Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet tissit pilaavat elämäni

Vierailija
26.01.2010 |

Mä en pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Silikoneihin ei ole varaa. Asia masentaa minua niin paljon etten pysty hakemaan töitä/opiskelemaan...

Itsemurha, huoraaminen, pikavipit..

Apua :(

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta on rinnat poistettu, eikä sekään sitten lopulta ollut maailmanloppu

Vierailija
62/142 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävänsä ovat täyttäneet ja liiveihin sit voi lisätä muunlaista täytettä, jos siltä tuntuu...

Mulla vois tosin kuppikokokin kasvaa takaisin siihen b:hen, jos lihoisin edes vähäsen, mutku ei sit millään. Imetys laihdutti mut ihan tikkulaihaksi (jos nyt olin sit jo ennestäänkin) tenavien saamisen jälkeen olen jotenkin jämähtänyt tähän..

Enemmän mua ärsyttää, kun kylkiluut paistaa ja kädet on ihan riu'ut...

Jotkut silarit vois tällä kropalla näyttää melko hupaisilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää vaikka viikko melonit 'rintoina'.

Huomaat kyllä ihan tosi äkkiä kuinka epämiellyttävät ja epäesteettiset semmoiset isot tissit on.

Yritä vaikka löytää päällesi sopiva paitapusero niiden melonien kanssa. Mission impossible.

nimim. 75G

Vierailija
64/142 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintoja, mutta ammut nyt hieman yli juttuinesi. Ja jos sinua kamalasti haittaa, ni ala säästämään rahaa, jotta saat liiveihin täytettä.

Vierailija
65/142 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen hoikka ja kaunis. Mutta hiukset ovat ohuet ja sääret lyhyet. Kaikkea ei aina saa :)

Vierailija
66/142 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.o.

Vierailija
67/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saisit lisää itsetuntoa ja itsekunnioitusta.. Huomaisit, ettei pieni rintainen ole yhtään epäseksikäs. Lisäksi tienaisit nopeasti rahat silikoneihin.

Vierailija
69/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa...muuten olisin varmaan huoraamassa.

Vierailija
70/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten me ihmiset olemme erilaisia. Itsellä keskikokoiset rinnat ennen raskautta ja imetyksen aikana paisui tulpasti ja vihasin niitä. Olo oli kuin läskillä virtahevolla - oletko ikinä huomannut, kuinka isot tissit saavat kenet vain näyttämään tukevammalta!? Nyt takaisin pienehköt omat rinnat ja ah, olo on niin ihana. Voi olla ilman liivejä ja näyttää sirolta ja hyvältä!

Vierailija
71/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi D.V on kyllä niin pilaantunutta lihaa jo, että huh. "Hieman" lähteny käsistä noi sen leikkaukset.. Tosin, ei toi brunakaan kovin nätti oo :)

Vierailija
72/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet miten paljon isorintaiset saavat miehiltä huomiota?

Pitäisi varmaan siirtyä naisiin, niin en välittäisi miesten mielipiteistä.

Vierailija
73/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: a-b-kuppimies

Vierailija
74/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisena nelikymppisenä tiedän, että rinnat eivät ole vaikuttaneet siihen, että elämäni meni pilalle.

Vierailija
75/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä pienet tissisi haittaavat elämääsi??? Olisikohan vika korvien välissä? Käyhän terveyskeskuksessa tms. Tsemppiä, t. onnellinen, jolla olemattomat rinnat.

Vierailija
76/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä nyt niitä tissejäs mietit! Hommaa kunnon push-upit tai geelitäyteliivit ja pidä ryhti suorassa ja yrität näyttää urheilijalta. Pienillä rinnoilla on ainakin hyvä imettää! Niistä tulee hyvin maitoa! Ja ei taatusti roiku koskaan navassa asti! On varaa muuten lihoakin sitten vanhana, ja sit on nätit rinnat edelleen! =)

Ei sun tissit mitään pilaa. Sun asenne pilaa! Pää pystyyn! Mun mies on ainaki sellanen että sei tykkää isorintasista. Vaan sanoo että hällä ällöttää ajatella että pitäs esim pussata tissejä joiden alla on aina kuiten hikeä. Ja mulla ei sitä tarvi miettiä kun on niin nätit ja pystyt rinnat. :D Mullakin oli tuo vaihe että oli ihan hirvee olo kun kaikilla tuntu olevan isommat rinnat kuin mulla. Mutta sitten tapasin sattumalta kesällä kaupassa naisen joka käveli tosi suorassa ja hänellä oli hyvä ryhti. Ja huomasin heti että hänellä oli pienet rinnat. Mutta jestas se oli seksy muija. Vaikka naisena sanonki, enkä oo lesbo. Sen jälkeen olen ollut ylpee omistani. Ja kyllä se on niin että olemus se on joka kertoo että miten kiinnostava ihminen on. Ei niitä tissejä kukaan pane. :) Ihan muut seikat ne on joilla miehiä isketään.

t:a-kuppi ja ylpee siitä.

Vierailija
77/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoivat jatkuvasti vaan naisten rintavarustusta. Onneksi mulla on hyvä itsetunto, niin ei tunnu missään vaikkei mulla isoja olekaan.

Vierailija
78/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole pienissä tisseissä, vaan korvien välissä.

Rinnoilla ei ole tässä maailmankaikkeudessa mitään merkitystä. Isommat saat silareita terveellisemmin topatuilla liiveillä.

Mikäli asia kiusaa miestäsi (tosin eivät kaikki miehet tykkää isoista, munkin mieheni rakastaa mun teinitissejä ja yökkii mun kaverin jättilöllyköille) niin jätä omaan arvoonsa - suakin voisi kiinnostaa isomunaisempi mies......

Ja totta on, että isot tissit tekevät hoikankin lihavannäköiseksi.

Vierailija
79/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihtyisi tuollaisten "miesten" kanssa. Alapa sinä kavereinesi kommentoimaan tuttujen ja vieraiden miesten takapuolia oikein urakalla.

Vierailija
80/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne tissit käytännössä pilaa sun elämäs?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi