyä yläosattomissa. Mun on keksittävä aina tekosyitä jos pyydetään saunailtoihin tai mökillä en voi mennä saunaan yhdessä muiden kanssa. Maailmassa on 3 ihmistä, jotka ovat nähneet rintani paljaina. Jos mukaan ei lasketa hoitohenkilökuntaa esim. kätilöä tai gyneä.

Koittakaapa elää tällä tavalla! Tarvitsisin oikeasti sen leikkauksen tai terapiaa.

Mun tissit on siis aika lähelle tuota ylintä vasemmalla. Jos jotain positiivista täytyy löytää, niin mulla on ehkä vähän nätimmät nännit :)

http://fontanacosmeticsurgery.com/breast_augmentation.html

Ei siis todellakaan sellaiset kiinteät pienet ja pystyt ja täytin lauta! Olisin tyytyväinen jos olis edes pieni B!

Vierailija
126/142 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla itsellänikin oli,ja kävin augmentaatiossa.Eri malliset kylläkin,sellaiset roikkuvat pienet teepussit.Rintaliivieni koko oli 75aa tai 80aaa.

Mutta käypäs katsomassa tuon tissikuvat jakoon-ketjun viimeistä sivua, vai oliko sivu 44 alareuna.Siellä on parit TOSI pienet rinnat ja miehet ovat kehuneet niitä. Jos rintasi eivät roiku niin ne ovat kauniit. Pienuus ei yksistään tee rinnoista rumia. Jos itselläni olisi rinnat olleet kiinteät ja oikeilla kohdillaan niin en olisi ehkä mennyt leikkaukseen ollenkaan.

Jos sun rinnat tosiaan ovat oikeilla kohdillaan niin rintalihasten kasvattaminen tuo niihin hieman boostia,itselläni ei auttanut pitkä ja ahkerakaan rintalihasjumppa,koska iho oli niin velttoa,päin vastoin menivät entistä koomisemman näköiseksi.

Implantit omistavana sanon että ne ei välttämättä ratkaise kaikkia rintoihin liittyviä ongelmia- vaikka koko kasvaa, niin sun pitää tottua siihenkin että olet silikonit hommannut nainen ja nykypäivänä se on aina vaan enemmän ja enemmän ei muodikasta.Eli sun "status" ja minäkuva muuttuu luomusta pienirintaisesta silikonit ottaneeksi. kannattaa miettiä kestääkö itsetunto sitä. tarkoitan tällä että pitää oikeasti olla tosi vahva että kestää yleiset ulkonäköpaineet kun implantit ottaneita haukutaan tosi paljon. Itse alan olla sinut asian kanssa,en edes muista aina että mulla on NE.

Vierailija
127/142 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla itsellänikin oli,ja kävin augmentaatiossa.Eri malliset kylläkin,sellaiset roikkuvat pienet teepussit.Rintaliivieni koko oli 75aa tai 80aaa.

Mutta käypäs katsomassa tuon tissikuvat jakoon-ketjun viimeistä sivua, vai oliko sivu 44 alareuna.Siellä on parit TOSI pienet rinnat ja miehet ovat kehuneet niitä. Jos rintasi eivät roiku niin ne ovat kauniit. Pienuus ei yksistään tee rinnoista rumia. Jos itselläni olisi rinnat olleet kiinteät ja oikeilla kohdillaan niin en olisi ehkä mennyt leikkaukseen ollenkaan.

Jos sun rinnat tosiaan ovat oikeilla kohdillaan niin rintalihasten kasvattaminen tuo niihin hieman boostia,itselläni ei auttanut pitkä ja ahkerakaan rintalihasjumppa,koska iho oli niin velttoa,päin vastoin menivät entistä koomisemman näköiseksi.

Implantit omistavana sanon että ne ei välttämättä ratkaise kaikkia rintoihin liittyviä ongelmia- vaikka koko kasvaa, niin sun pitää tottua siihenkin että olet silikonit hommannut nainen ja nykypäivänä se on aina vaan enemmän ja enemmän ei muodikasta.Eli sun "status" ja minäkuva muuttuu luomusta pienirintaisesta silikonit ottaneeksi. kannattaa miettiä kestääkö itsetunto sitä. tarkoitan tällä että pitää oikeasti olla tosi vahva että kestää yleiset ulkonäköpaineet kun implantit ottaneita haukutaan tosi paljon. Itse alan olla sinut asian kanssa,en edes muista aina että mulla on NE.

Mä olen harkinnut noita silikoneja ihan vakavissani, mutta muutama (tyhmä) asia mietityttää.

Haluaisin aika pienet implantit. En siis mitää C-D luokkaa. Haluaisin pitää muutoksen niin salassa kuin vain voisin. Eli mulla tämänhetkinen ystäväpiiri on aika pieni ja heille tietysti asia selviäisi, mutta muuten saisin ne "naamioiduksi" aika hyvin "raskauden ja synnytyksen tuomaksi muutokseksi" :D Mun rinnat on nähnyt paljaina tämän hetkisestä tuttavapiiristäni vain parasystäväni ja mieheni. Jos ottaisin tämän kokoiset implantit miltä mun rinnat näyttää vaatteet päällä kaikkinen rintaliiveineen ja täytteineen niin muutos ei olisi valtava. Saattaisi mennä hyvin läpi harvemmin tapaamilleni ihmisille. Työpaikkaakin olen juuri vaihtamassa, joten sielläkään ei ihmeteltäisi :D

Mutta tuota olen juuri pohtinut, että kumpi on parempi. Kannan ylpeänä OLEMATTOMAT rintani ja jatka pidättäytynyttä elämääni vai otan bimbon maineessa olevat SILIKONIT ja vapaudun monista ongelmistani...

Vierailija
128/142 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet rinnat A kuppi ja vyötäröstä 74, mutta olen tosi tyytyväinen, haluaisin itse asiassa pienemmät ois kiva jos ois AA paitsi että naisilla jolla on AA kuppi niin ne eivät edes ole rinnat se ollaan vaan keksitty lohdutukseksi niille jolla niitä ei ole. :)

Vierailija
129/142 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kärsinyt paljon pienistä rinnoistani B80-C 75 kokoa ovat. Rintani ovat eri paria ja lattanat. Tahtoisin edes hieman suuremmat rinnat. Osa miehistä joiden kanssa olen ollut on kehuneet pieniä rintoja, mutta myös ilkeyksiä olen kuullut. Exäni valitti kun rintojeni väliin ei voi naida ja nykyinen käski seksin aikana minua jättämään rintaliivit päälle. Olisin erittäin onnellinen, jos saisin edes vähän suuremmat rinnat. Ymmärrän naisia jotka ottavat silikoonit. Joka paikassa tyrkytetään isoja naisten tissejä. Ei ole ihme, että se syö pienirintaisten itsetuntoa. Tuntuu ettei naisissa merkkaan kun ne tissit.

Vierailija
130/142 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat ihanan söpöt.

Aivan liian monet keinorinnat ovat hullun näkoiset ja kovat.

Minulle vain luollisia rintoja, ja pienet kelpaa tosi hyvin minun käyttöön. Kun lensin New Orleanssiin Mardi Gras juhlaan aikaisemmin tänä vuonna, kourin kutakuinkin pelkästään pieniä rintoja.

Vierailija
131/142 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu aina pienet rinnat, aikuisiällä A-B, imetysaikana D-DD, ja olen ollut tyytyväinen elämääni.

Miestarjokkaita ei ole koskaan puuttunut ja oma mies ihailee ja rakastaa, ikinä kukaan mies ei ole arvostellut pienistä rinnoista, päinvastoin ihailua on tullut enemmän kuin tarpeeksi.

Joskus kyllä naisilta olen kuullut muutaman ikävämmän kommentin, mutta annan mennä toisesta korvasta ulos, arvostelijat ovat olleet noin 20-60 kiloa isompia mammoja.

Vierailija
132/142 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on C- kuppi, mutta kun ympärysmitta on vain 70, niin aika pieniltä nämä näyttävät. Ja olen kuullut pienuudesta huomauttelua miehiltä. Ne ovat kehuneet, jotka pitävät enemmän pienistä tisseistä, mutta kyllä mä itsekin pidän näitä liian pieninä. Mulla kyllä kasvoi rinnat vielä päälle parikymppisenä A:sta tähän C:hen. Ennen mulla oli monta vuotta kompleksi lyhyistä jaloistani, olin varma, että kukaan mies ei ikinä tule huolimaan minua niiden takia. Mittailin aina kaikista lehdistä ihmisten suhteellisia jalkojenpituuksia sun muuta, nyt kompleksi on siirtynyt tisseihin.

Ehkä 10 vuoden sisällä keksitään semmoinen tissienkasvatustapa, että ei tarvitse turvautua nykyisenlaisiin silikoneihin, ne kun eivät kuulemma tunnu tai näytä millään lailla luonnollisilta..siihen asti ajattelin panostaa muuhun kroppaan, tissejä en voi kasvattaa, mutta voinhan mä hankkia maailman parhaan perseen. Ja katso Kiira Korpea, ei silläkään ole rintoja nimeksikään ja silti se on monista maailman seksikkäin nainen.

Vierailija
133/142 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pun intended.

Vierailija
134/142 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://thesuperficial.com/2010/01/bfm_enlarged/enlarged-donatella_versa…" alt="http://thesuperficial.com/2010/01/bfm_enlarged/enlarged-donatella_versa…">http://thesuperficial.com/2010/01/bfm_enlarged/enlarged-donatella_versa…;

en käsitä tuota naista. On järkyttävän laiha katsokaa tuota rintakehää josta näkyy kylkiluut silikonipallojen välistä.

Vierailija
135/142 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sanotte, että on niitä suurempiakin murheita ja niiden tullessa tissit unohtuu, no kyllä mulla ainakin on muitakin ongelmia (ei ole ollut tuloja moneen kuukauteen, en tiedä, mitä haluaisin tehdä työkseni, vaikka olen jo 27-v, pelkään, että mulla on joku tappava tauti, pelkään olevani raskaana, syön neurolepteja, jotten mene psykoosiin..), ja silti nuo tissit jaksavat harmittaa. T. se c-kuppi

Vierailija
136/142 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tissit tekee vain läskin ja tätimäisen näköiseksi. Lisäksi aiheuttaa niska-hartia-vaivoja (=kipuja) ja vaikeuttaa liikkumista. Juokseminen sattuu ja näyttää hölmöltä vaikka olis kuinka tukevat rintsikat. Urheilurintsikoita ei edes saa isoja kokoja (esim 75G).

Minä ottaisin riemusta kiljuen pienet rinnat mutta en uskalla mennä leikkaukseen :/

Vierailija
137/142 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnoista ole kyse.

Itsetuntosi ei ole kunnossa. Hae apua ja opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.

Itsemurhaa pienirintaisuuden vuoksi en ole kuullut kenenkään tehneen ja jos moista harkitset ongelmasi (lue rintasi) on saanut kohtuuttoman suuren merkityksen elämässäsi.

Ihmisellä jolla ei ole todellisia ongelmia pitää keksiä niitä itselleen. Miksi et ole tyytymätön kengännumeroon ja saa siitä samanlaisia tuntemuksia.

Jos kenkäsi on 40 eikö olisi kivempaa jos olisi 38 tai jos se on 36 olisihan se kivampi että olisi 38.

Täysin merkityksetöntä jos jalat toimii ja pystyt niillä liikuttamaan itseäsi eteenpäin.

Itselläni on suuret rinnat ja nämä ei ole aina hauskat, tuijottelua, niska-hartiaseudun ongelmia.

Näillä mennään mitä on kohdalle osunut.

Et välttämättä pitäisi isoista rinnoista.

Vierailija
138/142 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strategiset mittani

rinnanympärys 84 cm

vyötärö 67 cm

lantio 84 cm

Mulla läski menee ensin reisiin, peppuun tai vatsaan, vasta sitten rintoihin. Laihtuessa järjestys on päinvastainen.

Mutta toisaalta, jostain syystä mulla on ollut aina fiksuja miehiä. Olisiko syy se, että ainakaan rintoihin ei ole minua tuijottamista? Kiinnostuksen pitää syntyä muuta kautta.

Vierailija
139/142 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin omaan pienet, siis todellakin PIENET "rinnat". ja haittaahan tuo ihan jokapäiväistä elämää, jopa saunaillat kuulostaa epämiellyttävälle kun ei kehtaa omiaan näyttää. Pitkin päivää huomaa vain, kuinka pieni vatsa paistaa tissien läpi ja muistuttaa minua. Ollapa siinä tiimalasivartaloa:)

Vierailija
140/142 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on psykologilta tai psykiatrilta lausunto, etta pienirintaisuus aiheuttaa masennusta (jopa itsemurha-ajatuksia joillain?). Itse 20-vuotiaana menin psykologin puheille, kerroin miten en voi elaa normaalia elamaa (kayda uimahallissa, rannalla jne.)Mulla loppui rintojen kehitys 14-vuotiaana, eli noin vuosi sen jalkeen kun hidas kehitys alkoi. Anyway, olin ottanut sairausvakuutuksen vuoden aiemmin, sain paperit psykologilta, ja lahetteen kirurgille. En maksanut operaatiosta muuta kuin pienen omavastuun.

Tasta on parikymmenta vuotta, mutta eikohan edelleen sama juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän