Pienet tissit pilaavat elämäni
Mä en pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Silikoneihin ei ole varaa. Asia masentaa minua niin paljon etten pysty hakemaan töitä/opiskelemaan...
Itsemurha, huoraaminen, pikavipit..
Apua :(
Kommentit (142)
Olen 52v mies ja tähän ikään KAIKKI naiseni :seurustelukaverini,edesmennyt vaimoni sekä nykyinen kihlattuni ovat PIENIRINTAISIA
Hyvänenaika sentään ONHAN NAINEN KAIKKEE MUUTAKIN KUIN RINNAT vaikka ITSEÄNI KIIHOTTAA ENEMMÄN PIENET KUIN SUURET RINNAT
Ja lasten isänä olen nähmyt että PIENISTÄ RINNOISTA RIITTÄÄ MAITO VAUVALLE
ELI OLEHAN NY HUOLETI,KAUNIS SÄ OLET SILLE JOKA ON SE OIKEE:)
Pienet rinnat ovat kätevät, eivät hölsky liikkuessa ja voi halutessaan olla ilman rintaliivejä.
Sinulle "Mää olen A-kuppi myös". Minä ainaki henkilökohtaisesti puhun nyt tisseistä joita ei oikeesti ole olemassa. En mistään kenenkään A-kupista tai AA-kupista. Puhun kupista jota ei ole olemassa. Edes wikipedian tai minkää rintaliivi kaupan mittataulukossa ei kyseistä kokoa ole olemassa, koska ei ole tissejä. AA-kupin erotus on 11 cm (JOKA ON SIIS PIENIN KUPPIKOKO). Minun erotukseni oli siis 7cm jos sitäkään. Ja olen 21 vuotias. Mielestäni tissit on jokanaisen oikeus ja kyllä tässä kieltämättä tuntee olevansa vähemmän nainen ILMAN NIITÄ TISSEJÄ, joten kyllä jaksan valittaa asiasta vaikka kuinka pitkään ja vaikka mitä muita ongelmia olisi. Joskus asia jää taka-alalle, mutta kyllä se sieltä aina uudestaan mieleen putkahtaa, niin kauan kun en asiaan ole muutosta saanut!!!!
"Pienet rinnat pilaa elämän", ei jessus oikeesti. Jotain todellisuudentajua tähän elämään. Sitten jos sairastutte vakavasti, niin voinpa väittää ettei ne pikku tisut paljoo haittaa. Tietysti toivoisin että tajuaisitte olla onnellisia ja tyytyväisiä vaikkei teillä nyt satu isoja hinkkejä olemaan, ettei tarvitse nyt esim. sairastua tai muuta vakavaa. Ai että tekis mieli ravistella, huh!
tissejä kun vika on korvien välissä. Hae apua, älä silikoneja.
Ihmiset jotka ihmettelevät tätä niin jos hetki mietitään mistä tälläinen jotuu. Olen itse 21 vuotias ja minun kokoani ei ole olemassakaan. Ei missään mittataulukossa (11cm pienin eli AA kuppi) eikä myöskään kaupassa ole liivejä, edes push upeilla on turha yrittää koska ne ei ole sopivat. 7 sentin erotuksella olen erittäin tyytymätön tilanteeseeni. n 16 vuotiailla on tämän koko luokan tissejä mutta monilla jopa isommat. Millä tavalla tämä ei vaikuttaisi minuun?! En myöskään löydä syytä geeneistä, koska kaikilla sukuni naisilla on edes jonkunkokoiset tissit. Olisin enemmän kuin tyytyväinen siihen normaaliin 13 sentin erotukseen eli pieneen A kuppiin. Todennäköisesti tulevaisuudessa tulen hankkimaan silikonit jollakin keinolla.
- mutta sanoisin, että käytä ihmeessä rahasi johonkin kivempaan kuin silikonit!
Helsingissä ainakin on muuten liivililike (Viipurin erikoiskorsettiliike), joka pienentää liivejä mittojen mukaan (jos oikein muistan).
(Terv. AA70 - parikymppisenä minulla oli samoja ajatuksia = joskus rintojen pienuus masensi, mutta eipä se estänyt ns kokemuksia karttumasta :). Nyt olen 40 ja voin vakuuttaa että monet miehet nimenomaan tykkäävät pienemmistä rinnoista. Ja pääasia että ne ovat terveet, ja että tuottavat vauvalle maitoa jos tarve vaatii - sitähän varten rinnat loppupeleissä ovat! Älkää antako nykyisen ulkonäkökeskeisen kulttuurin viedä rahojanne! On plastiikkakirurgien etu, että naiset ovat mm rintoihinsa tyytymättömiä - käyttäkäämme ne rahat aidosti mieltämme ja elämäämme parantaviin asioihin, ei silikoneihin tms!)
Suoraan sanottua mua vituttaa kun isorintaiset saavat miehiltä huomiota ja minä en. Se on henkilökohtainen loukkaus itseäni kohtaan. Tiedä sitten mistä olen jäänyt paitsi elämässäni.
Mittani ovat vy 60cm, lantio 90cm ja ry sitten 80cm. Voi v'tun v'ttu.
- otapa kokeeksi vähän flirttiä ja pilkettä silmäkulmaan kun kohtaat uroita!
Itse olen kyllä saanut miehiltä huomiota - mutta ne on varmaan olleet eri tyypit kuin ne jotka tuijottelee vaan rintavarustuksia :). (Olen pieni ja hoikka AA70 - hmm ei mulle varmaan mikään D-kuppi käviskään...)
Korosta muita puolia vartalossasi, jos on kauniit sääret niin niitä jne. Ja se asenne! - se tekee naiasen/miehen seksikkääksi, ei mikään tietty ruumiinosa!
Kun ostaisit 34 paitaa tai puseroa, niin huomaisit, että suurimpaa osaa et voisi ostaa koska rinnat eivät mahdu niihin!
Eikä kannata tuijotta kuppikokoa kun olet muutenkin noin pieni, rinnat painavat ja isot rinnat vaikuttavat hartioihin ja ryhtiin.
Hollywood silaritypyt teettävät vaatteensa monesti. Ei halpaa huvia uusia vaatteitaan näin :(
ennen ollut kokoa 75B, mutta ne on kasvaneet kokoon 85C raskauksien,synnytysten ja imetysten myötä. Mutta mä haluisin 75B koon takasin, mutta haaveeksi se taitaa jäädä...no, mutta eipä tää ny niin suuremmin haittaa...on vaan joutunut menenmään liiviostoksille... :)
sun täytyy keskittyä omiin hyviin puoliisi ja korostaa niitä. todella tehdä niin. mitkä on sun hyviä puolia, fyysisesti ja muutenkin? ota kaikki irti niistä.
http://www.buzzcubed.com/images/Carla_Bruni.jpg
http://www.news.com.au/common/imagedata/0,,5986205,00.jpg
http://theresalduncan.typepad.com/witostaircase/images/kate_moss_toples…
http://www.modelsblog.info/content/2008/03/1503_kate_moss_183nu.jpg
Including me. Toisilla pienet rinnat johtuvat kehityshäiriöstä, kuten minulla. Pystyisitkö kantamaan ylpeänä tällaiset "rinnat": http://1.bp.blogspot.com/_VR6CqTY0I2I/SBCdiQNJV4I/AAAAAAAAALM/aMvE9LYhn… ? Antaisin mitä vain normaalseista rinnoista, EN edes vaadi isoja, A-kuppi on aivan riittävä, kunhan vain tuntisin itseni naiseksi enkä epämuodostumaksi...
tämä sai mut nauramaan. :) Eikä mitenkään v-mäisesti! Mulla itellä 85K ja voi kun saisinkin pienemmät!!! Vaikka sitten noi I-kupit :))
jahka 1kk neiti on lopettanut tissinimemisen :) Ostin juuri ennen synnytystä imetysliivit ja koko on I 85... AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ.. ja nää muuten roikkuu... HYI HELVETTI.. onnex saan leikkauksen terveydellisistä syistä.
ennen ollut kokoa 75B, mutta ne on kasvaneet kokoon 85C raskauksien,synnytysten ja imetysten myötä. Mutta mä haluisin 75B koon takasin, mutta haaveeksi se taitaa jäädä...no, mutta eipä tää ny niin suuremmin haittaa...on vaan joutunut menenmään liiviostoksille... :)
ole kasvaneet vaan olet kerännyt painoa. Jos rinnanympärys kasvaa se ei tarkoita että rintasi olisivat kasvaneet. 75B on sama kuin 80C.
Mittaa itsesi uudestaan.
No minun asenne on kai sitten aivan väärä, kun itselläkin on A-kuppi ja mies sanoo että mun pitäis pitää korostavia liivejä Vaikka se ei ehdottomasti halua mulle silikoneja. Koitin kerran keskustella asiasta niin se hermostu ja sano että oisin jo hiljaa ennen kun tosissaan suuttuu.
Kiva!
Ja siis en todellakaan mitään silikoneja aio koskaan hankkia, aidot on parhaat, mutta on ihme ajattelumaailma noilla miehillä kun ei silikoneja mun halua sentään hankkivan, rintani ovat hyvät, ja silti puhuu "ehostavista" liiveistä joita voisin pitää. No just!
Mun on vaikea hahmottaa tätä juttua. Siis kysehän on itsetunto-ongelmasta? Miten huoraaminen ja pikavipit siihen liittyvät?
Toiseksi jos olet onnellisessa parisuhteessa, niin sinun rintasihan ovat varmasti, anteeksi kömpelö ilmaisu, kelvolliset. Tietty eihän sinun rintasi lähtökohtaisesti muita varten ole, mutta kuitenkin. Tiesitkö että maailmassa on valtavasti miehiä jotka pitävät pienirintaisista naisista? Ja melkoisesti miehiä, jotka eivät voi sietää silikonirintoja.
Ymmärrän teidän isorintaisten pointin että niistä ei ole kuin haittaa, MUTTA tuskin kovinkaan moni olisi mitään k kuppia ottamassa. Itse pienenä a kuppina olen miettinyt silareita ja jos niihin päädyn niin täyden b kupin otan, en sen suurempia.
Mun on kyllä nyt pakko kertoa, ettei mua pienet rinnat juuri haitanneet ennen kuin tuli toisenlaista palautetta.
Meidän suvussa ollaan pienirintaisia ja kuulin kotona aina, että pienet rinnat näyttävät paremmilta kuin isot.
Kunnes sitten yksi isorintainen ystävättäreni alkoi kehuskella omilla rintavarustuksillaan. Hän antoi puheissaan ymmärtää, että rinnathan ovat ne, mitä miehet ensimmäisenä katsovat ja naisesta hakevat.
Silloin aloin miettiä, että siitäköhän johtuu, että mulla ei ollut flaksia, vaikka olin hoikka ja sopusuhtainen.
Sitten kun tutustuin nykyiseen mieheeni, hän ehdotti kerran sängyssä, että ottaisin silikonit. Olin vähän hämmästynyt. Hetken harkittuani vastasin, etten halua sellaisia, ota tai jätä tämmöisenä kuin olen.
Olen joka tapauksessa vieläkin sitä mieltä, että pienet rinnat ovat paremmat kuin isot. Ne eivät paina eivätkä rasita selkää ja näyttävät minusta paremmilta.
Tsemppiä!
Ompa joukossa positiivista ja kypsää kommenttia ! Arvomaailmaakin otettu huomioon. Tuli oikein hyvä mieli useimpia näitä viestejä lukiessa!! Ei ne tissit oo kaikkikaikessa, naisellisuus on paljon muutakin :) ulkonäöstä huolehtiminen, vaatteet, hiukset,.. muut millä voi vaikuttaa. Ja se elämänasenne. Ryhtiä ja menoks ;)
ainii ja miettikääpä malleja ja niiden rintoja... Niimpä. :)
t. itsekin pienirintainen ja välillä asian kanssa painiskeleva
Kärsi vuosikausia aa-rinnoistaan. Kun hän otti silarit, hänen itsetuntonsa nousi. Minusta ei saa myöskään tuomita sellaista ihmistä, joka menee leikkaukseen ja kärsii siitä, että on täysin lauta. On se naiseudelle kolaus, ainakin osalle.
oon käynyt tissileikkauksessa :)
Nyt on 60G ja olen tyytyväinen. 350cc laitettiin, sanoin lääkärille että niin isot kuin saa. Vaatteet päällä olen sopusuhtainen, ry alle 90cm silti. Olisi saanut olla isommat vielä. Ihanaa käydä rannalla kun on muutakin kuin nännit.