Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet tissit pilaavat elämäni

Vierailija
26.01.2010 |

Mä en pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Silikoneihin ei ole varaa. Asia masentaa minua niin paljon etten pysty hakemaan töitä/opiskelemaan...

Itsemurha, huoraaminen, pikavipit..

Apua :(

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin....mutta masentaa ja masentaa.

Tunnen olevani paljon huonompi kuin muut naiset.

Ikää on 23v ja kuppikoko AA70. Voi surku. Onneksi olen sentään muutenkin aika pienikokoinen. 155cm & 49kg.

Vierailija
82/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pilaavat itsetuntoni, se on aika suuri osa elämää ja millaisena näen itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että jos ottaisit silikonit, alkaisit murehtia jotain muuta "epäkohtaa" kropassasi (kukaan kun ei ole täydellinen kuitenkaan).

Voithan kokeilla lihoa esim. noin alkuun 20 kiloa, niistä läskeistä osa ajelehtisi kyllä rintavarustukseenkin.

Vierailija
84/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aa-kuppi tai oikeastaan senkin koon rintsikat oli liian isot, ja se tosiaan häiritsi mun elämää, eikä yhtään auttanut että ex-mieheni oli sitä mieltä että voisin hyvinkin hankkia silikonit, ja hän rupesi jopa säästämään niitä varten ja laittoi joka kuukausi tililleni pari sataa. Erosimme sitten myöhemmin, silikoneja en ole edeleenkään hankkinut, rahat käytin ihan muuhun, ja lapsen saatuani kuppikoko kasvoi hieman, nyt ainakin näyttää että on tissit vaikkei ne valtavat tietenkään edelleenkään ole :)

Kyllähän olo on naisellisempi jos on edes pienet rinnat olemattomien sijaan..varsinkin kun olen muutenkin tosi pienikokoinen ja kaikki luulevat mua 15vuotiaaksi, rinnattomuus ei ainakaan paranna asiaa. Mutta onneksi rinnat tai niiden puute ei ole maailman tärkein asia. Koita hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet, ja rintalihaksia voi aina treenata ja se saattaa hyvinkin kohottaa rintaa hieman niin että näyttää vähän suuremmalta. Ja topatut rintaliivit on keksitty ;)

t. entinen aa-kuppilainen, nykyinen pieni A-kuppi

Vierailija
85/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa haluaisi isompia vaikka mieheni tykkääkin isoista rinnoista. Ihan sama minulle, minut on valinnut ihan muiden "avujen" perusteella kuitenkin.

Hyviä puolia:

-urheilu ei tuskallista

-näyttää hoikalta ja sirolta, eli sopusuhtaiset vartalooni nähden

-vaatteet istuvat

-jokainen mies ei tuijota tissejäni ensimmäisenä, se olisi minusta kuvottavaa.

Jos tissisi kuitenkin vaikuttavat elämääsi noin paljon, suosittelen a)silarit, b)täytettä liiveihin c)terapia

Vierailija
86/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etten jaksa enää elää. Todellisuus lipuu pois käsistäni. Vanhemmillani olisi rahaa. Mutta he tuskin lainaavat tisseihin..

Vierailija
87/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun ongelma ei ole ne tissit, vaan huono itsetunto. Sun pitää enemmän keskittyä miettimään, miten saisit hyvän itsetunnon sen asemesta, että miettisit miten saisit isommat tissit.

Mun mielestä ihmisen kropassa ratkaisee kokonaisuus. Jos olet muutenkin pieni, et näytä suhteettomalta pienten tissien kanssa.

Henkisiä asioita voi kehittää, tuon sortin fyysisiä ominaisuuksia ei. Sun pitää nyt oppia pärjäämään sillä, mitä sulla on.

Vierailija
88/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja. On toisillakin murheet. Itselläni on ehkä maailma rumimmat tissit, pienet, rumat, epämuodostuneet, erikokoiset. Haluaisin minimaaliset symmetriset tissit ja siinä se. Kaikkihan on suhteelista, mutta itse en ole koskaan ymmärtänyt utareiden ihannointia. Kivaa vaan kun saa olla kotona ilman liivejä ja urheillessa ei melonit läiski naamalla. Mielestäni sen itsetunnon ja kunnioituksen täytyisi lähteä jostakin muualta kuin tisseistä. Vaikka sitten täydellisestä takapuolesta täynnä selluliittiä.

Vierailija
89/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taas toisaalta, ongelma ei ole pienet tissit, vaan rahattomuus, koska ei ole varaa ottaa silikoneja.

Vierailija
90/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahka 1kk neiti on lopettanut tissinimemisen :) Ostin juuri ennen synnytystä imetysliivit ja koko on I 85... AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ.. ja nää muuten roikkuu... HYI HELVETTI.. onnex saan leikkauksen terveydellisistä syistä.

Vierailija
91/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaisit, ettei se elämä isojen tissien kanssa ole yhtään sen helpompaa. Vaikeampaa vaan löytää mitään vaatteita, paitsi tietty niitä, jotka ovat 100% elastaania tai muuta trikoota. Rintsikat maksaa alkaen 50€ Ja voi juma niitä niskasärkyjä! Nii juu, en ole käynyt uimassa muutamaan vuoteen, sillä en ole löytänyt uimapukua, joka ei litistäisi tissit lautasiksi ja josta ne eivät pöllähtäisi ulos.

t. nainen 24v.

Vierailija
92/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan pienet rinnat ja olin niihin tyytyväinen. Vaatteetkin istuivat paremmin.

Nyt on synnytyksen ja lihomisen seurauksena kunnon utareet ja monet vaatteet näyttävät hirveiltä päällä. Rintojen alta hikoilen melkoisesti. AINA pitää käyttää inhoamiani rintsikoita.

Revi sitten siitä...

Vierailija
93/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan, kummat ottaisin.

Vierailija
94/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tykkään isoista tisseistä....

Vierailija
95/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikeaa löytää pukevia vaatteita. Suuria kaula-aukkja ei voi ajatellakaan. Suurin osa kesämekoista on ihan pois kysymyksestä. Itku tulee usein sovistuskopissa, kun mekon, paidan tms etumus roikkuu tyhjänä edessä.

Ja siitä lihomisesta! Ei tartte olla kuin pari ylikiloa, niin sen kyllä huomaa. Kun ei ole iso yläosa, se alaosan suuruus oikein korostuu. Isojen rintojen kanssa pieni mahan pulleus vaan tasoittaa tilannetta, mutta olemattomalla varustuksella näyttää heti olevan raskaana (tai kaljamahainen). Että se lihominen oli TOSI huono neuvo...

ohistellen toinen melko epätoivoinen

Vierailija
96/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..elämääni. Kiitos, että on elämä!

Vierailija
97/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä saat sitä fyllinkiä siihen etumukseesi, jolloin kesämekot ja topit istuvat leikkausten mukaan. Eikä KUKAAN huomaa, että näin on.

Ihme ongelma, kerta kaikkiaan. Mene rintsikkakauppaan. Ei meillä muillakaan laihoilla mitään jättiboobseja ole, mutta toppausta peliin. Ja jos sulla on jo mieskin, niin ei tartte ketään tuolla olla pokailemassa. Kunhan omalles kelpaat.

Niin ja jos on mahaa, niin korsettikauppaan kans.

Vierailija
98/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon itse nainen, mul on valtavat tissit:( mun mies kyllä tykkää niistä mut ite mä haluisin pienemmät ja kiinteet. nyt ei voi todellakaan harkita edes olevani ilman rintaliivejä!

Vierailija
99/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olen pienirintainen ja ikinä ei ole niistä mitään ongelmia ollut...joskus parikymppisenä viimeksi kärsin ns.tissikateudesta mutta oikeasti ikä teki tehtävänsä ja olen huomannut että olen suoraan sanottuna sexy bitch...olen ulkonäöltäni timmi,hoikka,pienirintainen,omistan pitkät hiukset ja iloisen asenteen (toi asenne tärkein:)) ...mitä muuta sitä tarvitaan?Kuule ap,jos sun sisälläsi paistaa aurinko niin se paistaa myös silloin uloskin!

Vierailija
100/142 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaameat rinnat imetyksen jäljiltä. Ennen terhakat a:t, nyt täysin littanat ja pienet ei edes yhtä kuppia täyttävät läskilärpäkkeet. Ihan kamalaa..Ja erityisesti kun alaosa on ns. normaali, eli kokoa 38. Olen ehkä rumin naisvartalo ikinä.

Olen kovasti miettinyt silikonien laittamista, lihominen ei auta, se menee mulla reisiin..

Sekstailen aina vähintään rintsikat päällä. Nykyään sekin on hävettävää kun a.kupitkin löysät..

Että itsari vai mitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi